Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Toiselle eksälle toivon onnellista suhdetta.
Toinen eksä oli toksinen ja kuulemani mukaan hänen nyksänsäkin on aika räjähdysherkkä, joten taisi viimeinkin tavata kaltaisensa ja veikkaan erittäin myrskyisää suhdetta heille.
Sanoisin näin: "Taidat olla seksin suhteen aika vähään tyytyväinen, vai?"
Kannattaa vaan jättää ja unohtaa hänet, kuten aioitkin. Aavistuksesi ovat ihan oikeat, mutta menee vielä hetki ennen kuin ymmärrät lopullisesti.
Eksän nyksä kiusasi minua yläkoulussa. Sanoisin sille, että paska mäihä kiertää. Pidä hyvänäsi!
Tiedän että sinä tajusit ettei silloineen miesystäväsi aio kosia sinua ja kaipaa minua yhä, veit hänet väkisin huijauksen keinoin naimisiin. Sinun oli päästävä äkkiä naimisiin ennen kuin oma exäsi, sen jota kaipasit, ehtii avioitumaan. Olet ilmeisen pelastajaluonne ja voimakkaan hoivaviettinen koska siedit sitä yksinkertaista juoppoa joka kaipasi toista. Tajusitko koskaan ettei hän itkenyt ja juonut edesmennyttä kaveriaan vaan sitä ettei saanut minua. Voi kumpa tietäisit kaiken sen mitä minä tiedän ja mitä miehesi minulle kertoi, tuskin olisit hänen kanssaan. Ja jos vaan tietäisit miten hän reagoi edelleen vuosikymmenien päästä minut nähdessään. Et ikinä saa tietää pikku salaisuuttamme.
Että kannattaa oikeesti lähteä siitä ekasta lyönnistä eikä jäädä odottelee että muuttuuko se paremmaksi. Ei muutu.
Miltä tuntuu olla narsistisen ja psykoottisen skitsofreenikon nyrkkeilysäkkinä?
Toisaalta en yhtään mitään, mutta toisaalta voisin kysäistä, joka sai exältäni kondylooman ja onko tullut petetyksi lukemattomia kertoja?
Olisi paljon kysyttävää joihin haluaisin rehelliset vastaukset. Mietin usein että miten tyydyit olemaan vain kakkosvaihtoehto, olisit varmasti saanut jonkun muunkin. Miksi kiirehdit ja käytännössä pakotit hänet naimisiin, huijasitko sillä "naisten klassisella konstilla" hänet jäämään? Olis kiva jutella joskus....
Älä tohon sekaannu,sen 7 vuotta nuoremmalla siskolla on paljon kireämpi pipari.
Hauska juttu muuten, tunnen hyvin yhden exän nyxän (oltiin samalla luokalla) ja pidän hänestä ihmisenä. En vain tajua, että, miksi hän seurustelee sellaisen hullun kanssa.
Olet 26 vuotta nuorempi kuin miehesi. Luulitko todella löytäneesi hänestä kauan kaipaamasi isähahmon? Tulet vielä hämmästymään...!
että pitääkö entisestä maksullisesta naisesta joka alkoi lääkärin
suostumuksesta syödä ssri.lääkkeitä ja keksi kuningas idean
alkaa myymään oulussa itseään sen jälkeen kun olin muuttanut
pois sieltä kouluun.
En mitään.. eiköhän pian tule oppimaan millainen pelle tuo exä on.
Kyllähän tuo on päällisin puolin täydellinen mies, mutta älä yhtään luota sanomisiinsa. Hän pitää peliään yhteen ja toiseen suuntaan, tälläkin hetkellä exänsä kanssa. Hän lupaa kaikkea, muttei mitään tapahdu. Hän ei jousta mistään ja huolehtii lapsestaan puolivillaisesti.
Että olisin osannut kertoa sinulle miten tuossa käy. Mutta halusit toisen aviomiehen, annoin ilomielin. Olisin kyllä surrut jos olisin menettänyt hyvän miehen.
Toisaalta, olet onnekas kun et tiedä. Etäsuhteessa on se huono puoli että toinen voi puuhailla mitä haluaa selän takana. Et tiedä että minulla ja exällä on hyvät välit, puhutaan paljon, aivan kaikesta. Mutta siitä voit olla huoleti että meidän välillä olisi mitään. Ei ole, koska en ole suostunut. Ex kyllä haluaisi.
Olen puolestasi vähän surullinenkin. En osaa olla vahingoniloinen. Sun henkilökohtaiset asiat on kerrottu, sun ystävän ehdotus kutkuttaa exää.. ex hakee seuraa netistä. Tiedän susta paljon..
Jollain tasolla uskoisin että aikuisena naisena kuitenkin ymmärrät että jos ottaa petturin, saa petturin.
Sen että pitää rahoistaan huolen. Ex tuhlaa omat, lastensa ja toistenkin rahat.
Varo vaan. Saat saman kohtelun, mutta ansaitset sen kyllä. Itsehän halusit ukkomiehen. Tämä ero oli mulle paras asia aikuisuudessa lasten syntymän jälkeen. Kiitos siis sulle, että toit itsesi tyrkylle. Jatkossa varmaan muistat, että hyvää Miestä ei voi varastaa. Sä olet se seuraava hullu yms., kun rakkauspommitus loppuu.