Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
461/706 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan. Saat saman kohtelun, mutta ansaitset sen kyllä. Itsehän halusit ukkomiehen. Tämä ero oli mulle paras asia aikuisuudessa lasten syntymän jälkeen. Kiitos siis sulle, että toit itsesi tyrkylle. Jatkossa varmaan muistat, että hyvää Miestä ei voi varastaa. Sä olet se seuraava hullu yms., kun rakkauspommitus loppuu.

Vierailija
462/706 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle eksälle toivon onnellista suhdetta. 

Toinen eksä oli toksinen ja kuulemani mukaan hänen nyksänsäkin on aika räjähdysherkkä, joten taisi viimeinkin tavata kaltaisensa ja veikkaan erittäin myrskyisää suhdetta heille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/706 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run!!

Vierailija
464/706 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin: "Taidat olla seksin suhteen aika vähään tyytyväinen, vai?"

Vierailija
465/706 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan jättää ja unohtaa hänet, kuten aioitkin. Aavistuksesi ovat ihan oikeat, mutta menee vielä hetki ennen kuin ymmärrät lopullisesti.

Vierailija
466/706 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän nyksä kiusasi minua yläkoulussa. Sanoisin sille, että paska mäihä kiertää. Pidä hyvänäsi!

Vierailija
467/706 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sinä tajusit ettei silloineen miesystäväsi aio kosia sinua ja kaipaa minua yhä, veit hänet väkisin huijauksen keinoin naimisiin. Sinun oli päästävä äkkiä naimisiin ennen kuin oma exäsi, sen jota kaipasit, ehtii avioitumaan. Olet ilmeisen pelastajaluonne ja voimakkaan hoivaviettinen koska siedit sitä yksinkertaista juoppoa joka kaipasi toista. Tajusitko koskaan ettei hän itkenyt ja juonut edesmennyttä kaveriaan vaan sitä ettei saanut minua. Voi kumpa tietäisit kaiken sen mitä minä tiedän ja mitä miehesi minulle kertoi, tuskin olisit hänen kanssaan. Ja jos vaan tietäisit miten hän reagoi edelleen vuosikymmenien päästä minut nähdessään. Et ikinä saa tietää pikku salaisuuttamme. 

Vierailija
468/706 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaa oikeesti lähteä siitä ekasta lyönnistä eikä jäädä odottelee että muuttuuko se paremmaksi. Ei muutu. 

Vierailija
469/706 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla narsistisen ja psykoottisen skitsofreenikon nyrkkeilysäkkinä?

Vierailija
470/706 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en yhtään mitään, mutta toisaalta voisin kysäistä, joka sai exältäni kondylooman ja onko tullut petetyksi lukemattomia kertoja?

Vierailija
471/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon kysyttävää joihin haluaisin rehelliset vastaukset. Mietin usein että miten tyydyit olemaan vain kakkosvaihtoehto, olisit varmasti saanut jonkun muunkin. Miksi kiirehdit ja käytännössä pakotit hänet naimisiin, huijasitko sillä "naisten klassisella konstilla" hänet jäämään? Olis kiva jutella joskus....

Vierailija
472/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvänäs.

Vierailija
473/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tohon sekaannu,sen 7 vuotta nuoremmalla siskolla on paljon kireämpi pipari. 

Vierailija
474/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu muuten, tunnen hyvin yhden exän nyxän (oltiin samalla luokalla) ja pidän hänestä ihmisenä. En vain tajua, että, miksi hän seurustelee sellaisen hullun kanssa.

Vierailija
475/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 26 vuotta nuorempi kuin miehesi. Luulitko todella löytäneesi hänestä kauan kaipaamasi isähahmon? Tulet vielä hämmästymään...!

Vierailija
476/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitääkö entisestä maksullisesta naisesta joka alkoi lääkärin

suostumuksesta syödä ssri.lääkkeitä ja keksi kuningas idean

alkaa myymään oulussa itseään sen jälkeen kun olin muuttanut

pois sieltä kouluun.

Vierailija
477/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.. eiköhän pian tule oppimaan millainen pelle tuo exä on.

Vierailija
478/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on päällisin puolin täydellinen mies, mutta älä yhtään luota sanomisiinsa. Hän pitää peliään yhteen ja toiseen suuntaan, tälläkin hetkellä exänsä kanssa. Hän lupaa kaikkea, muttei mitään tapahdu. Hän ei jousta mistään ja huolehtii lapsestaan puolivillaisesti.

Vierailija
479/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin osannut kertoa sinulle miten tuossa käy. Mutta halusit toisen aviomiehen, annoin ilomielin. Olisin kyllä surrut jos olisin menettänyt hyvän miehen. 

Toisaalta, olet onnekas kun et tiedä. Etäsuhteessa on se huono puoli että toinen voi puuhailla mitä haluaa selän takana. Et tiedä että minulla ja exällä on hyvät välit, puhutaan paljon, aivan kaikesta. Mutta siitä voit olla huoleti että meidän välillä olisi mitään. Ei ole, koska en ole suostunut. Ex kyllä haluaisi. 

Olen puolestasi vähän surullinenkin. En osaa olla vahingoniloinen. Sun henkilökohtaiset asiat on kerrottu, sun ystävän ehdotus kutkuttaa exää.. ex hakee seuraa netistä. Tiedän susta paljon.. 

Jollain tasolla uskoisin että aikuisena naisena kuitenkin ymmärrät että jos ottaa petturin, saa petturin. 

Vierailija
480/706 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että pitää rahoistaan huolen. Ex tuhlaa omat, lastensa ja toistenkin rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä