Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kirjoittaa Tinderiin että "en näe tykkäyksiä"? Ei kai niitä kukaan muukaan näe, jos ei ole maksullinen tili.

Vierailija
23.05.2023 |

Miksi se pitää erikseen mainita? En tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää viestiä näin, että jos nainen luulee saavansa mieheltä aloitusviestin sillä perusteella että on tykännyt miehen profiilia, niin tämä ei ole mahdollista ja siksi tykkäyksen sijaan hän odottaisi naisen aloitusviestiä, koska on itse liian raukka ja ujo lähettämään sellaista.

No et sinäkään näy tietävän, miten Tinder toimii.

Vierailija
22/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tykkäyksiä. Laita rohkeasti viestiä!

Eikö ne oikeasti osaa käyttää sitä?! Eihän viestiä voi laittaa jos ei tule matchia. :D

Itse asiassa nykyään voi laittaa viestiä ilman matchia, mutta toiminto vaatii maksullisen platinatilin. Sen avulla voit laittaa tykkäämällesi henkilölle max. 140 merkkiä pitkän viestin suoraan, eikä matchia tarvita. Tosin en ole aivan varma mitä viestin kohde on mieltä asiasta, mutta sehän selviää kun laittaa viestiä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe tykkäyksiä. Laita rohkeasti viestiä!

Eikö ne oikeasti osaa käyttää sitä?! Eihän viestiä voi laittaa jos ei tule matchia. :D

Itse asiassa nykyään voi laittaa viestiä ilman matchia, mutta toiminto vaatii maksullisen platinatilin. Sen avulla voit laittaa tykkäämällesi henkilölle max. 140 merkkiä pitkän viestin suoraan, eikä matchia tarvita. Tosin en ole aivan varma mitä viestin kohde on mieltä asiasta, mutta sehän selviää kun laittaa viestiä. :D

hyi, ei pitäs olla tollasia mahdollisuuksia.

Pitää olla sairas ihminen joka maksaa Tinderistä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi