Kuinka monta nakkia voi syödä aterialla?
Mies sanoo että vähemmästä kuin kymmenestä ei tule kuin vihaiseksi
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla, ihan tajuttoman epäterveellistä. Jos muuta ei ole saatavilla niin kaksi on maksimi. Jos siis haluaa elää terveellisesti.
Mä mieluummin syön hyvin ja kuolen nuorempana kuin kidutan itseäni joillain vegaani moskalla
"Ennemmin kuolen, kuin syön jotain vihreää!"
Sanoo peruspersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis nakkia on ehdoton sääntö.
Tämä on THL:n määräys.
Tätä muutetaan kohta 3 ja ½ nakkiin.
Sä varmaan söisit paskaakin jos thl niin määräisi
Mitä sitten? Vihervassut on hyvän puolella.
Missäs asiassa?
Ihan joka asiassa, myös nakkien syönnissä.
No kiva et oot löytänyt elämääsi aatteen jonka mukaan elää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla, ihan tajuttoman epäterveellistä. Jos muuta ei ole saatavilla niin kaksi on maksimi. Jos siis haluaa elää terveellisesti.
Mä mieluummin syön hyvin ja kuolen nuorempana kuin kidutan itseäni joillain vegaani moskalla
Sanoo peruspersu.
Kunnon persu ei syö mitään vihreää kuin vihreitä kuulia ja niitäkin vain jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo peruspersu.
Ja miltähän näyttävät eläin maailman kasvissyöjä vs lihansyöjä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo peruspersu.Ja miltähän näyttävät eläin maailman kasvissyöjä vs lihansyöjä???
Näyttää sama pätevän myös ihmisiin. En tunne yhtään hoikkaa kasvissyöjää vaan kaikki ovat kovasti makean perään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että käy säkä ja elää silti oikein vanhaksi ja pysyy melko terveenäkin vaikka söisi nakkeja enemmänkin silloin tällöin. Minulla on muutama setä ja isäni, kuusi veljestä yhteensä. Kaikki ovat syöneet paljon lihaa ja eläneet yli 90 vuotiaiksi, kaksi setää vieläkin elossa ja ovat ihan hyvässä kunnossa ja asuvat omissa taloissaan edelleen. Eivät varmaan ole olleet kovin kiinnostuneita suosituksista.
Heikki Kinnunen sen aikoinaan kiteytti: Yhdeksän !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että käy säkä ja elää silti oikein vanhaksi ja pysyy melko terveenäkin vaikka söisi nakkeja enemmänkin silloin tällöin. Minulla on muutama setä ja isäni, kuusi veljestä yhteensä. Kaikki ovat syöneet paljon lihaa ja eläneet yli 90 vuotiaiksi, kaksi setää vieläkin elossa ja ovat ihan hyvässä kunnossa ja asuvat omissa taloissaan edelleen. Eivät varmaan ole olleet kovin kiinnostuneita suosituksista.
Niinpä kasvissyönti hössötys on akkojen höpinää
Riippuu nakin koosta. Onko pieni ja sievä prinssinnakki vai kunnon jötikkä?