Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkkarissa nukkujat, rohkaiskaa mua ja kertokaa jotain positiivista järjestelystä

Vierailija
22.05.2023 |

Mun pitäisi viimein vapauttaa toistaiseksi yhteinen mh teinille omaksi huoneeksi ja muuttaa itse olkkariin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä yks makkari, missä ootte koko perhe nukkunu? Isompaan kämppään ei voi muuttaa koska..?

Onhan se nyt kuiten ittellekki kivempi nukkua eri huoneessa kun teinit. Teinit voi käskeä jo omaan huoneeseen ja jäädä itse katsomaan tvtä.

Tilava perheasunto on myyty eron yhteydessä pois. Nuorin lapsista lähtee omilleen 1-2-vuoden päästä. En viitsi näin lyhyeksi aikaa isompaakaan ostaa. Jään yksin pysyvästi tähän asuntoon. 

Vierailija
22/25 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä yks makkari, missä ootte koko perhe nukkunu? Isompaan kämppään ei voi muuttaa koska..?

Onhan se nyt kuiten ittellekki kivempi nukkua eri huoneessa kun teinit. Teinit voi käskeä jo omaan huoneeseen ja jäädä itse katsomaan tvtä.

Toiset asuu ahtaasti. Mulla on yksi duunikaveri, jotka asuvat pienessä kaksiossa. Siinä on tupakeittiö olkkarin yhteydessä ja kylppäri saunoineen. Yksi pieni makkari, jossa nukkuvat tämä pariskunta ja heidän 13 vuotias lapsi.

Heillä ei ole varaa isompaan. Eikä mies halua muuttaa, kun kämppä on viiden vuoden päästä oma.

Ei mitään yksityisyyttä kellään.

Mä en tuota tajua ollenkaan, mut eihän mun tarviikaan. Säälittää se lapsi. Kavereita yms ei voi kutsua, kun vanhemmat on läsnä koko ajan jne.

mä laittaisin tuon kotikolon myyntiin, sillä sais niiden velat maksettua ja jäis vielä vaikka uudempaan autoon rahaa, vuokratakuisiin, sisustukseen rahaa. miettisin yksityisesti hankittua vuokrakolmiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytännössä oma huone, jossa on tv, sohva ja sänky. Teinit on omissa huoneissaan, joten en edes kutsuisi tätä olkkariksi. Huone kuin huone.

Vierailija
24/25 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille kans oma telkkari. Teillä on nyt omat huoneet.

Vierailija
25/25 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olohuoneet ovat isompia kuin makkarit, joten voit ajatella, että nyt sinulla on tosi iso master bedroom. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme