Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävarmuus parisuhteessa

Vierailija
22.05.2023 |

Olen nyt seurustellut mieheni kanssa vähän yli puoli vuotta ja ensi kertaa tapasimme noin vuosi sitten. Selvisi mutkien kautta, että tapailuvaiheessa miehellä on ollut iskuyrityksiä aika paljon, kuitenkin tässä vaiheessa oltiin jo avaimet, sekä rakkaudentunnustukset vaihdettu. Ei oltu tosiaan sovittu seurustelevamme ns. "vakavasti" vielä, mutta tuntuu jotenkin harhaanjohdetulta, kun kuitenkin nähtiin päivittäin, sekä vietimme jokaisen yön toistemme kanssa ja tosiaan mies kertoi joka päivä rakastavansa minua. En olisi itse alkanut ollenkaan hänen kanssaan parisuhteeseen, jos olisin tiennyt, että noinkin hanakasti yrittää muita naisia.

Seurustelumme aikana ei ilmeisesti enää ole muita yrittänyt iskeä, mutta kun katson hänen facebookin seuratut-listaa ajoittain, niin sinne ilmestyy jatkuvasti lisää seksikkäitä naisten profiileja. Syyksi tähän mies kysyttäessä ilmoitti, että hän on mies ja nämä naiset ovat hyvännäköisiä, joten siksi lähettelee heille kaveripyyntöjä.

Olenko liian mustasukkainen mielestänne? Kuitenkin mies selkeästi minua rakastaa, vaikka kaupungillakin ollessa tosin tuijottaa muita naisia, vaikka olisimme yhdessä liikenteessä.

Nämä asiat häiritsevät minua, koska olen mustasukkainen, sekä on epäilys miehen puuhista selkäni rakana. En ole aiemmissa seurustelusuhteissa ollut itseasiassa edes mustasukkainen, koska olen ollut luottavainen niiden miesten suhteen, joiden kanssa olen aiemmin ollut.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies panostaa sinuun vain silloin kun olet paikalla ja muihin naisiin heti kun käännät selkäsi. Se ei ole oikein, eikä tule kestämään pitkällä aikajänteellä.

tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla