Nainen oletko puutteessa
Mistä luulet että se johtuu? Voisitko tehdä asialle jotain?
Käykö naiset maksullisissa?
Kommentit (8)
Kyllä oon jatkuvassa puutteessa himot vaan kasvaa ja kasvaa ja kotona on mies josta ei oo apua oon alkanut tosissani miettii jos ekan kerran elämässä ottaisin kaks miestä mua panemaan. Eivät vaan saisi yhtä aikaa, ei molempiin reikiin siis ollenkaan.
90% hereillä olo ajasta olen. Minulla on todettu hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania)
Vierailija kirjoitti:
90% hereillä olo ajasta olen. Minulla on todettu hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania)
Tuoan on nyt sellainen feikkidiagnoosi, tarkoitus moralisoida naisen seksuaalisuutta.
En mä ole mutta mun mies sanoi olevansa.
Miten naisena kuvailisit puutteessa olemista? Miten se eroaa normaalista seksuaalisesta halusta?
Vierailija kirjoitti:
Miten naisena kuvailisit puutteessa olemista? Miten se eroaa normaalista seksuaalisesta halusta?
En tiedä muista, mutta minun (siis ollessani ns puutteessa) tekee mieli kullia pitkin päivää. Rinnat vähän turvoksissa tai siltä tuntuu, nännit nöpöttää kankaan kosketuksesta helposti. Huomaan miehet eri tavalla kuin muutoin ja ajatus lipsuu usein siihen, 'että mitenhän tuo minut haluaisi ja missähän asennossa toi mies tykkäisi jne' Jalkoväli kostuu helposti ja tekee miel tuntea miehen vartalo ja käsien otteet omaa vasten.
48n
Voisi teoriassa antaa kenelle tahansa, että saisi seksiä ja orkun.
Kiihottuu pienestäkin vihjeestä ja ajatuksesta.
En usko että naisten juuri tarvitsee maksullisissa käydä. Toki jos haluaa, niin sitten asia on eri. Seksiä kyllä saisi melkeinpä milloin ja mistä vaan.