Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Myy, 24, myy seksiä

Vierailija
22.05.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html

"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.

Itse työhän on hirveän mukavaa.

Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."

Kommentit (1656)

Vierailija
1121/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt koulukiusaajat, että jos ostaminen ja myyminen tapahtuu täysin vapaaehtoisesti, niin miksi se pitäisi kieltää tai sitä pitäisi paheksua?

Tämä on aika iso kysymys. Yleensäkin naisen oikeudet ja oikeus omaan kehoonsa.

Veisikö seksin ostamisen ja myymisen laillistaminen naisen asemaa takapakkia?

Kyse on ennenkaikkea isosta kuvasta. Yksi Myy tai vaihtoehtoisesti ihmiskaupan uhri on pieni pisara meressä.

Tavallaan kannatan seksikaupan laillistamista. Tämä tarkoittaisi mielestäni sitä, että toimiakseen laillisesti pitäisi olla jonkinlainen rekisteri ja vaatia esim. kerran kuussa tautitesteja.

Veroja maksamalla palveluiden hinta nousisi.

Vaarana on, että saattaisi käydä kuten huumeiden kanssa. Lailliset verotettavat huumeet ovat kalliimpia ja se saa laittomien verottomasti myytävien huumekaupan kukoistamaan.

Eli olisiko laillistaminen kuitenkaan ratkaisu ongelmaan.

Prostituutio on kautta ihmiskunnan historian ollut halveksittu ammatti, olemme eläneet kuitenkin 40 000 vuotta. Asia ei muutu yhdessä sukupolvessa. Jos kymmenessäkään.

Vierailija
1122/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että nainen haluaa olla pelkkä panoreikä ja ajan saatossa kilometrit lisääntyy ja loppuun ajettuna unohdetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin miehet käyvät hu*rissa ja joidenkin miesten mielestä naisten tulee olla siveyden sipuleita eikä saa olla yhtäkään seksikokemusta. Jännä juttu...

Miksi olisi? Jotkut sitä ja jotkut tätä, jos ei tee noista molempia, niin missä ongelma?

Elämä on tulvillaan kaikenlaisia kaksoisstandardeja, jokaisen tehtävä on sitten itsekseen pohtia mitkä niistä on sellaisia joiden kanssa pystyy elämään ja minkä kanssa ei.

Vierailija
1124/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa prostituutio laillistetaan, loppuuko ihmiskauppa kuitenkaan?

Sinänsä minulle on aika sama, myykö joku seksiä vapaaehtoisesti ja seksin ilosta.

Mutta seksin myymisen ympärillä olevat rikolliset asiat mietityttää.

Vierailija
1125/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat hyvin pientä, joskin piiskaamiseen kuuluuväkivalta / satuttaminen / rankaiseminen

Minulle piiskaaminen vertautuu tavoitteelliseen urheilusuoritukseen, esimerkiksi maratonin juoksemiseen. Siinä tulee todella paha olo, joskus olen oksentanutkin ja kerran joutunut suorituksen jälkeen nesteytykseen, mutta silti itsensä kanssa taistelu tuottaa suunnatonta mielihyvää sekä harjoitellessa että itse suorituksessa.

Juoksemisen voi lopettaa silloin kun tahtoo. Piiskaamisen voi lopettaa turvasanalla silloin kun tahtoo. Kummassakin tapauksessa oman fyysisyyden ja henkisten rajojen kanssa kanssa toiminen tuottaa mielihyvää.

Sairaampana pidän työelämää, jossa omia rajojaan ei voi asettaa, vaan työtä on tehtävä silloinkin, kun voimavarat ovat loppu. Edes lääkärit eivät tarjoa "turvasanaa", koska uupumukseen ei kuulemma auta lepo, vaan pitäisi vaihtaa työpaikkaa tai työnkuvaa, mutta usein olemassa oleva työpaikka ja työnkuva on ihmiselle pakko.

Vierailija
1126/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä minulle on aika sama, myykö joku seksiä vapaaehtoisesti ja seksin ilosta.

Tuskin se loppuu ennen kuin ihmisetkin loppuu. Sitä on aina ollut ja ikäväkseen luultavasti tulee aina olemaan.

Vierailija
1127/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos on PA ja ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruikuttaa netissä illun perään, itse tosin suosin maksullista tulee helpoksi ja halvaksi pitkällä juoksulla.

Vierailija
1128/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se loppuu ennen kuin ihmisetkin loppuu. Sitä on aina ollut ja ikäväkseen luultavasti tulee aina olemaan.

Siksi, onko parempi tuomita vai hyväksyä?

Onlyfans ja sos. media on tehnyt alasta hyväksyttävämpää. Mutta onko se oikein ja terveellistä ?

Vierailija
1129/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikein ja hyvä ihmisille? Fyysisesti ja psyykkisesti.

Naisen asemalle ja miehen asemalle?

Onko tämä seksin laillistamisen kysymys vain tapetilla länsimaissa? Pohditaanko samaa kehitysmaissa?

Vierailija
1130/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä seksin laillistamisen kysymys vain tapetilla länsimaissa? Pohditaanko samaa kehitysmaissa?

Onko länsimaissa ihmisarvolle eri mittapuu kuin kehitysmaissa? Pitääkö kysymystä ajatella koskemaan koko maapalloa ja kaikkia maailman naisia vai vain suomalaisia naisia Suomessa?

Vierailija
1131/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se helppoo naisille. Rahaa tulee eikä tarvi tehdä edes töitä.

Yhtä helpolla, töitä tekemättä, sinäkin, ja muut miehet voitte tienata rahaa: otat suikkeliin ja kakkoseen.

Ymmärsinkö jotain väärin, vai nuoleeko tuo Myy siis pilluja? Heteromies h u o r a hoitelee naisia, ei miehiä.

Joo. Täällä on kyllä super typeriä mammoja palstalla. Eivät tajua aiheesta oikeastaan yhtikäs mitään. Juuri siksi se ei luo leiville kun susirumakin nainen saa helposti ilmaiseksi seuraa. Ei tarvi rattopoikaa. Se saa uskomaan että olette niin ainutlaatuisia. Ette kuule ole. Se on vaan sukupuolestanne kiinni s-seuran saanti.

Vierailija
1132/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki lähtevät myymään kun niin hyvä bisnes, niin kuka on se ostaja ja maksaja ?

Vierailija
1133/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans!

*Vetää housut kinttuihin* 

Vierailija
1134/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko länsimaissa ihmisarvolle eri mittapuu kuin kehitysmaissa? Pitääkö kysymystä ajatella koskemaan koko maapalloa ja kaikkia maailman naisia vai vain suomalaisia naisia Suomessa?

Tuskin, jos Libyassa esim myydään ihan orj**kin, niin ei siellä taida kauheasti huolettaa tuollaiset seikat.

Vierailija
1135/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi he..l.v.et..ti miehiä jotka fantasioi oman lapsen hyväksi..käytöstä, pedot ym kuuluu vankilaan tai saunan taakse. Ei lehtien artikkeleihin joissa kerrotaan nuorille että maailman vanhin ammatti on tuottoisa ja ah niin mukavaa.

Vierailija
1136/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio on Suomessa laillista. Pitää vain ilmoittaa verottajalle kuten muutkin yrittäjät. Parittamisella on kielletty.

Vierailija
1137/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt koulukiusaajat, että jos ostaminen ja myyminen tapahtuu täysin vapaaehtoisesti, niin miksi se pitäisi kieltää tai sitä pitäisi paheksua?

Tämä on aika iso kysymys. Yleensäkin naisen oikeudet ja oikeus omaan kehoonsa.

Veisikö seksin ostamisen ja myymisen laillistaminen naisen asemaa takapakkia?

Kyse on ennenkaikkea isosta kuvasta. Yksi Myy tai vaihtoehtoisesti ihmiskaupan uhri on pieni pisara meressä.
Tavallaan kannatan seksikaupan laillistamista. Tämä tarkoittaisi mielestäni sitä, että toimiakseen laillisesti pitäisi olla jonkinlainen rekisteri ja vaatia esim. kerran kuussa tautitesteja.

Veroja maksamalla palveluiden hinta nousisi.

Vaarana on, että saattaisi käydä kuten huumeiden kanssa. Lailliset verotettavat huumeet ovat kalliimpia ja se saa laittomien verottomasti myytävien huumekaupan kukoistamaan.

Eli olisiko laillistaminen kuitenkaan ratkaisu ongelmaan.

Prostituutio on kautta ihmiskunnan historian ollut halveksittu ammatti, olemme eläneet kuitenkin 40 000 vuotta. Asia ei muutu yhdessä sukupolvessa. Jos kymmenessäkään.

Se on jo laillista. Vain ihmiskaupan uhrilta seksin ostaminen on kiellettyä.

On itse asiassa todella yleistä että ihmiset luulevat sen olevan kiellettyä.

Vierailija
1138/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin miehet käyvät hu*rissa ja joidenkin miesten mielestä naisten tulee olla siveyden sipuleita eikä saa olla yhtäkään seksikokemusta. Jännä juttu...

Aivan kuin ihmiset olisivat... erilaisia!

Vierailija
1139/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommenttia ei julkaista, koska käytin sitä H*** sanaa. Mutta se on totta. Seksityöläinen on H**** vaikka ette mun kommenttia postaakkaan, jostain kumman syystä, onkohan admineilla joku sympatia seksityöläisiä kohtaan. Mä olisin äitinä todella surullinen, jos tyttäreni alkaisi seksityöläiseksi, vaikka se onkin maailman vanhin ammatti ?

Vierailija
1140/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä huo ra.

Ketju on lukittu.