Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Myy, 24, myy seksiä

Vierailija
22.05.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html

"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.

Itse työhän on hirveän mukavaa.

Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."

Kommentit (1656)

Vierailija
881/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen naisilla yleisesti on kova jakolinja tässä, jota tämä keskustelu heijastelee.

Suunnilleen ennen v. 1995 syntyneille seksuaalisuus on iso moraaliongelma. Ja tuon vuoden jälkeen syntyneille ennen kaikkea nautinto, jossa moraali ei ole niin keskeistä.

Oon syntynyt 1965 eikä seksi ja sen vapaaehtoinen myynti häiritse yhtään. Olen nainen. Minulla on aina ollut vahva libido, vaikken ole sitä toteuttanutkaan siinä määrin kuin olisin halunnut.

Moraalin sijaan ketjussa on kyse MORALISOINNISTA ja kaksinaismoraalista. Niitä tämä ketju on turvoksissa ja itsekunkin omia, kielteisiä tunteita, jotka liittyvät seksuaalihäpeään ja epäluottamukseen, jota väki tuntee parisuhteissaan.

En tiedä miksi itse olen näistä vapaa, vaikka minutkin kasvatettiin Raamatulla ja ruoskalla. Oon kyllä työstänyt asiaa pitkään.

Vierailija
882/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä parisuhteessa miehen kanssa, joka maksaa seksistä, koska:

Olet siis ikisinkku sillä mies maksaa aina seksistä tavalla tai toisella.

Mies ei todellakaan aina maksa seksistä. Vaan voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jossa kumpikaan ei maksa ja molemmat nauttii. Tää seksinostajien maailmankuva tosiaan on aika sairas

Niinhän sinä luulet mutta mies maksaa aina seksistä naiselle tavalla tai toisella. Yleensä olemalla perheestä se joka käy töissä ja tuo rahaa kotiin tai ihan vain tarjoamalla ruokaa tai juomaa iskiessä tai treffeille jne.

No silloinhan vaimokin maksaa seksistä miehelle, jos se tapahtuu käymällä töissä.

Ei se työssäkäynti vielä riitä vaan mihin ne rahat käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää sinkkuna eikä ole sitä seksikumppania niin eikö tämä ole aika unelma-ammatti? Valtaosa sinkuista kuitenkin harrastaa irtosuhteita todella paljon ihan ilmaiseksi ja sitten on vielä nämä "friends with benefits" hommat ja muut.

Vierailija
884/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei todellakaan aina maksa seksistä. Vaan voi harrastaa seksiä naisen kanssa, jossa kumpikaan ei maksa ja molemmat nauttii. Tää seksinostajien maailmankuva tosiaan on aika sairas

Niinhän sinä luulet mutta mies maksaa aina seksistä naiselle tavalla tai toisella. Yleensä olemalla perheestä se joka käy töissä ja tuo rahaa kotiin tai ihan vain tarjoamalla ruokaa tai juomaa iskiessä tai treffeille jne.

No silloinhan vaimokin maksaa seksistä miehelle, jos se tapahtuu käymällä töissä.

Taitaa tästä maasta löytyä moninkertainen määrä niitä talouksia joissa mies käy töissä ja nainen on kotona, kuin toisinpäin.

Vierailija
885/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja haluttu nainen on aina kateuden ja kauhistelun aihe niille naisille jotka eivät ole kauniita ja/tai joita ei haluta. Näkyy hyvin myös tällä palstalla.

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä. Minua kuvottaa edes ajatus seksistä pervopappojen ja rumien inceleiden kanssa. Miten joku haluaa käyttää elämänsä noin.

Vierailija
886/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se työssäkäynti vielä riitä vaan mihin ne rahat käyttää.

Totta. Sehän on jo tunnettua, että on miestentyöt ja yhteiset työt mutta on myös naisen rahat ja yhteiset rahat.

Vierailija
887/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on monen työttömän tulevaisuus kun rahan tulo automaatista loppuu.

Siis tuo Myy on kaunis ja nuori. Hänellä on vientiä. Ei viisikymppinen, riippuvatissinen ja jenkkakahvainen akka mitään tienaa. Tarkoitan itseäni, en muita. Toiseksi kun on nätti, kyllä sen kroppansa kanssa on sinut. Toista se on minulla, en näytä tissejä kenellekään vieraalle ihmiselle ikinä. Kolme lasta imi maidot ja tissit alkoi roikkua.

Ihan aluksi ei ole mikään erityisen kaunis. Jos laihuus on kauneus niin sitten kyllä, ei muuten. Näen jo lyhyen metromatkan aikana paljon kauneimpia ilmestyksiä.

Ja kyllä yli viisikymppinen läskikin tienaa tolla alalla. Siellä ilmoittelee niitäkin ja hinnat on kovat. 150 euroa että pääsee riipparin kanssa touhuamaan. Nainen kuin nainen niin tolla alalla kauppa käy ja vastauksia tulee kuvattomaankin ilmoitukseen useita kymmeniä.

Vierailija
888/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo insestifantasiat kyllä järkytti. Noiden toteuttamiseen ei pitäisi yhdenkään ammattilaisen suostua. On asioita jotka on syystäkin tabuja eikä niitä pidä lähteä normalisoimaan.

Kyse on ihmisen ikiaikaisista, alitajuisista arkkityyppikokemuksista. Ne ovat meille kaikille yhteisiä, mutta moni ei omia alitajuisia halujaan myönnä. Siitä ja emotionaslisesta vaille jäämisestä kehittyvät perversiot eli parafiliat.

Aikuisten vapaaehtoisissa seksileikeissä näitä voi turvallisesti toteuttaa vahingoittamatta ketään.

Se hoitaa psyykeä ja rentouttaa ruumiin eikä siinä ole mitään pahaa. Siinä parhaimmillaan oppii ymmärtämään mielensä prosesseja ja omia tunteitaan, joiden tukahduttaminen voi pahimmillaan johtaa seksuaalirikoksiin.

Möyhääjiä pelottaa heidän oma tiedostamaton mielensä. Sieltä nousee kiellettyjä kuvia tietoisern mieleen.

Juu ei.

Ihan turha noita taipumuksia alkaa selittelemään millään alitajuisilla haluilla. Suurimmalla osalla ei ole mitään tiedostamattomia alitajuisia haluja tai kokemuksia eikä näin ollen mitään tarvetta hoitaa psyykettään toteuttamalla fantasioitaan itseään reilusti nuoremman seksiammattilaisen kanssa.

Lapsiin ja eläimiin kohdistuvat fantasiat kuuluu hoidettavaksi psykiatrisen hoidon puolella, ei seksiammattilaisen kanssa.

Vierailija
889/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nuoret ihmiset hyväksyy moraalittomuuden. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
890/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja näin on pilalla se Puhdas ja Vaniljainen Avioseksi, jonka pitäisi av:n mielestä riittää loppuiäksi sinkuille ja leskille ja cp-vammaisillekin, koska muuten Hyi.

Muuten, nykyään naisetkin käy töissä, mitä on vaikea uskoa kun akkaväellä on aikaa täällä roikkua.

Defenssit paukkuvat poks poks, kun nämä uskottelevat, että heidän miehiään ei kielletty kiinnosta. Tai heitä itseään.

Vierailija
891/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla rikkailla/kuuluisilla setämiehillä on "maksuvaimo/tyttöystävä" eli joku tällainen "lätkä vaimo" tai "berverly hills vaimo" ym, toki siinä on se vakikumppani, joten siinä mielessä eri homma, mutta sama periaate.

Vierailija
892/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.

Sellaiset fantaisat sieltä sitten tällä kertaa =)

Vierailija
893/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja haluttu nainen on aina kateuden ja kauhistelun aihe niille naisille jotka eivät ole kauniita ja/tai joita ei haluta. Näkyy hyvin myös tällä palstalla.

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä. Minua kuvottaa edes ajatus seksistä pervopappojen ja rumien inceleiden kanssa. Miten joku haluaa käyttää elämänsä noin.

Minua ei haittaa Myyn valinnat, työ tai seksin myynti noin ylipäätään. Pysyttelen kaukana insinöörisetämiehistä joka tapauksessa. Insestin ja pedofilisten fantasioiden normalisointi ja toteutus sitten sitäkin enemmän. Tämä on vaarallinen ja huono suunta.

Vierailija
894/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että nuoret ihmiset hyväksyy moraalittomuuden. Ei pidä paikkaansa.

Älä tyrkytä tekopyhyyttäsi. Sinä naisit jos saisit etkä ehtisi kissaa sanoa.

On tiedossa, että "kristillinen" äärioikeisto potee tietynlaista uusmoralismia, mutta pieni vähemmistöhän te olette.

Vierailija
895/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetystä herättävät nämä miehet. Miten oikeasti kehtaavat ensin käydä h*orissa ja sitten palaavat perheensä luo (on lapsiakin). Miten pystyvät katsomaan vaimoaan silmiin, käyttäytymään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Ihan pahaa tekee.

Insinöörisetämiehet. Fantasioivat Myyn luona insestisesti panevansa omia lapsiaan. Näillä geeneillä Suomi Nousuun?

Kateuttasiko sä tällaista skeidaa kirjoittelet? Miksi ihmeessä mies haluaisi panna omaa lastaan? Fantasioita on monia ja sä et mitä ilmeisimmin ole tottunut niitä miehellesi toteuttamaan. Siksi se juoksaa Myyn ja jonkun muun luona. Olit ajatellut, että koska perus vanilja on ok sulle, niin se on sitä miehellesikin?

Vierailija
896/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on teille pubiruusuille niin kamalaa jos toinen nainen on kaunis, haluttu ja saa seksiä?

Vierailija
897/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies saa seksiä nuoren kauniin naisen kanssa rahalla

Vierailija
898/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetystä herättävät nämä miehet. Miten oikeasti kehtaavat ensin käydä h*orissa ja sitten palaavat perheensä luo (on lapsiakin). Miten pystyvät katsomaan vaimoaan silmiin, käyttäytymään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Ihan pahaa tekee.

Insinöörisetämiehet. Fantasioivat Myyn luona insestisesti panevansa omia lapsiaan. Näillä geeneillä Suomi Nousuun?

Kateuttasiko sä tällaista skeidaa kirjoittelet? Miksi ihmeessä mies haluaisi panna omaa lastaan? Fantasioita on monia ja sä et mitä ilmeisimmin ole tottunut niitä miehellesi toteuttamaan. Siksi se juoksaa Myyn ja jonkun muun luona. Olit ajatellut, että koska perus vanilja on ok sulle, niin se on sitä miehellesikin?

Täällä ei vieläkään ymmärretä, että insesti ei tarkoita oman lapsensa panemista.

Vierailija
899/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä kauhistelen vaikken ole ruma ja saisin koska tahansa seksiä komeilta miehiltä.

Sellaiset fantaisat sieltä sitten tällä kertaa =)

Ei tarvi kuin ladata tinder niin siellä on huippu-urheilijaa tarjolla. Jos et usko niin mulle se on ihan yks hailee.

Vierailija
900/1656 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kaljamaha käy eka pikaruokalassa syömässä ja kipittää sitten pikku-Myyn syliin.

Ketju on lukittu.