Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut tai kuvitellut tunnistavasi palstalta tuttuja? Onko sinut joskus tunnistettu?

Vierailija
21.05.2023 |

Miten on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehtien kommenttiosioista on monta bongattu, käyttävät tiettyjä sanoja.

Vierailija
22/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan, en edes tänne kirjoittele, mitä mieltä oikeasti olen, kunhan keksin mielipiteitä, joskus päinvastaisia kuin todelliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tunnistettiin aikoinaan, vaikken vielä palstaillutkaan silloin. En ollut kertaakaan edes käynyt. Oli hämennys melkoinen, kun hiekkalaatikkokaveri hissukseen kyseli, että palstailenko paljonkin?

En ollenkaan. Eipä se tietenkään meinannut uskoa. Eihän täällä olevat kehtaa tunnustaa. Sitten se kertoi pari juttua, joita mulle (meille) oli tapahtunut, jotka oli palstalta lukenut.

Tulin tänne sitten lukemaan, että olisko enemmänkin. Sattui taas yksi oman elämän juttu silmään ja sitä sitten ihmettelemään, että sullekin on käynyt noin?!

Mä olin tasan yhdelle kaverille (mieheni lisäksi) asioistani kertonut. Ei ne mitään suuria salaisuuksia olleet, mutta silti, mitä hittoa?!

Tietenkin sitten juttelin hänen kanssaan ja oli ihan hitokseen pahana.. hänelle kun ei itselle koskaan satu mitään, niin hän elää sitten mun elämää tämmöisellä palstalla. Käskin ottamaan lääkäriin yhteyttä.

Siihen meidän ystävyys loppui. Hän kyllä yritti anella takaisin. Sitten se vielä palstalla ja irl alkoi kertomaan musta p*ska juttuja. Jotkut uskoi suurin osa ei.

silleen se mun palsta ura alkoi 15 vuotta sitten. Sen myötä mä jäin tähän sitten koukkuun. Piti käydä välillä vaan tsekkaamassa, että onko taas juttuja....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi