Mitkä asiat puuttuuvat elämästäsi
Kommentit (42)
Kade en ole mistään. Puuttuu: työyhteisö, itseni tarpeelliseksi tunteminen, itsetunto
Minulla on nyt aivan kaikkea paitsi paljon rahaa tuottava ura. Siis rahaa on ja elän mukavasti mutta sitä ei tule mistään lisää tarpeeksi, joten huoli tulevasta painaa. Minulla ei ole hyvää koulutusta.
Olen terve ja ihanassa parisuhteessa. Seksiä ja rakkautta on. Kavereita on. Ihania harrastuksia, upea koti ja hyvä olla. Ainoastaan tuo yksi asia vähän vaivaa.
T. Trophy wife
Olen kateellinen ihmisten tyhmyydestä. Haluaisin itsekin elää lampaana autuaan tietämättömänä idioottina.
Vähän enemmän tarvitsisin rahaa. Tai oikeastaan... luottokorttivelkaa on erinäisistä syistä n. 3000e. Ne kun saisi pyyhittyä, niin mun rahatkin riittäisi ihan ok. Muuten kaikki perusasiat on mainiosti, mulla on ihana mies, lapset, koira, oma koti, oma mökki, kiva auto, jne.
Rahaa puuttuu. Sen lisäksi, että pääsisin itse velattomaksi, voisin myös auttaa täysi-ikäisiä lapsiani omien asuntojen ym. asioiden hankinnassa.
Elämästäni puuttuu aloudellinen huolettomuus. Sekä tyytyväisyys. Stressin ja murheen määrä on vakio.
Kateellinen en kuitenkaan koe olevani kenellekään. Meillä jokaisella omat ristimme kannettavina.
Puoliso, lapset, oma asunto, koira, auto.
Terveys ja työpaikka onkin niitä ainoita, joista nuorempana haaveilin. Enkä noista ole kateellinen, muiden mielestä minulta puuttuu ne.
Haluaisin oman talon ja lisäksi haluaisin tietää mitä haluan tehdä isona. Tällä hetkellä luulen meneväni oikeaan suuntaan, mutta aika paljon hapuilen että mikä se on se juttu joka kiinnostaa. Haluan olla yrittäjä. Haluaisin myös että elämäni olisi edes jotenkin "järjestyksessä", tällä hetkellä esim. asunto on aika sotkuinen. Ja haluaisin tienata hieman enemmän, ihan hyvin menee mutta aina voisi mennä paremmin.
Olen kateellinen muille lähinnä heidän kauniista kodeistaan. Tai vaikkei olisi niin kauniskaan ja hienosti sisustettu, niin että on edes se koti joka on oma eikä vuokralla. Se on suurin juttu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt aivan kaikkea paitsi paljon rahaa tuottava ura. Siis rahaa on ja elän mukavasti mutta sitä ei tule mistään lisää tarpeeksi, joten huoli tulevasta painaa. Minulla ei ole hyvää koulutusta.
Olen terve ja ihanassa parisuhteessa. Seksiä ja rakkautta on. Kavereita on. Ihania harrastuksia, upea koti ja hyvä olla. Ainoastaan tuo yksi asia vähän vaivaa.
T. Trophy wife
Jotkut ne on kateellisia jopa toisten epäonnesta.
Fyysistä voimaa saisi olla enemmän. Monet puutarhatyöt käyvä jo yli voimieni. Ikä kohta 72.
En silti kadehdi nuorempia ja jaksavampia.
En ole kateellinen.
Montakin asiaa tarvitsisin enemmän.
Minulta puuttuu läheinen ystävä ja sisarukset. Toivoin koko lapsuuteni, että saisin siskon tai veljen. Olen 63 v. ja kadehdin ihmisiä joilla on sisaruksia ja/tai bestis jonka kanssa voisi jutella ja käydä vaikka kahvilla tai konsertisssa.
Poikaystävä. Olen kateellinen pikkusiskolleni kuinka hän löysi niin täydellisen poikaystävän jo yläasteella...
Oma perhe eli puoliso ja lapset. Samoin puuttuu itselle mieluinen ammatti ja kunnon koulutus. Terveyskin alkaa mennä kun vaihdevuodet alkaa vyöryä päälle ja on kolmisen vuosikymmentä tehnyt raskasta fyysistä työtä..
Terveys, raha ja rakkaus -oikeastaan kaikki ne tärkeimmät. No onneksi sentään löytyy vielä edes jonkin verran motivaatiota yrittää saada nuo asiat kuntoon.
Osallisuus, kumppani, hoikkuus, kauneus, mökki, auto, rakkaus
Terveys. Mulla on parantumaton syöpä ja olen alle 30v.