Myy myy seksiä ja paljastaa mitä isänsä ikäiset miehet haluavat
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html Myy myy ammatikseen miehille seksiä. Rohkea nainen kun uskaltaa esiintyä omalla naamallaan ja hälventää sitä tunkkaista stigmaa, joka alaan yhä liittyy.
Kommentit (143)
VaahtoVasara kirjoitti:
Seksi on fyysinen molemminpuolinen tarve, ei siihen mitään syvempiä tunteita tarvita.
Sallittua ennen avioliittoa ja avioliiton ulkopuolella. Luvan kanssa jopa avioliitossa.
Uskonnot rajoittavat seksin suorittamista, koska se kuuluu harjoitettujen voiman, vallan ja yksilökontrollin dogmiin.
Jos minä haluan olla lentäjä tai leipuri, niin olkoon Myy halutessaan seksityöntekijä.
Seksi EI ole tarve vaan aktiviteetti. En minä ainakaan kuole ilman seksiä.
Jos tarve on mielessä, et voi ikinä tyydyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insestifantasioita setämiehillä - oi miksi en ole yllättynyt 🙄
Tyypillisin asiakas on _insinööri_. Jep! Huoranpanijoiden kuninkuusammatti.
Luin kanssa. Eikä yllättänyt.
*Jos vedellään tosi laajoilla vedoilla, niin tyypillinen asiakas on 3040-vuotias varattu insinööri.*
Njoo nää mammojen mielestä "hyvät miehet" ne on jotka huorisssa käy :D
Vierailija kirjoitti:
No hyi hele. Miten kukaan isäihminen mitenkään kehtaa myöntää tuollaista, edes maksulliselle.
Pitääkö omaakin isäukkoa nyt epäillä joistain insestifantaisioista hyi saa🤮
Haluatko kuulla totuuden?
Pitää. Enkä pelleile. Miesten seksuaalisuus ei ole millään muotoa normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Jos vedellään tosi laajoilla vedoilla, niin tyypillinen asiakas on 3040-vuotias varattu insinööri.*
Onko tuo nyt yllätys? Miesryhmä jolla on keskivertoa hieman paremmat tulot ja jotka ovat epähaluttavia naisten silmissä (imago tyyliin nörtti, haiseva, autisti, epäsosiaalinen).
Tyypillinen suomalainen it mies, kun midjourneytä pyydettiin piirtämään sellainen
https://preview.redd.it/0ahly59jctta1.png?width=1024&format=png&auto=we…
https://preview.redd.it/09ub7j0ictta1.png?width=1024&format=png&auto=we…
https://preview.redd.it/7z85t1tgctta1.png?width=1024&format=png&auto=we…
Nuo ovat paremmannköisiä kuin suurin osa naisista jo pelkästään hoikkuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njoo nää mammojen mielestä "hyvät miehet" ne on jotka huorisssa käy :D
Sepä se. Paskimmat kusettajat ja mukahyvät ihmiset. Rikkovat mennen tullen luottamuksen, moraalista ei tietoakaan. Oikein perheenisien aatelia. Libidovetoisia liskoaivoja, likaisia pervoja.
Minä en usko pätkääkään tuohon insestifantasiaan, vaan se on tuon akan oma versio, joka lienee tahallaan kärjistyksenä heitetty. Uskon kyllä, että esim viisikymppinen mies voi haaveilla seksistä nuoren naisen kanssa, mutta siinä ei todellakaan ole pointtina se, että fantasioisi jostain oman lapsen panemisesta. Ihan yhtä hyvin kypsä rouva voi haaveilla seksistä nuoren palomiehen kanssa, mutta luuletteko hänenkään silloin mielessään fantasioivan oman lapsen panemisesta?
Dracula kirjoitti:
VaahtoVasara kirjoitti:
Seksi on fyysinen molemminpuolinen tarve, ei siihen mitään syvempiä tunteita tarvita.
Sallittua ennen avioliittoa ja avioliiton ulkopuolella. Luvan kanssa jopa avioliitossa.
Uskonnot rajoittavat seksin suorittamista, koska se kuuluu harjoitettujen voiman, vallan ja yksilökontrollin dogmiin.
Jos minä haluan olla lentäjä tai leipuri, niin olkoon Myy halutessaan seksityöntekijä.
Seksi EI ole tarve vaan aktiviteetti. En minä ainakaan kuole ilman seksiä.
Jos tarve on mielessä, et voi ikinä tyydyttää sitä.
Sairaus ja addiktiohan se onkin tuossa kohtaa. Ja silloin sillä pystyy viemään ihmistä kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hele. Miten kukaan isäihminen mitenkään kehtaa myöntää tuollaista, edes maksulliselle.
Pitääkö omaakin isäukkoa nyt epäillä joistain insestifantaisioista hyi saa🤮
Haluatko kuulla totuuden?
Pitää. Enkä pelleile. Miesten seksuaalisuus ei ole millään muotoa normaalia.
Olen aina sanonut että testosteroni on kontrolloimattomana julmettu hormoni. Jos et saa sitä hallintaan, huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kauheaa katsoa papparaisten elimiä tai koskea. :(
Naista kuvottaa kaikenikäisten miesten elimet.
Sinunlaistasi vanhaa piikaa varmaan joo.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko pätkääkään tuohon insestifantasiaan, vaan se on tuon akan oma versio, joka lienee tahallaan kärjistyksenä heitetty. Uskon kyllä, että esim viisikymppinen mies voi haaveilla seksistä nuoren naisen kanssa, mutta siinä ei todellakaan ole pointtina se, että fantasioisi jostain oman lapsen panemisesta. Ihan yhtä hyvin kypsä rouva voi haaveilla seksistä nuoren palomiehen kanssa, mutta luuletteko hänenkään silloin mielessään fantasioivan oman lapsen panemisesta?
Minä uskon! Suomalainen mies on kuvottava otus. Mitä serkumpaa sen herkumpaa!
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Paskimmat kusettajat ja mukahyvät ihmiset. Rikkovat mennen tullen luottamuksen, moraalista ei tietoakaan. Oikein perheenisien aatelia. Libidovetoisia liskoaivoja, likaisia pervoja.
Voin suorastaan kuulla patoutuneen miesvihan huokuvan höyryävistä mummosloggeistasi.
Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esin.pikaruokalan kassan puurtamiselle.
Voi luoja 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun naiset ajattelee seksissä vain itseään. Harva nainen oma-aloitteisesti toteuttaa miesten fetissejä ja pukeutuu esim. japanilaiseen koulupukuun.
Ja naiset silti valittaa eniten.
Sairasta ihannoida jotain koulupukua. Sairasta!!
Vierailija kirjoitti:
Leuhkii tienesteillään ja yrittää samalla mustamaalata rahoittajiaan. Melkoinen perversio tuokin. Tai sitten joku viherfeministitoimittaja on keksinyt tuon juttuun mukaan itse.
Seksiä myyvät naiset voivat valita asiakkaansa ja voisivat hyvin jättää vaikkapa varatut miehet palvelematta. Mutta jostain syystä näin eivät tee. Naisia ei siis muiden naisten kaltoinkohtelu näytä paljoa haittaavan.
Kertookohan tuokaan nainen tuleville poikaystävilleen, että nuorena myi seksiä? M28
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy, kun naiset ajattelee seksissä vain itseään. Harva nainen oma-aloitteisesti toteuttaa miesten fetissejä ja pukeutuu esim. japanilaiseen koulupukuun.
Ja naiset silti valittaa eniten.
Hear, hear! M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon! Suomalainen mies on kuvottava otus. Mitä serkumpaa sen herkumpaa!
Oletkin i d i o o t t i. Miehellä voi olla vaikka mitä pervoja haluja, mutta ei varmasti juuri kenelläkään ole mitään oman lapsen nussimisfantasioita. Tai jos on, niin niitä on niin vähän, ettei niitä tuonkaan Myyn asiakkaiksi matemaattisesti satu juuri koskaan. Silti se puhuu niin kuin kyse olisi jostain suositusta fantasiasta. Totuushan on, että sitä vituttaa kun asiakkaat on sellaisia köpöjä, mutta pakko antaa heille kun nuorilla poitsuilla ei ole rahaa. Sitten tuollaisilla kärjistetyillä ulostuloilla yrittää purkaa asian tiimoilta pahaa oloaan.
Näillä on kauhee tarve selitellä älykkyyttään, "joo mä oon siis yliopistossa ja teen tutkimustyötä seksityöstä koska mua siis niinku kiinnostaa ihmiset ja tää sosiaalisen stigman muodostuminen..."
Näin niinkuin lääkärinä näen jo kaukaa että tuolla tytöllä on nepsy-oireita. Ei käy ihan kaikilla sylintereillä.