Miten suhtaudut ihmiseen, joka ei välitä yhtään
Miltä sinusta tuntuu? Ei pysty siis huomioimaan sinun tarpeita, tunteita tai tuntemuksiasi lainkaan. Silti haluaa viettää aikaa kanssasi.
Kun katkaiset välit em syistä, tämä ihminen suuttuu. Tällaisia aikuisia on.
Kommentit (21)
Mistäs mä tiedän onko suuttunu, kun olen ne välit katkaissut.
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä häntä huomioisin mitenkään?
Kerrottakoon vielä että nuo piirteet eivät suinkaan tule ilmi heti vaan vasta kuukausien tuntemisen jälkeen. Vähin erin käyttäytyminen alkaa ilmentää yhä itsekkäämpiä piirteitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottakoon vielä että nuo piirteet eivät suinkaan tule ilmi heti vaan vasta kuukausien tuntemisen jälkeen. Vähin erin käyttäytyminen alkaa ilmentää yhä itsekkäämpiä piirteitä.
Ap
Miksi olisin hänen kanssaan missään tekemisissä?
En suhtaudu mitenkään. Ei toista voi pakottaa välittämään. Joko hyväksyy asian tai nostaa kytkintä. Turha siitä on uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
Ap
Mitä se on käytännössä jos emme edes ole väleissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
Ap
Kerro enemmän. Millanen " kosto"? Viilsikö renkaat? Oli puolisosi kanssa? Piilotti tekohampaasi? Kakka*i kuistillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
ApKerro enemmän. Millanen " kosto"? Viilsikö renkaat? Oli puolisosi kanssa? Piilotti tekohampaasi? Kakka*i kuistillesi?
Mustamaalausta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
ApMitä se on käytännössä jos emme edes ole väleissä?
Sabotoi esimerkiksi uraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni kehopositiivinen ihralöllykkä taas ei välitä yhtään terveydestään. Olisi hassua, jos joskus järjestettäisiin kehopositiivisten oma sumopainiottelu 🤭 Sumopainijoiltahan nuo nimittäin näyttää, kun silmät puristuu itämaiseen tyyliin vinoiksi, kun on niin pulskat posket ja moni on sutaissut nutturan valmiiksi päänsä päälle.
Voisi vaikka Prismaan raivata karkkiosastolle ison areenan, jossa lylleröpylleröt käyvät hurjan kamppailun karkkipussista.
Ok. Silti väärä ketju.
Onko muka jossain sellaisia ihmisiä jotka muistavat sinut myös silloin kun eivät ole sinulta jotain vailla ilman mitään vasta palvelua/hyvitystä?
Sellaiset ihmiset vain pitää poistaa lähipiiristä. Ja jos jotain yrittävät kostoksi, ei pidä olla huomaavinaankaan. Ei enää ajatustakaan sinne, tehkööt tai ajatelkoot mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
Ap
Mitenköhän se onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
ApMitenköhän se onnistuu?
Mustamaalaamalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni kehopositiivinen ihralöllykkä taas ei välitä yhtään terveydestään. Olisi hassua, jos joskus järjestettäisiin kehopositiivisten oma sumopainiottelu 🤭 Sumopainijoiltahan nuo nimittäin näyttää, kun silmät puristuu itämaiseen tyyliin vinoiksi, kun on niin pulskat posket ja moni on sutaissut nutturan valmiiksi päänsä päälle.
Voisi vaikka Prismaan raivata karkkiosastolle ison areenan, jossa lylleröpylleröt käyvät hurjan kamppailun karkkipussista.
Painoindeksini on tästä huolimatta normaali.
Kiitos kuitenkin kun nostat ketjuani 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosta.
ApMitenköhän se onnistuu?
Mustamaalaamalla.
Ap
Voi ihan rauhassa mun puolestani yrittää.