Jos huomenna kuolema koittaisi, niin mitä katuisit?
Miksi et tekisi juuri sitä asiaa, mitä katuisit?
Minä: katuisin sitä, että jäin yksin, en löytänyt puolisoa, jonka kanssa nauttia elämästä ja läheisyydestä.
Kommentit (44)
Sitä kun tilille jäi käyttämätöntä rahaa. Silti heti kelpaisi eutanasiapilleri.
Jos ei olisi kirjoittanut kirjaa tai kirjoja. Joissa on pari taiteellista kuvaa mukana.
Kun kuolet, et kadu mitään. Taju loppuu. Sua ei enää ole.
Katuisin varmaan syntymääni kuten tähänkin asti. En ole saanut yhtään mitään mitä olen tavoitellut.
Sitä etten jaksanut siivota ja jättäisin asunnon mieheni siivottavaksi. Olet oikeassa. Teen sen nyt!
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolet, et kadu mitään. Taju loppuu. Sua ei enää ole.
Tarkoitan ehkä enemmän aikaa ennen kuin olet jo kuoleman oma.
Just nyt ajattelen, että kunpa olisin viettänyt aktiivista seksielämää.
Sitä etten tilannut tai syönyt tänään kaikkea hyvää ruokaa koska laihdutan.
Niin. Tuliko elettyä kuitenkaan? Keskityinkö sittenkin liiaksi epäolennaisiin asioihin, tilanteisiin, ihmisiin? Murehdinkö liikaa? Hukutinko itseni ja omat tarpeeni siihen pärjäämiseen?
Kyllä.
Mutta katuisi ko?
En. Mun elämä vain meni niin.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt ajattelen, että kunpa olisin viettänyt aktiivista seksielämää.
Hyvä aika alottaa. Lopetan täällä vetelehtimisen.
En tiedä, koska sitä tunnetta ei voi saavuttaa olematta siinä tilanteessa. Mutta veikkaan, että katuisin etten pyrkinyt hakemaan apua nettiriippuvuuteen, jonka takia elämä on lipunut ohi vuodesta 2001 lähtien.
Sitä että en kirjoittanut testamenttia joten minun sisarukset perivät miljoonani ( kruunut).
Kerran eräs ihminen kysyi voisinko ikinä häntä rakastaa. Olin suhteessa toisen kanssa joten vastasin etten. Totuus on kuitenkin että voisin ja olen tainnut häntä kaikki nämä vuodet rakastaakin mutten halunnut saattaa kumppaniani ikävään tilanteeseen.
Katuisin myös etten tehnyt testamanttia. Haluaisin että kodittomat kissat hyötyisivät kuolemaatani.
En keksi mitään mitä katuisin. Olen elänyt omannäköistä elämää.
Kuolleet ei kadu mitään. Ne on kuollut