Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mustamaalaa mua lapsille

Vierailija
21.05.2023 |

Miten minä muka pommitan sitä viesteillä ja miten hän ei halua tapella. Olen pitänyt yhteydenpidon erittäin minimissä. Ja asialinjalla. Häneltä itseltään tulee sitten monenlaista syytöstä.

Mua alkaa heti ahdistamaan, kun kuulen yhtään mitään siihen ihmiseen liittyvää asiaa.

Se niin koittaa tehdä musta pahista. Ja lapset uskoo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kaikki viestit, molempien, jotta on tarvittaessa todistusaineistoa.

Vierailija
2/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito täysiin. Sopimukset lasten asioista kirjallisesti eikä yhteyttä tarvi pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten mielestä on asiallista neuvoa, vaikka kukaan ei ole neuvojen tarpeessa. Neuvoja annetaan, vaikka kukaan ei niitä haluaisikaan kuulla. Jokaiselta työpaikalta löytyy asiallinen neuvoja. Lisäksi ihmisten käsitys vähäisestä ja usein tapahtuvasta viestinnästä eroaa. Viestinnän pitäminen minimissä ei kerro viestimäärästä yhtään mitään. 

Vierailija
4/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viesti. Lapsia koskevat asiat sähköpostilla ja sulla on jatkossa näyttää todisteet lapsille. Näin ei ole yhteyttä jonka avulla ex voi syytellä.

Vierailija
5/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se sinun minimiviestitely ja mikä syy viestitellä? Ex ei ilmeisesti halua näitä viestejä ja ovat turhia. Lopeta.

Vierailija
6/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viesti. Lapsia koskevat asiat sähköpostilla ja sulla on jatkossa näyttää todisteet lapsille. Näin ei ole yhteyttä jonka avulla ex voi syytellä.

Aikuisten kuuluu hoitaa keskenään omat asiat ja epäselvyydet. Lapsia ei kuulu sekoittaa aikuisten riitoihin. 

Vierailija
7/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeisiin viesteihin ei kannata vastata, sun ei tarvi yrittää pitää puoliasi, koska toinen kuitenkin kumoaa kaiken mitä sanot. Voit

halutessasi vastata vaikka lyhyesti että puhutaan kun on parempi hetki.

Lasten valvojalle aika ja tapaamisista kirjallinen sopimus. Lapsen voit vaikka hakea koulusta perjantaisin ja viedä sinne maanantai aamuna, sillä tavalla välttää näkemästä kokonaan toista vanhempaa..

Vierailija
8/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se sinun minimiviestitely ja mikä syy viestitellä? Ex ei ilmeisesti halua näitä viestejä ja ovat turhia. Lopeta.

Tämä. Mikromanagerointi on toisen ihmisen mitätöintiä ja väheksymistä. Joku syy siihen on, että ex kokee saavansa liikaa viestejä. Kannattaa kysyä sitä suoraan häneltä. 

Vierailija
9/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimuksia ei vielä ole, joten lasten asioista on viestittävä.

Ilmeisesti viestejä on silti liikaa. Olen kyllä laittanut vain pakolliset. Millä olen esim. Varmistanut lapsen menevän sinne minne sanonut menevänsä.

Tai lasten kouluun liittyvissä asioissa.

Ensin tulee monta viestiä miten minä olen ilkeä ja hankala ja teen tahallani asioita. Vaikka en ole näin tehnyt. Sitten perään että älä riitele. En halua tapella.

Vaikka en edes syytöksiinsä vastaa mitään.

Olen kyllä vaatinut, että asiat edistyvät. Olen vaatinut virallisia sopimuksia lapsista. Olen siis heti hankala kun yritän pitää kiinni oikeuksistani. Kun sopimuksia ei ole, hän pelaa lasten olemisien kanssa. Ja tietysti syyttää minua tästä.

En mä jaksa enää. Pitäköön ne lapset ja huolehtikoon niistä. Mä haluan täysin eroon tästä kaikesta!!! En halua kuulla enää ikinä sanaakaan hänen elämästään.

Jätän kaiken sille ja muutan kauas pois!

Vierailija
10/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, se olen todella minä, jossa on vika ja syy?

Minun olisi kuitenkin aina vastattava puhelimeen kun ex soittaa. Enkä halua. Koska 9 puhelua 10:nestä menee minun haukkumiseksi. Ja mulle tulee asiasta monen päivän ahdistus. Joka tietysti on minun syytäni. Milloin mitäkin olen tehnyt väärin.

Mua on syyllistetty syyttä suotta kaikesta vuosia.

Mä haluan tarkat, tiukat sopimukset lasten asioista. Jotta ei tarvitse vääntää enää ikinä.

Ex ei vaan suostu lastenvalvojalle.

Vierailija
11/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetan yhteydenpidon täysin, katsotaanko se minua vastaan jos joskus oikeudessa väännetään lasten asioista?

Vai annako oikeasti vaan olla? Lapset isälle, vaikkeivat halua. Olkoon. Mitäs tekee minun elämästä niin helvetin vaikeaa edelleen.

Vierailija
12/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sinua katsota hankalaksi oikeudessa. Voit olla yhteydessä exääsi spostilla/viesteillä. Jos oikeuteen menette, voit kertoa tuon saman siellä: kuormitut miehen epäasiallisesta yhteydenpidosta. Rajat saat tietenkin asettaa.

En laittaisi lapsia isälleen jos ovat jo isoja ilmaisemaan tahtonsa. Ei niitä pienempiäkään tule pakottaa, kannustaa toki aina voi ja pitääkin. Jos tilanteenne on pitkittynyt ota oikeusavustja itsellesi. Hän osaa realisoida tilannetta sinulle. Tsemppiä.

Vierailija
13/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yksin lastenvalvojan juttusilla vaikka mies kieltäytyykin tulemasta, se ei ainakaan nosta miehen omia pisteitä jos oikeuteen joskus menisitte.

Vierailija
14/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää haukkua lapsille omaa isäänsä. Olen nähnyt mitä siitä seuraa murrosiässä. Vaikeuksia! Äly hoi, älä jätä.

Vierailija
15/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hauku lapsille niiden isää. Toki, asioista puhutaan rehellisesti, vihdoin vuosien salailun ja piilottelun jälkeen. Silti kannustan lapsia korjaamaan välejä isänsä kanssa. Ovat jo isoja ja nähneet mitä elämme oli.

Enää kenenkään ei tarvitse salailla mitään. Mutta ei mulla ole tarvetta isää lapsille haukkua.

Isällä on tarve haukkua minua.

Vierailija
16/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ap on kirjoitustyylin perusteella mies, mutta paljastuukin sitten naiseksi keskustelun edetessä. Vähän provofiilikset. Mutta oletetaan, että ap nainen ja juttu aito.

Eksäsi on jostain syystä vihainen sinulle ja viestiesi perusteella ero oli sinun päätökseksi jonka ex on joutunut vain hyväksymään. Jos joku satuttaa noin pahasti, niin silloin ei halua olla tekemisissä sen toisen osapuolen kanssa. Ei vaikka olisi yhteisiä lapsia ja niiden asioiden hoitamista. Ja sen joudut hyväksymään osana eroa. Kun eroaa riitaisesti toisesta, niin usein menettää normaalit keskusteluyhteyden. Se kannattaisi naisten muistaa.

Omakohtaiset kokemukseni olivat hieman samanlaisia kuin ap:n eksän. Minut jätettiin ja eksä purjehti iloisesti uuden onnen satamaan hetkeäkään eroamme ulkoisesti surematta. Siinä vaiheessa kaikki yhteydenotot tuntuivat kiusaamiselta kun eksä yritti vain ajaa omia oikeuksiaan kuten ap:kin, lasten varjolla. Oli lastenvalvojan tapaamista, elatusmaksujen sopimista, lasten tapaamiset...se oli henkeäsalpaavaa menoa erokriisin keskellä pyörivälle miehelle.

En edelleenkään halua olla yhteydessä eksään enempää kuin lasten asioiden takia on tarpeen, mutta osat ova nyt vaihtuneet ilmeisesti eksän uuden mustasukkaisen puolison takia. Saan olla yhteyksissä vain viestein tai sähköpostilla vaikka joskus olisi helpompaa sopia jokin asia puhelimitse. No se ja sama minulle, lapset siinä kärsivät ja todennäköisesti muistavat tilanteen aikuisina. Osalla on jo välit menneet äitiinsä.

Vierailija
17/17 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on melko parrakas naiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä