Mies aikoo kaivaa tontille kuopan boreammetta varten!
Hän on aivan maaninen! Kävi tänään Bauhausista ostamassa pistolapion, kottikärryt ja ties mitä roinaa. Alkoi sitten kaivaa kuoppaa, vaikka olen jo moneen kertaan sanonut että mitään boreammetta ei meidän pihalle kannata asentaa. Sen ylläpito on kallista ja huolto vaivalloista.
Mies vain tuhahti että hän haluaa boreammeen ja sillä selvä! Meillä on jo nyt rahasta tiukkaa.
Mitä teen?!!!
Kommentit (49)
Ei teistä ole apua! Oikeasti olen ihan hätääntynyt tuon kuoppaprojektin vuoksi! Äijä ahertaa pihalla vieläkin! Sanoi, että kaivaa niin kauan kuin eteensä näkee. Huomenna pitäisi töihinkin jaksaa!
Mitä mä sinne nyt sanon että lopettaa tuon hullun projektinsa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Laittaako päälle borat- styleä?
Se oiskin😄😆😄
Ison kuopan saa kaivaa.
No otat sinne kylpyvieraita, maksua vastaan.
Kyllä se hintansa takas maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tehtiin derassi ja siihen tuli bumbaddava boreamme.
On muuten ihqu!
Vaivaako suakin koivuallergia?
Vai paha lukihäiriö?
Tietääkö se, että poistovesille tulee asentaa asianmukainen viemäröinti?
Seuraa nyt, ettei kaiva liian syvää kuoppaa.
Menee pian naapurin kellariin tai Kiinaan asti!
Saako siitä altaasta sitten borrelioosin?
Vierailija kirjoitti:
Ei teistä ole apua! Oikeasti olen ihan hätääntynyt tuon kuoppaprojektin vuoksi! Äijä ahertaa pihalla vieläkin! Sanoi, että kaivaa niin kauan kuin eteensä näkee. Huomenna pitäisi töihinkin jaksaa!
AP
Kastele kylmällä vedellä, kyllä mies siitä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Meet tietysti auttamaan sitä!
Kyllä pariskunnan pitää vetää yhtä köyttä, hullutuksissakin.
Lupasitko rakastaa häntä sekä myötä- että vastamäessä?
Täs tapauksessa kai kuopassa🙄
Vierailija kirjoitti:
AP
Älä huoli ap, miehillä on luontaisesti biologiassa kaivaminen lapiolla, painavien tavaroiden nostaminen ja kantaminen, vasaralla paukuttaminen ja kalastaminen. Vähän kuin muuttolinnut tietää aina, minne pitää muuttaa, tietää miehet mitä tekee näiden jutskien kanssa.
No ihan taatusti on vaikea huoltaa, jos sen boreammeen upottaa maapalloon.
Meillä ulkoporeallas on ihan maan pinnalla, alla tietty finnfoamit ja sorapeti. Terassi ympärillä, eli allas on "upotettu" terassiin jonkun 20-30 cm, mitä nyt terassin runko on. Altaassa sivulla yläreunasta irroitettavat paneelit, helpottavat huoltoa huomattavasti. Ei tartte esim. terassia purkaa ympäriltä...
Kastele kylmällä vedellä, kyllä mies siitä.[/quote]
Onneks on se Borat- asu, ei haittaa jos kastuu...
Olispa mullakin tuollainen touhukas ja aloitteellinen mies joka haluaisi asentaa meillekin poreammeen.
Mutta ei. Istuu sohvalla ja möykkää jostain jääkiekosta kaljaa juoden. :(
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se boreammeeseen kylpemään pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan kylpee.
-Opettele ensin sanomaan ärrä.
Tuleeko sinne jotain tylsää oheisohjelmaa vai viedäänkö sinne kaikki jaarittelijat jaarittelemaan keskenään.
Boreammeen baremmalla buolella.
Uutuus elokuva nyt teattereissa!
Ei, kyllä se bitää olla barembi eli boreamme.
Boreamme on luxusta poreisiin verrattuna.