Ei ollut varaa viedä lapsia sirkukseen.
Molemmat vanhemmat työelämässä ja kohtuulliset kuukausitulot. Ensimmäinen kerta kun ei ollut varaa viedä lapsia sirkukseen.
Kesällä ei kannata edes haaveilla lomareissusta. Toisaalta hyvä, tässähän oppii kuluttamaan vähemmän.
Kommentit (6)
Miten ei muka mihinkään ole varaa, ootteko jotain siivoojia tai lähihoitajia molemmat?
Sirkusliput on tosi kalliita nykyään. Minä käytin molemmat lapset viime vuonna. Minun ja kahden lapsen liput maksoivat lähes 100e. Mutta ajattelin että kerran se kirpasee. Ei tarvi mennä enää koskaan.
Olisiko sirkus heitä kuitenkaan ottanut, vaikka olisitkin kyydin saanut järjestettyä? Mitä temppuja osaavat?
Vierailija kirjoitti:
Sirkusliput on tosi kalliita nykyään. Minä käytin molemmat lapset viime vuonna. Minun ja kahden lapsen liput maksoivat lähes 100e. Mutta ajattelin että kerran se kirpasee. Ei tarvi mennä enää koskaan.
Lintsin rannekkeista enemmän iloa. Tosin siellä menee vielä ruokaan toinen mokoma.
Ennen oli paremmin tai ainakin -80 luvulla kun olin alakoulu ikäinen ja Tivoli Sariola
Kun tivolin laitteet ym. kalusto ilmestyi paikkakunnalle menimme kysymään että voisimmeko jotenkin auttaa työntekijöitä laitteiden ym. kokoamisessa ja me päästiin auttamaan heitä siitä hyvityksenä seuraavana päivänä kun tivoli aukesi niin me saatiin käteen leima millä sai kiertää eri laitteissa ilmaiseksi niin monta kertaa kun jaksettiin
Täällähän oli joskus juttu, kun joku nuukamummo oli vienyt lapsen sirkusteltan lähistölle, että sirkuksen äänet kuuluivat. Mummo oli siis luvannut viedä lapsen sirkukseen.