Vieras mies tuli saunaan meidän vuorolla
Olin löylyssä 5 ja 9 vuotiaiden lasteni kanssa kun sinne tuli joku alaston mies 10 minuuttia ennen omaa vuoroaan. Molemmilta pesuhuoneiden puolelta pääsee löylyyn joka on 30 min. Sanoin että tämä on meidän vuoro ja poistui pukutiloihin. Jos tekee näin uudelleen soitan poliisille. Nyt ilmoitin isännöitsijälle.Ikävä olo jäi ja turvaton.
Kommentit (214)
Ap on ihan se tavallinen katkera velavanhapiika joita palsta on sunnuntaisin täynnä huonoine provoineen. Niiss on AINA aiheena se elämän kipuilevin asia eli suhteet miehiin ja erityisesti seksuaalisuuteen vivahtavat tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää miten poliisille soitetaan.
poliisille on oma numero
Haluaisin nähdä kun täti yrittää soittaa poliisin numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää miten poliisille soitetaan.
poliisille on oma numero
Haluaisin nähdä kun täti yrittää soittaa poliisin numeroon.
Tuu käymään niin näät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitat poliisille? Noinko luontevasti suomalaiset suhtautuu alastomuuteen?
Isännöitsijään yhteys, ei poliisiin.
Isännöitsijät on käytännön miehiä kuten poliisitkin ja nauraa tuollaisille hysteerisille naisille.
Minullekin käynyt noin. Olin suihkussa omalla saunavuorollani ja toiselta puolelta kuuluu yhtäkkiä kauhea ryminä, kun KAKSI jotain ilmeisesti venäläistä miestä rynnii saunaan. Minun saunavuorollani. Luojan kiitos olin suihkussa. Jos olisin ollut hiljaa saunassa, olisivat siis rynnineet sinne kun minä naisena olen siellä yksin...
Vierailija kirjoitti:
Niissä ovissa pitäisi olla lukot, että ei pääse saunomisaikana sisään vuoroaan odottavan puolelta.
Joku voi unohtaa avata vuoronsa jälkeen, mutta pääseehän sen avaamaan kiertämällä.
Pelkkä haka niissä yleensä on ollut.
Tuo onnitsesä paljastelua ja kotirauhan rikkomista ja pakkotamista seksuaaliseen tekoon
Vierailija kirjoitti:
Minullekin käynyt noin. Olin suihkussa omalla saunavuorollani ja toiselta puolelta kuuluu yhtäkkiä kauhea ryminä, kun KAKSI jotain ilmeisesti venäläistä miestä rynnii saunaan. Minun saunavuorollani. Luojan kiitos olin suihkussa. Jos olisin ollut hiljaa saunassa, olisivat siis rynnineet sinne kun minä naisena olen siellä yksin...
Lisäys tähän, että tuolloinkin hieman pelotti, sillä vain saunan ovi oli välillämme. Olin siis alasti suihkutiloissa ja he siinä 2 metrin päässä saunassa. Huutelin sitten heille että nyt on minun vuoroni. Lopulta lähtivät sitten pois. Mutta tossahan olisi voinut tapahtua vaikka mitä...
Poliisin on pakko tulla jos soittaa
Vierailija kirjoitti:
Tuo onnitsesä paljastelua ja kotirauhan rikkomista ja pakkotamista seksuaaliseen tekoon
Soita 112 ja pyydä viedä itsesi psykiatrisen päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin ei ole pakko tulla yhteenkään tyhjästä hysteerisen akan soittoon HÄTÄKESKUKSEEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin ei ole pakko tulla yhteenkään tyhjästä hysteerisen akan soittoon HÄTÄKESKUKSEEN.
On eikä naispoliisi naura
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäys tähän, että tuolloinkin hieman pelotti, sillä vain saunan ovi oli välillämme. Olin siis alasti suihkutiloissa ja he siinä 2 metrin päässä saunassa. Huutelin sitten heille että nyt on minun vuoroni. Lopulta lähtivät sitten pois. Mutta tossahan olisi voinut tapahtua vaikka mitä...
Sano yksikin tilanne jossa sua ei pelota.
Aikoinaan hekan vuokra talossa 2 puku koppia,2 pesutilaa ja 1 sauna. Sauna sisällä ei säppiä, joka estäisi toisen puolen pesuhuoneesta henkilön tulemasta löylyhuone.Jos ei kunioita sauna aikoja? Jätkä tuli kerran .Otin kontaktin isänöitsijä toimisto 2 lapsen yksinhuoltaja äitinä.Seraava lauantai oli säpit saunan molemin puolisissa ovissa siä ja ulkopuoli.Eli kun menin löylyyn laitoin se toisen puolen saunan oven kinni.Lähtiessä pois.Avain sen säpin.Kun oma puoli pesuhuoneen puolella säpin latoin kinni.Jottei jätkä keksi tulla minun vuorolla pesuhuone.Asiat hoitu kaikialla kun otaa kinteistön isänöitsijään yhteyden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä häkissä ne ei edes yhdistä poliisille sen takia että joku mies in käväissyt vahingossa saunan ovella. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ollutkaan kyse miehestä, vaan peniksellisestä naisesta. Silloinhan tilanne ei ollut ollenkaan niin paha.
Tuollaisessa tilanteessa peniksellisen henkilön kannattaa ilmoittaa olevansa nainen. (sehän on vain ilmoitusasia nykyään)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä Lumon kohde,yllätys täällä ei toimi mikään.
t: ap
No olipa yllätys, että lumo kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi tädille: se että on nainen ei automaattisesti tarkoita että on hysteerinen ja uskoo kaikkien miesten olevan raiskaajia.
poliisille on oma numero