Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras mies tuli saunaan meidän vuorolla

Vierailija
21.05.2023 |

Olin löylyssä 5 ja 9 vuotiaiden lasteni kanssa kun sinne tuli joku alaston mies 10 minuuttia ennen omaa vuoroaan. Molemmilta pesuhuoneiden puolelta pääsee löylyyn joka on 30 min. Sanoin että tämä on meidän vuoro ja poistui pukutiloihin. Jos tekee näin uudelleen soitan poliisille. Nyt ilmoitin isännöitsijälle.Ikävä olo jäi ja turvaton.

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ahdistelua, ellei kalu ole jäykkänä.

Siitä et sinä päätä!!

Kyllä päätän.

T. Käräjäoikeuden tuomari

Vierailija
142/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä et sinä päätä!!

Kyllä päätän.

Et päätä.

T. Korkeimman oikeuden tuomari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä et sinä päätä!!

Kyllä päätän.

Et päätä.

T. Korkeimman oikeuden tuomari

Kyllä päätän, päätökseni eivät ole valituskelpoisia.

Vierailija
144/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 2 kerroksessa asuva nainen tuli saunaan minun vuorollani. Sanoin että tule vaan löylyttelemään ja se tuli. No se 2 kerroksen nainen oli tuttu nainen lapsesta saakka olen sen tuntenut ja olin sitä nuorena pannutkin Meillä oli jotain kännisäätöä nuorena pari vuoden ajan. Se muutti tähän samaan taloon vuosi sitten. Alasti me siinä saunottiin kuitenkin.

Vierailija
145/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos tämä keskustelu käytäisiin muualla kuin Suomessa? Ei tosiaan olisi ok. Vai ovatko suomalaiset miehet paremmin käyttäytyviä kuin muualla? Ei ikävä kyllä.

Ja suurin osa pedareista on miehiä ,itsesänsäpaljastel7joista puhumattakaan. Ei ollut kiva nähdä 7 vuotiaana naapurin miestä tyydyttävässä itseään rapouköytäbässä. nämä ovat aina miehiä.

Joten kyllä, tuo on oksettavaa edelleen. Ja haluan opettaa omille tytöille ettei tuollaisessa tilanteessa tule lamautua vaan toimia. Ei ole ok jos vieras aikuinen mies tulee samaan tilaan tyttöjen kanssa ja se on väärin.

Ikävä kyllä en usko vahinkoon, koska kuten sanoin ko vuoro on ollut meillä jo 5 vuotta ja tämä on pieni taloyhtiö.

t: ap

No onko se mies asunut myös sen viisi vuotta siellä? Mitä mies sanoi, kun tämä episodi tapahtui? Et ole vastannut, vaikka sitä on kysytty monta kertaa. Eikö siis sanonut mitään, että miksi (oletettavasti vahingossa) tormuutti toisten saunavuorolla sisään?

tarkoitatko saunaan tullutta miestä? Ei sanonut mitään ja poistui, kuulin että oman pesuhuoneen puolelle vaikka hänen vuoronsa alkoi vasta kello 19. poistuimme peseytymättä lasten kanssa. mutta tämä mies joka saunaan tuli ei pyytänyt anteeksi tms.

Joo, saunaan tullutta miestä nimenomaan tarkoitan. Onko hänkin asunut talossa jo viisi vuotta? Menisin varmaan kysymään, että miksi tulit toisten vuorolla saunaan ja jos en yksin uskaltaisi, niin kaverin tai oman ukon kanssa. Jos se mieskin oli niin säikähtänyt, että ei saanut sanaa suustaan?

en ole nähnyt tuota miestä ennen.

Vierailija
146/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, onkin sitten aika asennuttaa lukot saunan oviin ja korottaa vuokria kustannusten kattamiseksi.

Vierailija
147/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos tämä keskustelu käytäisiin muualla kuin Suomessa? Ei tosiaan olisi ok. Vai ovatko suomalaiset miehet paremmin käyttäytyviä kuin muualla? Ei ikävä kyllä.

Ja suurin osa pedareista on miehiä ,itsesänsäpaljastel7joista puhumattakaan. Ei ollut kiva nähdä 7 vuotiaana naapurin miestä tyydyttävässä itseään rapouköytäbässä. nämä ovat aina miehiä.

Joten kyllä, tuo on oksettavaa edelleen. Ja haluan opettaa omille tytöille ettei tuollaisessa tilanteessa tule lamautua vaan toimia. Ei ole ok jos vieras aikuinen mies tulee samaan tilaan tyttöjen kanssa ja se on väärin.

Ikävä kyllä en usko vahinkoon, koska kuten sanoin ko vuoro on ollut meillä jo 5 vuotta ja tämä on pieni taloyhtiö.

No onko se mies asunut myös sen viisi vuotta siellä? Mitä mies sanoi, kun tämä episodi tapahtui? Et ole vastannut, vaikka sitä on kysytty monta kertaa. Eikö siis sanonut mitään, että miksi (oletettavasti vahingossa) tormuutti toisten saunavuorolla sisään?

tarkoitatko saunaan tullutta miestä? Ei sanonut mitään ja poistui, kuulin että oman pesuhuoneen puolelle vaikka hänen vuoronsa alkoi vasta kello 19. poistuimme peseytymättä lasten kanssa. mutta tämä mies joka saunaan tuli ei pyytänyt anteeksi tms.

Eli olitte saunassa peseytymättä 🤮

Mies sai siis täyden kokemuksen. Verkkokalvoille piirtyi AP:n tisut ja pimpula ja nenän täytti koko saunan täyttänyt pesemätön flöör de tussu.

kävimme suihkussa ennen saunaa kiitos kysymästä. emme peseytyneet sen jälkeen uudelleen kuin vasta kotona. ilmeisesti tarkoitat myös 5 ja 9 v lapsiani? Olet kyllä sairas päästäsi mutta kuka normaali mies viettää aikaa vauva palstalla sunnuntaina? En usko ettö olet perheen isä joka keskustelee täällä lapsiin liittyvistä asioista. Kukaan perheen isä ei puhuisi lapsista noin.

Vierailija
148/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön saunaosastojen ovissa on LUKOT. Kukaan ei pääse sisään (ei edes pukuhuoneeseen) ennen kuin edellinen saunoja on lopettanut saunomisen ja MANUAALISESTI AVANNUT lukon, joka johtaa pukuhuoneesta käytävään.

Saunaosaston suunnittelussa otettiin huomioon pervot, runkkarit ja tirkistelijät. Jokaiselle saunaosastolle pääsee vain yhdestä ovesta. Kun tuo ovi on sisäpuolelta lukittu (manuaalisesti takalukittu), sinne ei pääse sisään muuten kuin potkimalla oven paskaksi ja repimällä lukon irti. 

Vierailija
149/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 pukuhuoneesta ovet yhteen saunaan? Millainen köyhien kommunistisauna teillä oikein on? 😂

Sellainen missä maksetaan vuokraa asunnosta 1400 euroa. Saunavuoro 20 e kk. Olemme miehen kanssa molemmat korkeakoulutettuja ja vakituiset työt muttei varaa omaan asuntoon molempien pitkän ulkomailla asumisen takia josta ei paljoa säästöön jäänyt.

Varsin erikoista sillä ulkomailla tienataan aina paljon enemmän kuin Suomessa. Paitsi jos asutaan Moskovassa 🤔

Olet kyllä sekaisin. no mode näkee mun ip osoitteen onko Moskovassa

Vierailija
150/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sama juttu 15vuotta sitten kun olin raskaana ja yksin saunavuorollamme.

Kuulin jotain kolinaa suihkupuolelta ja löysin hel tin lihavan vanhemman  alastoman ukon jota en heti tunnistanut naapuriksi, pelästyin ja menin  puolustuskannalle kirkuen että ta pan  hänet jos ei häivy (millähän olisin ta ppanut, löylykauhalla?)  Ukko lähti ja jupisi hysteerisistä hul luista akoista.

Mieheni oli vielä myöhemmin kovistellut hississä että hel vttiäkö menet mun  vaimoa kyttämään ja ukko vältteli meitä sen jälkeen kuin ruttoa.

MEILLÄ OLI VIELÄ ILLAN VIIMEINEN SAUNAVUORO. Ei ole mitenkään mahdollista että erehtyi.

Vierailija
151/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Ralph Fiennes? Hän tuntuu olevan niin innostunut "Suomalaiseta saunakulttuurista ja mariskooleista" etten ihmettele jos rynnii sekasaunaan 10 min. ennen aikojaan:D

Jos Ralph Fiennesillä olisi saunavuoro meidän jälkeen niin kyllä jäisi lapset kotiin. Ei tarvitse edes tulla etuajassa koska minulla olisi kyllä aikaa odottaa. Luultavasti joutuisi soittamaan talkkarin avuksi kantamaan minut ulos tolta saunaosastolta.

Älä säikähdä jos Fiennes rynniikiin yksisarvinen pystyssä sinua kohti. Mitä olen lukenut niin kovasti on pillunperään. Ja myös hyvin tavallisen näköisen tavaran. Voi olla että se olet sinä joka joutuu soittamaan talkkarin apuun.

Vierailija
152/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Ralph Fiennes? Hän tuntuu olevan niin innostunut "Suomalaiseta saunakulttuurista ja mariskooleista" etten ihmettele jos rynnii sekasaunaan 10 min. ennen aikojaan:D

Jos Ralph Fiennesillä olisi saunavuoro meidän jälkeen niin kyllä jäisi lapset kotiin. Ei tarvitse edes tulla etuajassa koska minulla olisi kyllä aikaa odottaa. Luultavasti joutuisi soittamaan talkkarin avuksi kantamaan minut ulos tolta saunaosastolta.

Huhujen mukaan tää ukkohan nussii kaikkea, mikä liikkuu, joten suositeltavaakin pitää lapset turvassa.

Vierailija
153/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi sama juttu 15vuotta sitten kun olin raskaana ja yksin saunavuorollamme.

Kuulin jotain kolinaa suihkupuolelta ja löysin hel tin lihavan vanhemman  alastoman ukon jota en heti tunnistanut naapuriksi, pelästyin ja menin  puolustuskannalle kirkuen että ta pan  hänet jos ei häivy (millähän olisin ta ppanut, löylykauhalla?)  Ukko lähti ja jupisi hysteerisistä hul luista akoista.

Mieheni oli vielä myöhemmin kovistellut hississä että hel vttiäkö menet mun  vaimoa kyttämään ja ukko vältteli meitä sen jälkeen kuin ruttoa.

MEILLÄ OLI VIELÄ ILLAN VIIMEINEN SAUNAVUORO. Ei ole mitenkään mahdollista että erehtyi.

Jos ukkeli erehtyi päivästä.

Vierailija
154/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama. Saunatilaan pääsee avaimella ulko-ovesta ja siitä molemmilla puolilla omat pukuhuoneensa. Välissä sauna ja perällä pieni uima-allas. Naapurinämmä (mt-ongelmainen sekopää) alkoi ilmestyä toiselle puolelle aina ennen vuoronsa alkua, usein 15-20 minuuttiakin aiemmin ja koko vuoron pituus oli vain 45 minuuttia, missä ajassa olisi pitänyt ehtiä suihkutella ja peseytyä, saunoa, uida, käydä taas pesulla ja mahdollisesti uudelleen saunassa. Meni sellaiseksi ajan kyttäämiseksi ja vielä huolehtimiseksi, että pärähtääkö tuo akka sinne saunaan tai muualle samaan aikaan, että lopetin koko vuoron.

Vierailija
155/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhujen mukaan tää ukkohan nussii kaikkea, mikä liikkuu, joten suositeltavaakin pitää lapset turvassa.

Hän jos kuka ei ole nuorten perään. Aina kainalossa joku itseään vanhempi akka. Todella erikoinen naismaku. Joten tämän saunojankin on parempi olla reilusti keski-iän ylittänyt tai poistua suosiolla kotiin oman vuoron päättyessä.

Vierailija
156/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 pukuhuoneesta ovet yhteen saunaan? Millainen köyhien kommunistisauna teillä oikein on? 😂

Jopa HOAS:lla oli jokaista saunaa kohti oma pukuhuone, joten tää on kyllä aika Neuvostoliittoa. 😄

Mutta eikö se nimenomaan ole käytännöllistä, että pukuhuoneita on kaksi? Silloin ei mene turhaa aikaa siihen, että pitää odotella, että se pukuhuonekin tyhjenee, vaan pääsee riisumaan ja suihkuun jo ennen saunaa. Jos on yksi pukkari, täytyy edellisen odotella, että toinen on peseytynyt ja pukenut nenen kuin pääsee tekemään omiakaan valmisteluja, ja sauna taas on tyhjäkäynnillä koko sen ajan.

Vierailija
157/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat poliisille? Noinko luontevasti suomalaiset suhtautuu alastomuuteen?

tahallinen teko. tiesi että olen siellä lasten kanssa? sinuako ei haittaisi? Voin kertoa että lapset pelästyvät.

Yksinhuoltajaäidin lapset näkivät pippelin ensimmäistä kertaa 😆

isänsä on työmatkalla.

Ollut varmaan viimeiset viisi vuotta.

En jaksa edes vastata tähän. toivottavasti sinun saunavuorollesi tulee 5 miestä alasti ja haluavat pitää hauskaa kanssasi.

Et jaksa edes vastata tähän mutta vastaat silti. Aika vammanen olet.

Vierailija
158/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet 15 v juossut tuon takia terapiassa. Voi tyttö parka.

Vierailija
159/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijään yhteys, ei poliisiin.

Vierailija
160/214 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tahallinen teko. tiesi että olen siellä lasten kanssa? sinuako ei haittaisi? Voin kertoa että lapset pelästyvät.

Yksinhuoltajaäidin lapset näkivät pippelin ensimmäistä kertaa 😆

isänsä on työmatkalla.

Saharassa kamelinajajana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän