Pitäisi ruokkia työmiehiä pari päivää, enkä osaa laittaa ruokaa!?
Tilanne on se, että meille tulee remonttia tekemään pari ammattilaista, ja ne pitää ruokkia.
Ne syö kuulemma KAKSI ateriaa päivässä, lisäksi aamupäivällä kympin kahvi, iltapäivällä kahvit sekä iltapala.
Sitä ruuan määrää siis herrajumala.
Kahvilla pitää olla makeaa ja ehkä joku voileipä, iltapalalle pannukakkua tms.
En mä osaa laittaa ruokaa, mitä niille voi tarjota?
Teen makaronilaatikkoa. Sit joku wokki. Mut siinäpä se sit onkin.
Mitä takuuvarmoja hyviä ruokia teillä in? Vinkkejä otetaan vastaa.
Kommentit (221)
En ole ikinä kuullut, että remonttimiehille pitäisi tarjota ruuat. Onko tuo jossain maaseudulla ja jotain tuttuja remppamiehiä tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nippu banaaneja ja jugurttipurkkeja iltapalalle/aamupalalle. Valmiita pasteijoita paistopisteeltä.
Ensimmäisiä järkeviä ehdotuksia. Lidlin paistopisteeltä löytyy edullisesti piirakat, pasteijat ja pitsat sun muut. Riittää hyvin kaikille kahvihetkille ja sen lisäksi jotain kiusausta päivälliseksi. Illalla voi grillata makkaraa.
Katsoin kartalta, että lähimpään Lidliin täältä 82,2 km. Tulee aika kalliit pasteijat.
Pizzaa voi saada lähempääkin, luulen että naapurikylällä on joku paikka. Matkaa on toki sinnekin. Mtn kotiinkuljetuksia täällä ole.
Pitopalveluista en tiedä, eikös ne halua tilaukset hyvissä ajoin ja minimimäärä ole 10 henkeä, vähintään?
Kumma kun ei ymmärretä että kakkosasunto sijaitsee nimenomaan maalla, jossa on hyvin vähän josko ollenkaan palveluja. Täällä on luontoa ja rauhaa. Siksihän tänne on tultu.
Miksi oletat, että pitopalvelu vaatii min 10 hlö porukan, etkä kysy sitä pitopalvelusta? Voi olla, että niin on, voi olla ettei ole, pitopalveluitakin on niin monenlaisia, osa tekee vain isoja tilaisuuksia ja toiset pyörittävät normaalin ravintolatoiminnan rinnalla.
Käypä kysymässä vaikka jostain 1. asuinpaikkakuntasi lounasravintolasta, että jos tekisivät sinulle mukaan otettavaksi X päivälle, X määrälle henkilöitä kaksi lämmintä ateriaa niin, että sinulle riittää niiden lämmittäminen remonttikohteessa. Aamiaistarpeet ja kahvipullat kaupasta, luulisi remonttimiesten osaavan itse voileipänsä tehdä, kun on aineet tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitää passata. Tuokoon omat eväät tullessaan. Ei naisen miehiä kuulu passata.
Jep.
Ja kun mies opettelee laittamaan itse ruokaa niin ei se enää naista mihinkään tarvitse :D
Melkein kaikki kuuluisat keittiömestarit on perheellisiä miehiä. Ehkä ne on keksineet naisille jotain sellaista käyttöä, mistä sä et ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nippu banaaneja ja jugurttipurkkeja iltapalalle/aamupalalle. Valmiita pasteijoita paistopisteeltä.
Ensimmäisiä järkeviä ehdotuksia. Lidlin paistopisteeltä löytyy edullisesti piirakat, pasteijat ja pitsat sun muut. Riittää hyvin kaikille kahvihetkille ja sen lisäksi jotain kiusausta päivälliseksi. Illalla voi grillata makkaraa.
Katsoin kartalta, että lähimpään Lidliin täältä 82,2 km. Tulee aika kalliit pasteijat.
Pizzaa voi saada lähempääkin, luulen että naapurikylällä on joku paikka. Matkaa on toki sinnekin. Mtn kotiinkuljetuksia täällä ole.
Pitopalveluista en tiedä, eikös ne halua tilaukset hyvissä ajoin ja minimimäärä ole 10 henkeä, vähintään?
Kumma kun ei ymmärretä että kakkosasunto sijaitsee nimenomaan maalla, jossa on hyvin vähän josko ollenkaan palveluja. Täällä on luontoa ja rauhaa. Siksihän tänne on tultu.
Voi kettunen sentään... Sinulla tässä tuntuu olevan ymmärryksessä puutetta.
Miten SINÄ meinaat syödä siellä mökillä? Sovella siitä tiedosta se, miten ruokit muita siellä mökilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Makkaraa grilliin vaan.
Niin juuri. Makkaroita ja lihoja grilliin ja voi laittaa grilliin tomaattia ja sipulia ym. ym. Teet isoon vatiin marinadin lihoille ja annat lihojen marinoitua yön yli, riittävästi lihoja että riittää pariksi päiväksi. Hyviä marinaadiohjeita löytyy netistä. Lisäksi voit keittää kattilallisen pottuja tai tehdä makaroonilaatikon. Uunipannari jossa omenanpaloja joukossa on myös helppo tehdä. Lisäksi keittelen parikymmentä kanamunaa ja puolitat ne, päälle jotain Kallen kaviaaria tms. Helppoa ja kivaa olisi itselle laittaa porukalle ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Ja se tilaamani firma on virolainen Raivo Riivits oü.
Ap
Kohde lie Porvossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei ymmärretä että kakkosasunto sijaitsee nimenomaan maalla, jossa on hyvin vähän josko ollenkaan palveluja. Täällä on luontoa ja rauhaa. Siksihän tänne on tultu.Ehkä sun olisi kaikkea tätä pitänyt miettiä, ennen kuin olet lupautunut muonittajaksi? Äijäthän voi tulomatkalla ajaa kaupoille, ehkä reitti kulkee jopa Lidlin vierestä, ja ostaa itse ruokansa. Varmasti osaavat ne myös itse lämmittää. Sä vaikutat niin kaikin puolin avuttomalta tollolta, että varmaan parempi kaikille, että jätät ne keittiöhommat reiskoille.
Todellakin parempi, että kokeneet reissutyöläiset hoitavat itse ostoksensa. Hyvin se näyttää äijiltä sujuvan, mitä tuossa kaupoilla olen nähnyt. Kimpassa valkkaavat ostokset ja sillä selvä. Eivätkä edes tyydy pelkkiin eineksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki remppaajat eivät ole riskejä miehiä? Myös nuoremmat raksa"ukot" syövät kevyemmin, vanhempi väki on tätä makkara-kalja-tupakka-osastoa. Ja sen ovat kyllä näköisiäkin...
Kyllä fyysistä työtä koko päivän tekevä hoikka mieskin haluaa syödä kunnolla kun työntouhussa tulee ihan todella nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei ymmärretä että kakkosasunto sijaitsee nimenomaan maalla, jossa on hyvin vähän josko ollenkaan palveluja. Täällä on luontoa ja rauhaa. Siksihän tänne on tultu.Voi kettunen sentään... Sinulla tässä tuntuu olevan ymmärryksessä puutetta.
Miten SINÄ meinaat syödä siellä mökillä? Sovella siitä tiedosta se, miten ruokit muita siellä mökilläsi.
Onko Ap vain hankkinut piilopirtin itselleen, lainkaan miettimättä, miten hankkii sinne ruoat?! 😂
Lidlistähän löytyy pakasteesta seuraavia suosikki eineksiä:
Possun paneeratut pihvit, naudan kebablastut, broilerin fileet(valmiiksi maustetut) , täytetyt kanaleikkeet ja paneeratut kalafilepihvit.
Ranskalaiset perunat. Löytyy näitä muistakin kaupoista.
Osta perunasalaattia pari pakettia.
Makkarat vaan grilliin pihisemään. Kaveriksi perunamuusia joka tehdään jauheesta tms., esim. Lidilin kyseinen tuote on ihan syötävää. Kahvin kylkeen keksejä. Kyllä noilla nälkä lähtee, turha siitä on tehdä sen monimutkaisempaa.
Miten ihmeessä joku ruoanlaittotaidoton on hommannut jonkun piilopirtin korvesta? Mitä itse siellä yleensä syöt? Jos valmisruokia, osta niitä isompi määrä.
Raksamiehen herkku on paistettu betoni
Vierailija kirjoitti:
Lidlistähän löytyy pakasteesta seuraavia suosikki eineksiä:
Possun paneeratut pihvit, naudan kebablastut, broilerin fileet(valmiiksi maustetut) , täytetyt kanaleikkeet ja paneeratut kalafilepihvit.
Ranskalaiset perunat. Löytyy näitä muistakin kaupoista.
Osta perunasalaattia pari pakettia.
Hei kaupunkilainen!
Onkohan aloittaja kuullut sellaisesta aiheesta kun reseptit? Jokainen joka osaa lukea, osaa laittaa myös ruokaa.
Nykyään saa mistä vain tilattua valmiita ruokia mukaan. Vaikka kinkkukiusausta ja broileripastaa cateringfirmasta. Ap tilaa ruuat tykötarpeineen ja kuskaa pelipaikalle. Näin ruokitaan junnuja peli reissuilla ja kotiturnauksissa. Samaa voi soveltaa parin äijän ruokkimiseen. Ei oo vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa mistä vain tilattua valmiita ruokia mukaan. Vaikka kinkkukiusausta ja broileripastaa cateringfirmasta. Ap tilaa ruuat tykötarpeineen ja kuskaa pelipaikalle. Näin ruokitaan junnuja peli reissuilla ja kotiturnauksissa. Samaa voi soveltaa parin äijän ruokkimiseen. Ei oo vaikeeta.
Asuppa maalla niin tuo ei ole mahdollista. Itse asun ihan Etelä-Suomessa, mutta niin pienellä kylällä että ei tänne toimita yksikään firma yhtään mitään. Tai no, postipaketit tulee kotiinkuljetuksena jos niin haluaa. :D
Aloittajan olisi syytä opetella googlaamaan reseptejä, kyllä se kokkaustaito siitä karttuu.
Mikä tytteli hoitaa vaikka pariviikkoa paria äijää eikä tartte edes sängystä nousta.
Monet miehet haluaa lihaa. Proteiini on heille tärkeää. Kaali sitä ei ole. Yrittäkää edes erottaa ruokavaliosta hiilarit ja protskut.
Ehkä sun olisi kaikkea tätä pitänyt miettiä, ennen kuin olet lupautunut muonittajaksi? Äijäthän voi tulomatkalla ajaa kaupoille, ehkä reitti kulkee jopa Lidlin vierestä, ja ostaa itse ruokansa. Varmasti osaavat ne myös itse lämmittää. Sä vaikutat niin kaikin puolin avuttomalta tollolta, että varmaan parempi kaikille, että jätät ne keittiöhommat reiskoille.