Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Millä fribarit hakkaa hanhia hengiltä kun niillä ei ole golfmailaa?
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Katso peiliin niin näet totuuden
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
meidän koira alkaa kiljua innosta, kun näkee frisbeen. Sitä voisi heitellä hälle 24/7/365. Häntä ei voisi ottaa frisbeegolfradalle pakkomielteensä vuoksi ja samasta syystä ko. paikat pitää kiertää kaukaa
Frisbeegolf on yksi näitä trendilajeja tällä hetkellä, jolle tullaan 20v päästä nauramaan ja otsikoissa lukee "muistatko tämän unohtuneen suosikkilajin 2010-20 luvuilta?". Samaan kategoriaan menee padel, joka on vielä pahempi, ihan luokkaa salihousut ysäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf on yksi näitä trendilajeja tällä hetkellä, jolle tullaan 20v päästä nauramaan ja otsikoissa lukee "muistatko tämän unohtuneen suosikkilajin 2010-20 luvuilta?". Samaan kategoriaan menee padel, joka on vielä pahempi, ihan luokkaa salihousut ysäriltä.
frisbeet olivat suosikkilaji 1980-luvulla, se on siis sieltä asti selvinnyt tähän päivään.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Hyi.