The kolmannet treffit eilen ja miehestä ei kuulu enää mitään?
Pari viikkoa viestittelyä ja nähty 2 kertaa. Eilen sitten kutsuin kotiini. Oli kiva ilta ja mies lähti myöhään illalla.
Laitoin aamulla viestiä, että oli mukavaa, tuletko tänäänkin. Vastaus oli: 😀
Sitten ei vastannut mulle enää mitään.
Mitä palstaraati sanoo, oliko tää tässä?
Kommentit (51)
No jos ei vastaa mitään, niin mitähän oletat...? Unohda, ja jatka eteenpäin. Kyllä tänä päivänä jo toisilla treffeillä tietää, onko jutusta johonkin. Ellei mitään tapahdu, niin ei tulekaan tapahtumaan.
Mies ei ole sinusta kiinnostunut, todennäköisesti on löytänyt jonkun josta tykkää enemmän. Näin se homma menee.
Kolmansille treffeille mies ei tullut eikä sen jälkeen kuulunut pariin päivään mitään. Sen jälkeen alkoi s-postit, tekstarit ja soittelut ja kutsui rakkaakseen ja kyseli että millo nähään. Eipä huvittanut nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ahdistavaa, että heti pitäisi olla seuraavana päivänä näkemässä. Pari päivää taukoa ja silleen rennosti eteenpäin.
Mulla on suhteet yleensä alkaneet niin, että molemmat on halunneet nähdä aina kun mahdollista.
Jos sua sellainen ahdistaa, osannet sen viestiä, etkä jättää kertomatta?
Ehkä eri tilanne hieman vanhemmilla. Vaikka olisin superkiinnostunut jostakin miehestä, niin näkeminen pari kertaa viikossa riittäisi (ehkä viikonloppuna yön yli kyläilyt ym). Mielestäni ihan normaali tahti nähdä. Viestiä kyllä voi laittaa tapaamista seuraavana päivänä, mutta ei heti tapaamisen ehdottelua.
Näitä kun lukee, niin ei vaan voi toimia oikein :'). Annat = helppo, ei jatkoon
Et anna= pihtari, ei jatkoon
Miehet... Huoh.
Pihtasit joten se oli siinä. Mies löysi toisen joka ei pihtaa.
Kiltti mies kirjoitti:
Siis olisiko pitänyt jo eka kerralla antaa????? Lähes tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ollut seksiä, niin ei ihme, että ghostaa.
Jos oli seksiä, niin ei ihme että ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä jojoilemaan siihen, jos vielä palailee. Tekee ilmeisesti niinkuin itse huvittaa. Kuorii kermat kakusta vain.
Tai sitten on ollut kiireinen tänään (töissä??) eikä ole ehtinyt enempää vastaamaan.
Ei kannata alkaa tuohon selitysten keksimiseen ja itselleen valehteluun, että sillä on vaan kiire duunissa ja varmaan mummokin huonona eikä puhelimessakaan virtaa..
Tuon emojin lähettäminen kun vaatii ihan yhtä paljon kuin se, että olisi vastannut vaikka lyhyesti että kivaa oli ja totta kai/tietenkin. Tai sitten ihan vaan ykskantaan, että kiitos, mutta ei kiitos.
Nyt sait vastauksen "katellaan" eli miestä ei kiinnosta, mutta kyllä seksi kelpaa jos ei muualla käy flaksi.
Kiltti mies kirjoitti:
Tämä on ihan bullshittia. Parisuhdetta tavoitteleva mies arvostaa sitä, että naisella on periaatteita, eikä todellakaan haittaa, jos ei heti anna. Pelkät seksisuhteita tavoittelevat miehet ovat sitten erikseen.
Et tee tuhansien naisten virhettä ja löydä "sitä oikeaa". Someen ei kaivata enempää mieslapsista vinkuvia miesten huoltajia. Pliis jatka panoissa!
Vierailija kirjoitti:
No sentään pääsit treffeille. Minut taas ghostattiin kun kerroin ammattini, ei ole eka kerta. Ihan tavallinen työ, mutta miestenalaa. Ihanan pinnallista.
Saanko udella, mikä ala? Olen itsekin perinteisellä miesten alalla (rakennus) toimihenkilötehtävissä, eikä se ole tuntunut miehiä haittaavan, ei saman alan duunareitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Tämä on ihan bullshittia. Parisuhdetta tavoitteleva mies arvostaa sitä, että naisella on periaatteita, eikä todellakaan haittaa, jos ei heti anna. Pelkät seksisuhteita tavoittelevat miehet ovat sitten erikseen.
Mitä nainen saa parisuhteesta? Pintojen täytyy kiiltää ja tuoksua puun/nahan hoito-aineelta. Kämpän pitää pysyä anoppi varmana tilana yllätysvierailujen osalta. Ja ettäs kehtaat lihoa lasten saannin jälkeen! Naisena vastaat ruuhkavuosien aikana miehen henkisestä hyvinvoinnista,kodista,anopista ja lapsista.
Ihmeessä AP. Tee voitavasi päästäksesi tähän asemaan.
Riippuu siitä teittekö seksiä? Jos teitte niin on huono merkki kyl tollanen. On kyllä muussakin tapauksessa varmaan mutta ainakin jos teitte seksin ja vastasi noin niin huhhuh, älä enää anna mahdollisuutta nähdä sinua. Pitää sua varalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ahdistavaa, että heti pitäisi olla seuraavana päivänä näkemässä. Pari päivää taukoa ja silleen rennosti eteenpäin.
Minun ja mieheni parisuhde alkoi niin, että käytiin pareilla treffeillä ja sitten kolmansilta en enää mennytkään takaisin kotiini (paitsi hakemaan tavaroitani). Ketään ei ahdistanut yhtään. En tiedä onko se merkki siitä ettei kiinnosta tarpeeksi, jos alkaa heti ahdistamaan? No kai meitä on vaan niin erilaisia näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ja mieheni parisuhde alkoi niin, että käytiin pareilla treffeillä ja sitten kolmansilta en enää mennytkään takaisin kotiini (paitsi hakemaan tavaroitani). Ketään ei ahdistanut yhtään. En tiedä onko se merkki siitä ettei kiinnosta tarpeeksi, jos alkaa heti ahdistamaan? No kai meitä on vaan niin erilaisia näissä asioissa.
Joo ei noin
Tulee tosta kommentista mieleen, että miestä jotenkin nauratti että heti seur päivänä kysyt häntä sinne uusiksi. Tai sellainen fiilis, että piti sua ehkä vähän liian innokkaana nyt. Ei ehkä itse ajatellut, että alkaisitte heti ihan joka päivä näkemään.
Kaikki ei ole sellaisia, että haluaa heti nähdä 24/7 ja muuttaa yhteen vaan tutustua rauhassa. Miehellä voi olla myös muitakin menoja. Tietysti olisi voinut vastata myös jotain, että kiitos kutsusta mutta nähdäänkö vaikka viikolla? Vastasitko sille jotakin tuohon hymiöön?
Mun mielestä tuo hymiö ei silti välttämättä tarkoita, että miestä ei ollenkaan kiinnostaisi. Kunhan nyt reagoi noin. Mutta pallo on nyt miehellä, hän ottakoon yhteyttä. Älä hätiköi ja ota linjaa. jos hän on kiinnostunut niin jossain vaiheessa ottaa kyllä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Mutta ei arvosta sitä, että nainen on kyllä antanut paremmille miehille heti ensitreffeillä, mutta tämä beta saa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tosta kommentista mieleen, että miestä jotenkin nauratti että heti seur päivänä kysyt häntä sinne uusiksi. Tai sellainen fiilis, että piti sua ehkä vähän liian innokkaana nyt. Ei ehkä itse ajatellut, että alkaisitte heti ihan joka päivä näkemään.
Kaikki ei ole sellaisia, että haluaa heti nähdä 24/7 ja muuttaa yhteen vaan tutustua rauhassa. Miehellä voi olla myös muitakin menoja. Tietysti olisi voinut vastata myös jotain, että kiitos kutsusta mutta nähdäänkö vaikka viikolla? Vastasitko sille jotakin tuohon hymiöön?
Mun mielestä tuo hymiö ei silti välttämättä tarkoita, että miestä ei ollenkaan kiinnostaisi. Kunhan nyt reagoi noin. Mutta pallo on nyt miehellä, hän ottakoon yhteyttä. Älä hätiköi ja ota linjaa. jos hän on kiinnostunut niin jossain vaiheessa ottaa kyllä yhteyttä.
Kerron näin miehen näkökulmasta, että jos mies ihastuu naiseen, niin on erittäin vaikea laittaa mitään menoa naisen edelle. Tai olla ottamatta yhteyttä naiseen, koska ei muka ehdi. Kyllä varmasti ehtii.
Oliko menulla ainakin normihommat eli oraali ja anaali?