Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle että haluan erota mutta

Vierailija
20.05.2023 |

hän ei tunnu uskovan sitä. Ollaan jopa pari kertaa puhuttu talon myymisestä ja siitä missä kumpainenkin asuu jatkossa. Sitten menee pari päivää ja mies käyttäytyy niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Puhuu jutuista mitkä liittyy ensi vuoden kevääseen jne. Olen sitten ottanut uudestaan puheeksi että olen vakavissani tässä erossa ja sillä hetkellä taas ymmärtää mutta hetken päästä taas saattaa ehdottaa seksiä. Minä otin jo kihlasormuksen pois enkä pidä meitä enää pariskuntana. Olen sanonut miehelle että hän voi vapaasti hakea seksiä mistä haluaa. En tajua. Miksi sama puhe erosta pitää käydä aina uudelleen ja uudelleen...? Kai mun täytyy itsenäisesti kutsua paikalle kiinteistönvälittäjä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä voipi sitten mennä tovi että on talo myyty jne jos mies ei laita hyvällä nimeä myyntisopimukseen.

Ei voi sillä estää myymistä. Oikeuden päätöksellä yhteisomistuksen purku

Tuo tuleekin ihan minuuteissa.

Ensin pitää saada ero aikaiseksi, eikä miestä voi häätää naisen päätöksellä kämpästä iha noin vain  :)

Vierailija
22/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluat meidän tekevän asialle tällä palstalla?

Kertovan vaan että miten pölijä AP on. Mies ei suostu eroon😅. Eikö tuo riitä jos toinen suostuu ja lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies elää jossain ihme kieltämyksessä. Hänelle täytyy sanoa asiat todella painokkaasti ja suoraan eikä siltikään tunnu menevän jakeluun. Olen katsonut suoraan silmiin ja sanonut etten tunne sitä mitä naisen pitäisi miestään kohtaan tuntea, en yhtään minkäänlaista seksuaalista halua. Olen sanonut että seksiä haluan todella paljon mutten vain halua häntä. On tähän sanonut että ei usko mun vain haluavan seksiä ylipäätään. Mulla on tässä viimeisen kahden vuoden aikana ollut kaksi seksisuhdetta eikä haluissa todellakaan ole mitään vikaa. Miehen ja mun suhde on ollut huono jo vuosikausia ja nyt oon sitä mieltä että molempia kohtaan on reilua erota. Tällä hetkellä elän kaksoiselämää. Ap

Älä tuollaisia seksijuttuja sille selitä. Ilmankos erotessa moni nainen saa turpiinsa mieheltään. Sano vaan ettet halua enää ja teidän suhde on taputeltu. Luulkoon sua vaikka seksihaluttomaksi, ei sillä ole mitään väliä.

Vierailija
24/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei mies ota vakavasti:

TOIMI äläkä vaan pälätä ja uhkaile.

Vierailija
25/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap haluat meidän tekevän asialle tällä palstalla?

Kertovan vaan että miten pölijä AP on. Mies ei suostu eroon😅. Eikö tuo riitä jos toinen suostuu ja lähtee?

Juu toki, mutta mitä se täällä märisee asiasta?

Vierailija
26/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies elää jossain ihme kieltämyksessä. Hänelle täytyy sanoa asiat todella painokkaasti ja suoraan eikä siltikään tunnu menevän jakeluun. Olen katsonut suoraan silmiin ja sanonut etten tunne sitä mitä naisen pitäisi miestään kohtaan tuntea, en yhtään minkäänlaista seksuaalista halua. Olen sanonut että seksiä haluan todella paljon mutten vain halua häntä. On tähän sanonut että ei usko mun vain haluavan seksiä ylipäätään. Mulla on tässä viimeisen kahden vuoden aikana ollut kaksi seksisuhdetta eikä haluissa todellakaan ole mitään vikaa. Miehen ja mun suhde on ollut huono jo vuosikausia ja nyt oon sitä mieltä että molempia kohtaan on reilua erota. Tällä hetkellä elän kaksoiselämää. Ap

Älä tuollaisia seksijuttuja sille selitä. Ilmankos erotessa moni nainen saa turpiinsa mieheltään. Sano vaan ettet halua enää ja teidän suhde on taputeltu. Luulkoon sua vaikka seksihaluttomaksi, ei sillä ole mitään väliä.

Riittää kun ap painuu helvettiin ja laittaa eron vireille.

Vierailija
27/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää erohakemuksen yksin. Ja muutat pois, ensin vaikka vuokralle.

Vierailija
28/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitti kaikille. Ap

Vierailija
29/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä voipi sitten mennä tovi että on talo myyty jne jos mies ei laita hyvällä nimeä myyntisopimukseen.

Ei mene kun erolomakkeeseen ruksaa sen vaadin ositusta - kohdan ja vaadin yhteisasumisen lopettamista - kohdan ja heitättää ukon ulos. Eipä auta pullikointi.

Talo myydään käräjäoikeuden määräyksellä ja omaisuus ositetaan.

Vierailija
30/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten eroa. Ei eroon tarvita toisen lupaa. Et ole parisuhde vanki miehelle. Eroa , otat tavarasi ja lähde.

Vierailija
31/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sillä estää myymistä. Oikeuden päätöksellä yhteisomistuksen purku

Tuo tuleekin ihan minuuteissa.

Ensin pitää saada ero aikaiseksi, eikä miestä voi häätää naisen päätöksellä kämpästä iha noin vain  :)

Eroon menee se puoli vuotta, mutta talon voi laittaa myyntiin heti ehdolla "kaupanvahvistus heti avioeron tultua voimaan".

Voihan se äijä tai ap halutessaan tarjota.

Vierailija
32/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten täysin totta. Voi jeesus, kuinka napsahtaisin jos tuollaista kuulisin, vaikkakin jo eroavan puolisoni suusta. Kaikki rationaalisuus katoaisi minusta saman tien ja vajoaisin eläimen tasolle hakemaan oikeutta mielestäni kokemaani vääryyttä kohtaan. Joo, ei kannata missään nimessä tuollaisesta puhua tai päädytte iltalööpin sivuille.

Vierailija
33/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus haiskahtaa trollinäädän tekemältä.

Vierailija
34/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mikset sitten eroa. Ei eroon tarvita toisen lupaa. Et ole parisuhde vanki miehelle. Eroa , otat tavarasi ja lähde.

Miksi? Voihan sen äijän heitättää sieltä ulos. Ehkä se sitten tajuaa, että ero tulee.

Mutta juu, ei nyt vaikuta kovin päättäväiseltä tämä ap.

Vierailija
35/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sulla on pää perseessä. Vuosittain eroaa aija monta paria ja sinä et pääse edes ekalle kierrokselle. Siihenkin auttais se, ettet pitäis päätäsi siellä.

Vierailija
36/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vieras kulli kiinnostaa enemmän!

Vierailija
37/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes haiskahda vaan suorastaan lemuaa.

Vierailija
38/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää erot juolahtaa mieleen aina lauantaisin

Vierailija
39/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö asiaan muutama tölkki sihijuomaa?

Vierailija
40/58 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vieras kulli kiinnostaa enemmän!

Sama kai se sulle on. Naiset tykkää kulleista, vaikkei tietenkään sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan