Sanoin miehelle että haluan erota mutta
hän ei tunnu uskovan sitä. Ollaan jopa pari kertaa puhuttu talon myymisestä ja siitä missä kumpainenkin asuu jatkossa. Sitten menee pari päivää ja mies käyttäytyy niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Puhuu jutuista mitkä liittyy ensi vuoden kevääseen jne. Olen sitten ottanut uudestaan puheeksi että olen vakavissani tässä erossa ja sillä hetkellä taas ymmärtää mutta hetken päästä taas saattaa ehdottaa seksiä. Minä otin jo kihlasormuksen pois enkä pidä meitä enää pariskuntana. Olen sanonut miehelle että hän voi vapaasti hakea seksiä mistä haluaa. En tajua. Miksi sama puhe erosta pitää käydä aina uudelleen ja uudelleen...? Kai mun täytyy itsenäisesti kutsua paikalle kiinteistönvälittäjä.
Kommentit (58)
Tässä voipi sitten mennä tovi että on talo myyty jne jos mies ei laita hyvällä nimeä myyntisopimukseen.
Jostain syystä mies ei joko usko tai halua uskoa, että olet tosissasi. Aika erikoista. Ehkä tuo on joku henkinen suojamekanismi.
Nimimerkillä ex-vaimo ei suostunut. Yhteisomistuksen purkaminen käräjäoikeuden kautta oli aikamoinen homma kun ex päätti aloittaa pakoilemaan.
Ah, tiedän tilanteen. Toimisin todennäköisesti itse miehenä samoin. Jos syy ei olisi minussa, niin en aikoisi hyväksyä tilannetta, pitkittäisin sitä mahdollisimman pian ja tekisin puolisoni elämästä helvettiä.
Mies elää jossain ihme kieltämyksessä. Hänelle täytyy sanoa asiat todella painokkaasti ja suoraan eikä siltikään tunnu menevän jakeluun. Olen katsonut suoraan silmiin ja sanonut etten tunne sitä mitä naisen pitäisi miestään kohtaan tuntea, en yhtään minkäänlaista seksuaalista halua. Olen sanonut että seksiä haluan todella paljon mutten vain halua häntä. On tähän sanonut että ei usko mun vain haluavan seksiä ylipäätään. Mulla on tässä viimeisen kahden vuoden aikana ollut kaksi seksisuhdetta eikä haluissa todellakaan ole mitään vikaa. Miehen ja mun suhde on ollut huono jo vuosikausia ja nyt oon sitä mieltä että molempia kohtaan on reilua erota. Tällä hetkellä elän kaksoiselämää. Ap
Sun pitäisi päästä sieltä talosta pois, muuten mies vaan ehdottelee ja ahdistelee? Jos olet jo eronnut.
Joskus ihminen toimii noin, kun on liian väsynyt eikä voimia muutokseen ole. Hankalassa tilanteessa tuntuu jotenkin helpommalta jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, vaikka muutoksen tietäisi ratkaisu olevankin.
Mitä ap haluat meidän tekevän asialle tällä palstalla?
Eropaperit on siis allekirjoitettu ja ap on painunut helvettiin asunnosta?
Ei mitään kiinteistönvälittäjää tarvita sen kun lähdet kävelemään.
Oot uhkaillu jo vuosikaudet. Onpa ihme ettei ota tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies elää jossain ihme kieltämyksessä. Hänelle täytyy sanoa asiat todella painokkaasti ja suoraan eikä siltikään tunnu menevän jakeluun. Olen katsonut suoraan silmiin ja sanonut etten tunne sitä mitä naisen pitäisi miestään kohtaan tuntea, en yhtään minkäänlaista seksuaalista halua. Olen sanonut että seksiä haluan todella paljon mutten vain halua häntä. On tähän sanonut että ei usko mun vain haluavan seksiä ylipäätään. Mulla on tässä viimeisen kahden vuoden aikana ollut kaksi seksisuhdetta eikä haluissa todellakaan ole mitään vikaa. Miehen ja mun suhde on ollut huono jo vuosikausia ja nyt oon sitä mieltä että molempia kohtaan on reilua erota. Tällä hetkellä elän kaksoiselämää. Ap
Sinä et tiedä reilusta mitään. Itsekäs ...... olet. Ei sua reiluus kiinnosta.
Tsemppiä miehelle. Ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot uhkaillu jo vuosikaudet. Onpa ihme ettei ota tosissaan.
En ole puhunut erosta aiemmin vaikka on huonosti mennytkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä voipi sitten mennä tovi että on talo myyty jne jos mies ei laita hyvällä nimeä myyntisopimukseen.
No ethän sinä sitä yksin voi myydä. Sen sanoo laki.
Avioero vaan ensin vireille. Sen voit tehdä ilman miehen suostumusta. Jonka jäkeen omaisuuden jako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sinä sitä yksin voi myydä. Sen sanoo laki.
Avioero vaan ensin vireille. Sen voit tehdä ilman miehen suostumusta. Jonka jäkeen omaisuuden jako.
Loistava neuvo. Nyt ap voi painua helvettiin tältä miesvihapalstalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voidaan olla montaa mieltä. Et edes tunne mun miestä. Hän on todella vaikea luonne joka on pilannut välinsä käytännössä kaikkiin tuntemiinsa ihmisiin, mukaan lukien oma lapsuuden perheensä ja omat lapsensa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei voi sillä estää myymistä. Oikeuden päätöksellä yhteisomistuksen purku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voidaan olla montaa mieltä. Et edes tunne mun miestä. Hän on todella vaikea luonne joka on pilannut välinsä käytännössä kaikkiin tuntemiinsa ihmisiin, mukaan lukien oma lapsuuden perheensä ja omat lapsensa. Ap
Ja sellaisen paskan kanssa sä oot menny porsimaan
Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja lapset on jo isoja. Ap