Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei saa omiinsa/lastensa kuviin yhtään tykkäystä

Vierailija
20.05.2023 |

Instagramissa/tai Facebookissa?
Joskus itse Tykkäilee kuvistaan?
On kuitenkin 100 kaveria?

Kuitenkin jos hän tekee tarinoita, niillä näkyy jopa 50 lukijaa? Eli on seuraajia, muttei tykkääjiä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei se perheenäiti tai isä kaipaa jonkun Peran tai Reiskan tykkäyksiä välttämättä kuviin, jos humalassa näppäilevät puhelinta. Ehkä jonkun asiallisen korkeintaan ja osa ei kaipaa tykkäyksiä.

Vierailija
22/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, kuinka monta katsojaa tuttusi storyilla on? Eihän niitä muut näe. Ja miksi sinä et sitten tykkää?

Itselläni on vain instatili, seuraajia satoja, työkavereita ym tuttujakin joukossa. Olen huomannut jännän ilmiön, että jos yksi työkaveri tykkää, niin sitten tykkää muutkin. Ihan kuin eivät kehtaisi olla tykkäämättä, kun näkevät että muutkin ovat tykänneet. 😄 Ja jos joku ei tätä tykkäilyä aloita, niin eipä sitten muutkaan tykkäile. Tosin mulle toi on ihan sama. Työkaverini eivät varsin ole tilini kohderyhmää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä ihmisessä mitään vikaa on, enemmän ihmettelen sitä, minkälaisia hänen seuraajansa sitten ovat. Ehkä eivät ole kovin tuttuja. Itse lähdin facesta koska se aiheuttaa tarpeettomasti pahaa mieltä ja likaa aivot. Ei sitä oikeasti kukaan tarvitse. Livessä on hauskempaa ja enemmän ystäviä.

Vierailija
24/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittää huomiota. Minulla yksi somekaveri, joka on puolituttuakin etäisempi (mieheni kautta) mutta ihminen jolla jyrkät mielipiteet, on tekemisissä vain sukulaistensa kanssa, on pätkätöissä ja hänellä ei ole ystäviä. Hänen somepäivityksensä jää tykkäämisissä yhteen tai kahteen. Itse hän on sanonut, että haluaa pitää sormensa rajattuna, voi olla, että päivitykset menee kavereitakin rajatumalle joukolle ja algoritmi ei bongaa niitä.

Hänen päivityksensä ovat harvoin keveitä, joista tulee hyvälle mielelle ja joita haluaa tykätä. Tykkään silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän