Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä maassa on kokemuksiesi mukaan ystävällisimmät ihmiset

Vierailija
20.05.2023 |

Omien kokemuksieni mukaan Virossa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa, usassa ja portugalissa. Usassa naiset lähti treffeille kun menin vaan kysymään. Suomen katsotaan oudosti eikä naiset lähde treffeille.

Vierailija
62/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole Virossa ihmiset ystävällisiä. Olen itse sieltä kotoisin joten tiedän asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa. Mutta kyllä ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä kaikkialla.

Vierailija
64/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaat

Vierailija
65/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa ihmiset on ystävällisiä ja helposti lähestyttäviä. Venäläiset on siviilissä ystävällisiä, mutta työminä on töykeä. Saksassa olen sin törmännyt vain ystävällisin ihmisiin. Ja usein myös Englannissa, pienemmissä kaupungeissa ja kylissä.

Vierailija
66/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Vierailija
67/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgialaiset yleisesti ottaen yllättävän tyhmiä, no toisaalta koululaitos on mitä on. Asunut 20 vuotta ja puhun sekä hollantia että ranskaa. Puhun myös italiaa ja itskut ovat ainakin belgejä fiksumpia ja tosi mukavia tietyillä alueilla. Norjalaiset ja tanskalaiset joita olen tavannut ovat olleet tosi mukavia. Jenkit eivät ole mitenkään kovin kivoja vaikka osaavat tosi hyvin esittää sellaisia alkuunsa.

Vierailija
68/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa. Paikalliset olivat kohteliaita ja ystävällisiä, jos menit kysymään reittiä tai muuta apua, apua sai.

Etsi kerran erästä rakennusta, jota en millään meinannut löytää ja päädyin kysymään erään kaupan kassatädiltä reittiä sinne. Hän kertoi, ja kun olin hetken aikaa kävellyt eteenpäin, kohta sama kassatäti juoksi kintereilleni ja melkein kädestä pitäen vei oikeaan paikkaan.

Vierailija
69/69 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikossa