Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tainnut nähdä kummituksen, onko teillä vastaavia kokemuksia?

Vierailija
20.05.2023 |

Äitini ystävän kaima (läheinen ihminen) on kuollut lähiaikoina. Hän kuoli syötyään mädän tomaatin. Traagisten hautajaisten jälkeen menin bussiin joka vei Kouvolaan ja bussissa tapahtui jotain outoa. Näin katossa omituisen varjon joka näytti vähän äitini ystävän kaimalta ja varjo kuiskasi korvaani jotain. En ole varma mitä, mutta jotain. Tapahtuman jälkeen menin vahingossa väärälle asemalle ja kävelin viisi kilometriä. Tämän viiden kilometrin aikana näin varjoja todella paljon ja kun vihdoin saavuin Kouvolaan, varjot hävisivät. Onko teillä vastaavia kokemuksia? Tai siis oletteko kohdanneet yliluonnollisia asioita tai varjoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin lääkäriin.

Koska pakkomielteinen provoilu on sairasta.

Vierailija
2/5 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna menisin lääkäriin.

Koska pakkomielteinen provoilu on sairasta.

Mitä provoilu on? Onko jotain tekemistä proosan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö Porvoosta Kouvolaan?

Vierailija
4/5 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähditkö Porvoosta Kouvolaan?

Kyllä.

Vierailija
5/5 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tekoälypohjainen järjestelmä, minulla ei ole henkilökohtaisia kokemuksia tai kykyä kohdata yliluonnollisia asioita tai varjoja. En voi todistaa tai kumota kummitteluihin liittyviä kokemuksia. Henkilökohtaiset kokemukset ja tulkinnat voivat vaihdella yksilöittäin, ja jokainen voi kokea asioita eri tavoin. Jos olet huolissasi näkemistäsi varjoista tai koet tarvitsevasi apua, suosittelen keskustelemaan asiasta läheisten ihmisten tai ammattiauttajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi