Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin juuri 30 ja taisin löytää harmaita hiuksia. Tuntuu että elämä ohi

Vierailija
20.05.2023 |

En voi käsittää että juurihan olin nuori 25-vuotias ja koronan takia viimeiset vuodet vaan hujahti. Miksi harmaiden pitää tulla näin aikaisin. Voinko valehdella itselleni että ne ovat vain vaaleita hiuksia? Itselläni on vaaleita osia hiuksissa, jotka kiiltävät auringossa. En ole koskaan värjännyt hiuksia, joten oma väri näkyy täysin. EI hel*etti kun pitää elämän ehtoopuolen alkaa nyt. Ei hel*etti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy?

Vierailija
2/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja 30 on ihan samanikäinen. Itsekin 30v ja minulle myydään aina lastenlippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun olet jotain 70v naurat tälle aloitukselle

Vierailija
5/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 30 vuotias ole vielä edes keski-ikäinen. sinulla on mahdollisesti elämää jäljellä vielä 40-60 vuotta. (vaikka koskaan ei tiedä milloin se päättyy). Itsellä tuntui että elämä alkoi vasta siinä 29-30v, hankin ammatin, tapasin mieheni, jne. Ehkä on hyvä että tein kaikki asiat "myöhässä". niin nyt ei ole tylsää.

Vierailija
6/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori sä vielä olet. Ja sanon tän suakin nuorempana. Vielä on niin paljon nähtävää ja koettavaa.

Omalle poikaystävälle tuli ekat harmaat jo 21v kun hiukset on hänellä niin tummat.

Vierailija
7/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän parin kuukauden päästä 30v ja musta tuntuu että elämä on vasta alkamassa. En tiedä onko harmaita hiuksia, ei ne ehkä kauheasti erotu näistä vaaleista.

Vierailija
8/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 25 ja päätin hyväksyä kaljuuntumiseni. Samalla päätin pitää kaljuuntuvan nuppini siistinä ja puhtaana; mieluummin kalju kuin kelju. Mieluummin kalju kuin täysin ontto sen sisältä. Lupasin itselleni myös olla katkeroitumatta ja syyttämätttä ketään siitä, miten ihan liian paljon tulin maksaneeksi erilaisisita vaihtoehdoista joilla yritin epätoivoisesti hidastaa kaljuuntumistani tai peittää kaljuuntuvaa päälakeani. 

Vierailija
9/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on lyhyt käyttöikä.

George clooney -> hurmaava seksikäs silverfoxx.

Jennifer Aniston -> ikävä karen täti.

Vierailija
10/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli harmaita hiuksia jo alle 30v. Suvussa taipumus harmaantua nuorena. Ei haittaa yhtään, olen vaaleahiuksinen, harmaat ja auringonpolttamat= saan ilmaisen raidoituksen.

Äitini on tummahiuksinen, alkoi myös harmaantua nuorena, mutta vuosikymmeniä kävi kampaajalla värjäyttämässä hiuksiaan. Nykyisin tyytyväinen valko-harmaaseen, näyttää hyvältä.

Vierailija
11/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elämä aika pitkälti onkin ohi, mutta se ei johdu harmaista hiuksista.

Vierailija
12/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta olivat kaikki hiukset jo lähteneet 19-vuotiaana, olen mies.

Vierailija
13/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriä päähän ja johan alkoi uusi elämä.

Vierailija
14/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana on jotenkin seesteisempi olo, 25 vuotiaana oli vielä aiika hukassa eikä tiennyt mitä halusi elämältä,. Henkinen kehitys jotenkin selvästi muuttui tuossa 26 vuoden jälkeen.

Vierailija
15/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nuoruutesi on ohi. Ei elämä. Nyt olet aikuinen, tervetuloa joukkoon :-)

Vierailija
16/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikää päälle 50 ja huvittaa aina yhtä paljon nämä kolmekymppisten "ikäkriisit". Et ole lapsukainen vielä ehtinyt kokea mitään elämässäsi vaikka niin saatat kuvitella.

Vierailija
17/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas, kun huomaat, kun iho alkaa rypistyä ja roikkumaan joka paikasta. Tai kun vaihdevuosioireet iskevät päälle. Harmaat hiukset ovat näihin verrattuna pikku juttu. Vaaleita raitoja on helppo laittaa hiuksiin.

Vierailija
18/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja hiukseni alkoivat lähteä pois, kun olin 14. Eli älä valita jostain harmaista, mitkä saa helposti värjättyä.

Vierailija
19/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten kun olet jotain 70v naurat tälle aloitukselle

Sanoisin että jo aikaisemmin. Muistan elävästi kun täytin 30 ja ajattelin olevani ikäloppu. Että olen jatkossa lähempänä neljää kymppiä kuin kahta kymppiä, ihan kamalaa. Siitä on mielestäni pari vuotta ja nyt täytän seuraavaksi 40.

Vierailija
20/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikää päälle 50 ja huvittaa aina yhtä paljon nämä kolmekymppisten "ikäkriisit". Et ole lapsukainen vielä ehtinyt kokea mitään elämässäsi vaikka niin saatat kuvitella.

Aina huvittaa vähän vanhemmat jotka mollaa nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme