Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suhteesi itsetyydytykseen muuttunut elämän aikana?

Vierailija
20.05.2023 |

Tuli vaan tällainen mieleen, kun vaimo aina sanoo, ettei siitä yhtään tykkää eikä nauti, kun sinkkuaikoina oli "pakko" sitä tehdä. Sen vuoksi ei enää halua eikä tunnu hyvältä, ja jos kerran kymmenessä vuodessa jostain syystä masturboi, niin lähinnä paha mieli tulee.

Ei sillä että häntä yrittäisin mitenkään käännyttää, jokainen saa totta kai nauttia tavallaan, mutta oma kokemus on jotenkin niin päinvastainen, etten oikein osaa edes täysin ymmärtää, että miten se voi olla inhaa puuhaa. Muilla kommentteja tai kokemuksia aiheesta? Onko suhteesi itsetyydytykseen muuttunut jotenkin radikaalisti vuosien varrella? Oletko löytänyt ilot uudestaan, oppinut nauttimaan eri tavalla kuin ennen, vai onko homma alkanut maistua puulta jostain syystä?

M50+

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ainakin harventunut vaikkapa 10 vuoden takaiseen, joskaan ei silloinkaan päivittäistä tainnut olla. Mutta hyvän välineen tuoma lisä on sellainen, että voi oikeastaan lähes puhua jopa eri asiasta silloin kun käytössä.

Annanpa samalla suosituksen Tenga Flip Zerolle.

M30+

Vierailija
2/17 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena piti saada mahdollisimman nopea ja kova orgasmi. Monta kertaa päivässä. Toki erektiot olivat aivan järkyttävän kovia, niitä oli tosi usein ja vehje tuntui suuremmalta. Noina vuosina oli stondiksessa kova paineen tunne ja tuntui, että oli aivan pakko laueta.

Neljänkympin tienoilla haluan nautiskella pitkään, nousta huipulle pitkän kiusoittelun jälkeen. Vaikka tuntuu hyvältä, on se kaikkein kovin kiima kadonnut. Erektiot eivät tunnu eivätkä näytä enää niin upeilta. Nuoruutta kaipaan suoraan sanottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan masturbointi piti tehdä yksin jossain  piilossa pikaisesti ettei tulisi keskeytyksiä. Nykyään nautin siitä että voin täysin vapaasti runkata vaikka olohuoneen sohvalla ja vaimo on kotona. Jos hän tulee paikalle se jopa kiihottaa vielä lisää. Mutta saan oman rauhani ja nauttia pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
4/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään runkkaamisen kokonaan pois.

Pari kuukautta olet ihan tuskissasi, mutta sen jälkeen helpottaa. Koet itsesi itsevarmemmaksi ja se näkyy päältä. Sinun ei tarvitse lähestyä enää naisia, vaan he lähestyvät sinua. Käytä energiasi, joka runkkauksesta (ja seksin ajattelusta) vapautuu (ja sitä vapautuu PALJON) johonkin hyödyllisempään - asiaan joka vie elämääsi uudelle tasolle - mitä se sitten kullakin on

Toimi minulle!

Vierailija
5/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen jättämään runkkaamisen kokonaan pois.

Pari kuukautta olet ihan tuskissasi, mutta sen jälkeen helpottaa. Koet itsesi itsevarmemmaksi ja se näkyy päältä. Sinun ei tarvitse lähestyä enää naisia, vaan he lähestyvät sinua. Käytä energiasi, joka runkkauksesta (ja seksin ajattelusta) vapautuu (ja sitä vapautuu PALJON) johonkin hyödyllisempään - asiaan joka vie elämääsi uudelle tasolle - mitä se sitten kullakin on

Toimi minulle!

No jos noin on, niin parasta jatkaa vaan runkkaamista. Mitä tuo vaimokin sanoisi jos yhtäkkiä naiset alkaisivat lähennellä, kun eivät ole sitä 30 vuoteen tehneet? Ja vaimo itse taas lähentelee juuri sopivasti nykyiselläänkin, joten ei siihenkään lisäbuustia tarvita.

Vierailija
6/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina aina piti tehdä sitä. Ajattelin yhtä Hennaa ja hinkkasin hoikkaa vartaloa vasten seisovaa koulun vessassa ja joskus tunnillakin taskun kautta vähän hipaisin, koska seisotti niin pirun kovaa. Sain tajunnan hämärtävän puristavan orgasmin ja ammuin ison mällisatsin joka kerta, vaikka tein sitä monesti päivässä. Parikymppisenä väheni oma kiva huomattavasti seurustelun alettua. Kolmekymppisenä kohtasin Hennan uudelleen ja aloitettiin suhde, joka palaa edelleen sydämessä. Runkkujen luonne muuttui toistoista harvemmaksi ja hitaammaksi kovimman testomyräkän ja kullia melki halkaisevan erektion paineen väistyessä noin 35-45 vuotiaana. Pitkää nautintoa nyt tavoittelen ja pidän taukoja välissä. Enää ei piisaa pelkkä oma mielikuvitus ylläpitämään kiimaa, vaan pitää käyttää nettiä yhä useammin. Varsinkin, kun deittailusta on kulunut jo liikaa aikaa.

Vierailija
7/17 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikoina aina piti tehdä sitä. Ajattelin yhtä Hennaa ja hinkkasin hoikkaa vartaloa vasten seisovaa koulun vessassa ja joskus tunnillakin taskun kautta vähän hipaisin, koska seisotti niin pirun kovaa. Sain tajunnan hämärtävän puristavan orgasmin ja ammuin ison mällisatsin joka kerta, vaikka tein sitä monesti päivässä. Parikymppisenä väheni oma kiva huomattavasti seurustelun alettua. Kolmekymppisenä kohtasin Hennan uudelleen ja aloitettiin suhde, joka palaa edelleen sydämessä. Runkkujen luonne muuttui toistoista harvemmaksi ja hitaammaksi kovimman testomyräkän ja kullia melki halkaisevan erektion paineen väistyessä noin 35-45 vuotiaana. Pitkää nautintoa nyt tavoittelen ja pidän taukoja välissä. Enää ei piisaa pelkkä oma mielikuvitus ylläpitämään kiimaa, vaan pitää käyttää nettiä yhä useammin. Varsinkin, kun deittailusta on kulunut jo liikaa aikaa.

Voin allekirjoittaa edelliset pointit aika paljon. Mulla oli 24/7 mielessä eräs Katariina ja teinihormonihuuruissa olisin varmaan voinut hedelmöittää kaikki koulun nätit tytöt, jos olisin saanut. Sen verran paljon tavaraa tuli jokaisella niistä parhaimmillaan viidestä laukeamisesta, sykki/supisti vielä pitkään ja piti jatkaa hieromista, vaikka ei tullut enää ulos kuin tippoja. Paine erektioissa oli kova, asento pystysuora ja pippeli huusi kosketusta. Pakostakin iän myötä toi on laimentunut ja into hiipunut. Ei nouse enään ihan niin pystyyn, eikä tunnu niin kovalta. Nykyään ehkä tulee tehtyä kerran, pari viikossa, kun vielä 10 vuotta sitten hyväilin joka päivä. Parisuhde ja seksi sujuu, mutta rauhoittunut olen nuoresta itsestäni. M47

Vierailija
8/17 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän täytyy ihmetellä millainen on ihmisen seksuaalisuus jos harrastaa kuitenkin masturbointia, mutta ikäänkuin "on pakko". Ei tee mieli tai se homma on jopa inhottavaa.

Eikö nautinnon tuottaminen omalla keholle ja mielelle ole vain ja ainoastaan ihanaa?

Vierailija
9/17 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän täytyy ihmetellä millainen on ihmisen seksuaalisuus jos harrastaa kuitenkin masturbointia, mutta ikäänkuin "on pakko". Ei tee mieli tai se homma on jopa inhottavaa.

Eikö nautinnon tuottaminen omalla keholle ja mielelle ole vain ja ainoastaan ihanaa?

Ilmeisesti ap:lle osoitettu kysymys? No, en nyt halua vaimoni puolesta liikaa puhua, mutta sanon kuten olen asian itse ymmärtänyt tai tulkinnut. Hänelle itsetyydytys on ollut ihan sen fyysisen purkautumisen tarvetta, mutta koska siihen ei liity läheisyyttä eikä kumppanuutta, se assosioituu enemmän yksinäisyyteen ja ikävään. Myös tuntemus "oikeaan" seksiin verrattuna on hyvin laimea, joten nautintonakaan se ei ole oikein verrattavissa.

Ei tuon hahmottaminen minullekaan ole ollut helppoa koska itselleni itsetyydytys on nautintona ihan yhtä hyvä kuin yhteinen seksikin. Ei sama asia tietenkään, mutta en minä niitä pysty jaottelemaan hyvään ja huonoon tai oikeaan ja väärään. Sen vuoksi lähdinkin kyselemään, että onkohan joku kokenut asiaa samalla tavalla, ja onko mahdollisesti jotenkin "oppinut" nauttimaan omastakin kosketuksesta uudella tavalla?

Vierailija
10/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä isoimman sävayksen itsetyydytykseen, jota aloittelin lapsuuden unnutusten jälkeen toi peniksen koon kasvu isoksi levossa ja sit kovana aivan valtavan näköiseksi. Tottakai tuli vertailtua koulussa liikkatunnin suihkuissa ja uimassa esimerkiksi. Erektio kohosi tosi herkästi ja oli vaikka kuinka kauan täydessä pystyssä. Tunne oli, että sille oli pakko tehdä jotain, ja oli vaikeaa pitää farkkuja. Toisaalta ei voinut pitää lökäreitä, koska se olisi näkynyt niin selkeästi. Kaksin käsin runkkaus oli upeaa ja on yhä, mutta kuten edellisillä on kuumin himo mennyt touhusta ja ns. terävät seisokit hukkuneet jonnekin. Toisaalta suhteessa ollessa tulee muutenkin harvemmin runkattua.

Vierailija
11/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ei oikein mitenkään, yhtä innokas ja kiimainen olen kuin nuorempana, kaikki toimii vielä yhtä hyvin. Tyttöystävän kanssa säännöllisen seksielämän lisäksi runkkaan joka päivä. Ikä 28.

Vierailija
12/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En masturboi, koska en saa siitä mitään. Olen silti todella seksuaalinen. Ongelma on siinä, että puoliso ei halua seksiä niin usein kun itse, tai käyttää sen suhteen valtaa. Katson aikuisviihdettä ja nautin, mutta en masturboi. En osaa sanoa, onko tuo hyvä vai huono asia, siis se etten runkkaa. Halujani tai kiinnostusta puolisoon en ole saanut lakkaamaan. ;) Olisipa vaan useammin seksiä.

Vierailija
13/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itsetyydyttänyt sen jälkeen kun 17-vuotiaana aloin seurustelemaan. Siihen asti itse tehdyt orgasmit tuntuivat heikommilta kuin yhdynnässä ja suuseksissä saadut orgut. Oikeesti meinaa välillä lähteä taju, kun supistaa niin.

Vierailija
14/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysin miehen itsetyydytys on lisääntynyt huomattavasti. Minä usein vibraan itseäni tai käytän dildoa kun "kiusoittelen" miestäni. Arvatkaapa millainen seisokki sillä on päällä kun olen sitonut hänet käsistä ja jaloista sänkyyn ja siinä vieressä sitten vibraan ja/tai dildotan ensin itselleni muutamat orgasmit ennenkuin edes kosken hänen kaluunsa. Ei kestä edes 30s ratsastusta normaalisti tuon "käsittelyn" jälkeen, joten useimmiten hoitelen hänelle ekan orgasmin käsin tai suihinotolla ja sitten vibrailen itseäni kunnes on uusi seisokki. Toinen ja kolmas seisokki ei laukeakkaan enää niin herkästi joten silloin ehdin jopa itse saamaan orgasmin "pakko" ratsastuksen aikana.

Vierailija
15/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se masturboinnin tarve tai halu ei ole kadonnut mihinkään. Tekniikka ja tuntuma on näin miehenä muuttunut. Yhä edelleen haluan eniten kovan orgasmin pidättelemällä, nopeat, hakkaavat kulli ruvelle lähes -kerrat ovat jääneet melkein kokonaan pois.

Patjan naiminen on jäänyt pois. Nyrkin tilalla voi olla kaksi sormea.

Välineen koko on edelleen suuri, olin suurin ja varhain kehittynein ysiluokassani ja tuosta edelleen ehkä oudosti jotenkin ylpeä. Runkun aikana kiihotun koostani lisää.

Vierailija
16/17 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Esim tänään otin mieheltä suihin , kivikovaan kulliin, ja ei sitten millään lauennut, vaikka huokailut ja sydän meinas hoosiannaa jo vetästä. Tämä ehkä 4 kertaa, mutta eu vain. Mise sitten itse runnkkasi, ja minä sa´malla kiveksiä hoitelin plus eturauhasta ulkoapäin painelin. Eikun vain jotain etunestettä, mies jo hermostiu, kuin kuulemma nii jäätävän lähellä oli.

No ei auta, joskus ei  vaan irtoa. Saunan jälkeen koitan uusiksi..Kulli oli kyllä niin iso ja kova ettei muusta väliä- Katskotaan. Lupasi minullekkin  huulihölkän taas.

Oma mies kullin kallis.

Vierailija
17/17 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä isoimman sävayksen itsetyydytykseen, jota aloittelin lapsuuden unnutusten jälkeen toi peniksen koon kasvu isoksi levossa ja sit kovana aivan valtavan näköiseksi. Tottakai tuli vertailtua koulussa liikkatunnin suihkuissa ja uimassa esimerkiksi. Erektio kohosi tosi herkästi ja oli vaikka kuinka kauan täydessä pystyssä. Tunne oli, että sille oli pakko tehdä jotain, ja oli vaikeaa pitää farkkuja. Toisaalta ei voinut pitää lökäreitä, koska se olisi näkynyt niin selkeästi. Kaksin käsin runkkaus oli upeaa ja on yhä, mutta kuten edellisillä on kuumin himo mennyt touhusta ja ns. terävät seisokit hukkuneet jonnekin. Toisaalta suhteessa ollessa tulee muutenkin harvemmin runkattua.

Mies sanoi samaa, että peniksen kasvu teini-iässä innostaa vetelemään vaan enemmän. Ohiksena tuo olisi kiihottavaa nähdä, miten se poikavuosina tapahtuu. Ite olen huomannut tietyn kihelmöinnin kadonneen ja kostumisen hieman vähenneen. Kyse on kuitenkin pienistä muutoksista. Tunnetasolla, jos en saa seksiä mieheltä muutamaan päivään, koen yhä pakottavaa ja haluttavaa tarvetta saada omat sormet klitalle ja sisälleni. N36