Miten ajattelisit, jos Tinder-mies tulisi treffeille vaaleanpunaisella sähköautolla?
Kommentit (81)
Jaa-a. Riippuu siitä, identifioituuko mies voimakkaasti autoonsa (turn off) vai olisiko ihan että eipä tällä väliä (ehkä turn on, riippuen miehestä).
Auton kautta eläjät suksikoot kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Riippuu siitä, identifioituuko mies voimakkaasti autoonsa (turn off) vai olisiko ihan että eipä tällä väliä (ehkä turn on, riippuen miehestä).
Mitä se kertoo miehestä, jos identifioituu voimakkaasti juuri pinkkiin sähköautoon?
Varmasti nauraisin, mutta en häipyisi tuollaisen takia. Sitten ehkä, jos mies alkaisi narista minun auto(i)stani.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nauraisin, mutta en häipyisi tuollaisen takia. Sitten ehkä, jos mies alkaisi narista minun auto(i)stani.
Mikä siinä niin naurattaisi?
Nauraisin. Ihan hauska läppä moinen. Vielä parempi, jos se on oma eikä koeajossa. Kertoo, että mies ei ole toksinen törppö pyrkimässä loisimaan kustannuksellani vaan hänellä on sekä pinkka että itseluottamus kunnossa.
Passittaisin takaisin ! Sillä hänellä olisi Paljon paksumpi lompakko ja noin makea väri kun vaalean punainen!
KYLLÄ tulkitsisin niin , että hän on Rikaskin ja rahaa on kuin roskaa , sitä paitsi ei vaalean punaisia sähköautoja, ja vaalean punaisia autoja , eikä ilman sähköäkään olevia vaalean punaisia autoja ei ole myynnisäkään .
Vaan ne on pitänyt Itse maalauttaa , !
Eli hänenkin on täytynyt Maalauttaa auton , että olisi vaalean punainen .
Punaisen eri sävyjä on monta, myös siis ei ole yksistään vaalean punaista , on olemassa hailakan punainen , astetta vaaleampi sävy.
Eikä se auton maaluuttaminen ei ole halpaa lystiä , kyllä se maksaa
Satoja euroa!
Eli ei tämmösen kuten minä vähä varaisen naisen lystiä!
Eli ei , kiitos Rikkaalle miehelle.
Mulla kun on 2001 vuoden auto , ja ajan niin vähänkin autoa !
Se saa mun elämän ajan olla, nkkn kauan kun mun muisti pelaa.
Tai kyllästyn kerta kaikkiaan yksityis autoiluun!
Eli se siitä Tinder miehestä unohtaa koko ukkeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo miehestä, jos identifioituu voimakkaasti juuri pinkkiin sähköautoon?
Ihan yhtä huonoa kuin jos identifioituu johonkin törkeän suureen katumaasturiin. Munanjatketta tarvitsevia miehiä en halua.
Merkistä riippuen menisi kesäautona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Autosta? Väristä?
En mitään.
Mitä ajattelisit siitä miehestä?
cay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin itseni tärviölle. Jos mies tuon kestäisi ja ehkä nauraisi itsekin, ajattelisin, että tästä voi tosiaan tulla jotain. Mulla on ollut vaaleanpunainen polttomoottoriauto, se oli hyvä rajanvetäjä.
Sehän olisi hyvä, jos saisit naurut, huumori on tärkeää parisuhteessa. :)
Sepä se, nauran spontaanisti paljon ja herkästi. Parisuhde ei onnistu, jos ei pystytä nauramaan yhdessä. Tai jos joutuu nauramaan yksin, se hyytyy kyllä pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset nauravat? Mikä on nauramisen fysiologinen tausta? *
Menikö sulla tunteisiin naisen nauru, joka ei mitenkään ole pilkkaavaa, vahingoniloista eikä edes kohdistu sinuun.
(*Nauru on reaktio yllätykseen, hämmennykseen, ilahtumiseen. Joskus harvemmin jotkut nauravat vahingonilosta. Se on varmaan ainut syy sun vähiin nauruihin tässä elämässä)
Kysyisin äijältä, onko auto munanjatke kun se on saman värinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä huonoa kuin jos identifioituu johonkin törkeän suureen katumaasturiin. Munanjatketta tarvitsevia miehiä en halua.
Voiko pinkki sähköauto olla munanjatke? Pillunjatke ennemmin?
Järkyttyisin hyvällä tavalla. En ole ennen nähnyt vaaleanpunaista sähköautoa, enkä kovin montaa vaaleanpunaista autoa muutenkaan. Ne ovat olleet jotain tuning autoja aina, mutta että arkikäytössä! Kukkakuvioitu pakukin on tutumpi näky!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sulla tunteisiin naisen nauru, joka ei mitenkään ole pilkkaavaa, vahingoniloista eikä edes kohdistu sinuun.
(*Nauru on reaktio yllätykseen, hämmennykseen, ilahtumiseen. Joskus harvemmin jotkut nauravat vahingonilosta. Se on varmaan ainut syy sun vähiin nauruihin tässä elämässä)
Aivan joo, mutta miksi pinkki auto miehellä aiheuttaa hämmennystä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nauraisin ( tärviölle) yllättävästä ilahtumisesta, siitä salamannopeasta oivalluksesta, että ehkä ollaan samalla aaltopituudella siitä, mikä on hienoa ja hykerryttävää. Ehkä tässä olisi mies, joka luottaa itseensä, pysyy koossa ja järjissään, vaikka nainen nauraisikin, ja vaikka ei kulkisikaan valtavirran mukana. Tilannetta avannee se, että kun mies on tullut hakemaan tumman harmaalla Hummerilla, nolostuin ja oikeasti häpesin olla kyydissä. Sekään ei ole ihan valtavirtaa, mutta itsetunnon pönkittämisen huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nauraisin ( tärviölle) yllättävästä ilahtumisesta, siitä salamannopeasta oivalluksesta, että ehkä ollaan samalla aaltopituudella siitä, mikä on hienoa ja hykerryttävää. Ehkä tässä olisi mies, joka luottaa itseensä, pysyy koossa ja järjissään, vaikka nainen nauraisikin, ja vaikka ei kulkisikaan valtavirran mukana. Tilannetta avannee se, että kun mies on tullut hakemaan tumman harmaalla Hummerilla, nolostuin ja oikeasti häpesin olla kyydissä. Sekään ei ole ihan valtavirtaa, mutta itsetunnon pönkittämisen huippu.
Miten sinä nyt sellaista häpesit, että olet Hummerin kyydissä? Olisiko sinulla ollut sama reaktio jonkun Jaguarin kyydissä?
Vaaleanpunainen dieselauto olisi turn on.
Akkuato on turn off.
Tietäjät tietää!