Oon pihatöissä ja käyn välillä ryypyllä autotallissa. Vaimo ei tiijä sitä.
Illalla saatansammuu puskaan. t. teuvo puutrhojen kuningas
Kommentit (25)
Taidat olla jo nyt aika humalassa. Vaimosi pettyy sinuun?
Kait se nyt haistaa viinan hajun ?
Minunkin ex piti mua noin pöljänä, etten huomaisi kun autotallissa käydessään aina humaltui enemmän ja enemmän.
Vuosi 2023 ja joku ryyppää "salaa". Voi tziisus.
Tuli flashbackejä menneisyydestä tästä otsikosta.
Se pelko ja ankea elämä kun elää alkoholistin kanssa. Isä ja ex-mies. Pelko aina kouristi vatsassa kun viikonloppu läheni ja viikonloppu piti elää sellaisen ahdistuksen kanssa kun sai pelätä millaisen raivarin kanssa juomareissu loppuu sillä kertaa.
Kyllä se tietää, mutta ei enää välitä. Rakkauskin on loppunut aikapäiviä sitten. Hän suunnitelee, että missä välissä kertoisi sinulle muuttavansa pois.
Hyvä ap!
Oletko miettinyt, miksi vaimosi haluaa antaa sinun olevan siinä uskossa, ettei hän muka tiedä??
Alkoholisti luulee ja uskoo ettei kukaan tiedä. Juo salaa itseltäänkin.
Ja sun piti jakaa surkeutes tänne, koska....?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti luulee ja uskoo ettei kukaan tiedä. Juo salaa itseltäänkin.
Hänelle itselleen se tulee täytenä yllätyksenä. Vaimo ja työkaverit sekä naapurit tietävät asian paljon aiemmin. Vuosia aiemmin.
Tiedän minä, mutta sinäpä et tiedä sitä, että kun minä sanon meneväni lenkille, niin menenkin naapurin Timon luo päiväkahveelle, kun sinun alkolista lerpahtanut katkarapusi ei tyydytä enään. T Vaimosi
Luulen aloituksen olevan vitsi. Ennen vanhaan vitsi oli siinä, että mies kävi muka halkovajan takana ryypyllä.
Nykyisinhän ei ole enää vitsejä. On vain trolleja tai todenpuhujia. Kukaan ei saa eikä voi enää vitsailla mistään, koska joku alkoholistiperheen vesa voi loukkaantua.
:) Mukavaa puutarha puuhastelua. Todennäköisesti se vaimo tietää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tietää, mutta ei enää välitä. Rakkauskin on loppunut aikapäiviä sitten. Hän suunnitelee, että missä välissä kertoisi sinulle muuttavansa pois.
Se on muuten taivahan tosi. Sitten kun se tietyistä asioista sanominen/suuttuminen/pahastuminen loppuu, ja näyttää siltä ettei toinen huomaa, tai on hyväksynyt "sinun tapasi", on se välittäminenkin loppu ja toinen jalka ovenraossa.
Jotenkin surullista, jos on sulla tapana. Jos on random veto niin siitä vaan.