Kiinnostunut mies muuttuu tylyksi?
Mies pyysi uudestaan ulos ja muutenkin ilmaisi viime kerralla olevansa erittäin kiinnostunut. Hän on hieman juro, joten luulen että tämä oli häneltä paljon.
Mutta, samalla kun hän on kiinnostunut, hänestä on tullut tyly.
Kokemuksia mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies ole oikeasti kiinnostunut.
Hän pyysi ulos, vastaa viesteihin salamana ja sanoi jo ensimmäisellä tapaamisella haluavansa nähdä uudestaan. Lähetti jälkeenpäin viestin että oli kivaa.
Ap
Miksi oot noin helppo?
Onko sulla vähän paha olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies ole oikeasti kiinnostunut.
Hän pyysi ulos, vastaa viesteihin salamana ja sanoi jo ensimmäisellä tapaamisella haluavansa nähdä uudestaan. Lähetti jälkeenpäin viestin että oli kivaa.
Ap
Miksi oot noin helppo?
Onko sulla vähän paha olo.
Ap
Sulla taitaa olla jos jatkat tuon miehen seurassa.
Se johtuu siitä kun hän pelaa deittipeliä. Ensiksi ollaan mukavia, sitten ikäviä jonka tarkoitus on hämmentää sinua ja saada yrittämään enemmän. Sitten kun sanot ei sitten, niin hän alkaa mukavaksi. Heti kun myönnyt niin hän alkaa ikäväksi. Periaatteessa hän etsii kynnysmattoa ja kouluttaa sinua nyt kestämään huomion murusia, epävakautta ja rikkoo hermostosi stressinkäsittelykyvyn lopullisesti jos jatkat tuota. Laitat vaan heti stopin tuolle ja lähetä matkoihinsa leikkimään, me muut ollaan täällä valmiita kohtaamaan tämä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on ihastunut, mutta juro luonteeltaan. Katsoo, että pakotit hänet olemaan aloitteellinen olemalla niin söpö. Kostaa nyt sinulle tätä loukkausta.
Käyttäytyminen ei ole aina loogista.
Aikuisen ihmisen ei tarvitse kostaa. Sairas ajattelutapa.
Missä sanottiin, että mies olisi aikuismainen?
Jotkut tulee aikuisiksi, mutta eivät aikuistu, vaan jäävät hiekkalaatikkotasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on ihastunut, mutta juro luonteeltaan. Katsoo, että pakotit hänet olemaan aloitteellinen olemalla niin söpö. Kostaa nyt sinulle tätä loukkausta.
Käyttäytyminen ei ole aina loogista.
Missä sanottiin, että mies olisi aikuismainen?
Jotkut tulee aikuisiksi, mutta eivät aikuistu, vaan jäävät hiekkalaatikkotasolle.
Sellaista ei tarvitse katsella
Jätä se sika2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet esittänyt vaikeasti saatavaa, niin mies alkanut kyllästymään pelleilyysi niin etsii jo uutta
Mistähän sinä tämän keksit 😂
Ap
No mitä oletat kun kysyt miehiin katkeroituneilta naisilta neuvoa? Nämä naiset eivät tiedä miten parisuhteet toimivat, heille kaikki on red flag.
Ai niin joo. Miehen pitää antaa tampata nainen pohjamutiin jotta kotiin jää edustusmuksuja puskeva piika jota voidaan pettää parempien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet esittänyt vaikeasti saatavaa, niin mies alkanut kyllästymään pelleilyysi niin etsii jo uutta
Mistähän sinä tämän keksit 😂
Ap
No mitä oletat kun kysyt miehiin katkeroituneilta naisilta neuvoa? Nämä naiset eivät tiedä miten parisuhteet toimivat, heille kaikki on red flag.
Ai niin joo. Miehen pitää antaa tampata nainen pohjamutiin jotta kotiin jää edustusmuksuja puskeva piika jota voidaan pettää parempien naisten kanssa.
Tämä
Merkki tulevasta sairaasta suhteesta, kun jo nyt (tai ylipäätään milloinkaan) joudut alkaa tulkitsemaan ja pohtimaan ja miettimään selitystä hänen ilävältä tuntuvalle käytökselleen. Sellaiset pitää unohtaa heti, eikä alkaa tapailemaan.
Näin vastaavanlaisena miehenä sanoisin että ongelmia pääkopassa tunnepuolella. Seuraavaksi alkaa kontrolloimaan ja olemaan kateellinen kaikesta eikä nainen saisi kavereidensakaan kanssa olla.
Tulee mieleen flashback deittiajoilta.
Unohda koko tyyppi. Jos ihmisestä tulee epämääråisellä tavalla outo olo, niin intuitiota kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Näin vastaavanlaisena miehenä sanoisin että ongelmia pääkopassa tunnepuolella. Seuraavaksi alkaa kontrolloimaan ja olemaan kateellinen kaikesta eikä nainen saisi kavereidensakaan kanssa olla.
Tämän käytöksen itsessäni huomattuani aloin tietoisesti vetäytymään liian läheiseksi muodostuneessa suhteessa, mutta nainen sinnikkäästi olisi vain ymmärtämässä ja antaa loputtomiin anteeksi. Jokseenkin käsittämätöntä miten sokeita tai sitten masokistisia naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsin itse aikanaan vastaavasta eroon. Jonkun aikaa kesti kyllä, ei ole helppoa. Osaatte manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsin itse aikanaan vastaavasta eroon. Jonkun aikaa kesti kyllä, ei ole helppoa. Osaatte manipuloida.
Niin olen todennut parin tapauksen perusteella perusteella että naisilla on outo tapa roikkua näissä hulluissa ja sitten selitellään kun ei eroon pääse. Itse olen naiselle ainoastaan myöntänyt nämä puutteeni todeten että "anteeksi"-sanalla ei ole enää mielestäni kauheasti merkitystä kun toistan silti samaa kaavaa. En todellakaan aio jäädä naiseen roikkumaan mikäli eroon pääsen ja nämä ovat olleet arvokkaita opetuksia elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän käytöksen itsessäni huomattuani aloin tietoisesti vetäytymään liian läheiseksi muodostuneessa suhteessa, mutta nainen sinnikkäästi olisi vain ymmärtämässä ja antaa loputtomiin anteeksi. Jokseenkin käsittämätöntä miten sokeita tai sitten masokistisia naiset on.
Minä olen suht tunteellinen, mutta usein myös etäinen, tuntuu että nämä tällaiset miehet juoksee perässä.
En todellakaan takerru keneenkään.
Viimeksi kun tapaaminen loppui, heitin vähän sellaisen töykeän vitsin, koska ajattelin että mies kestää sen, koska itsekin niitä harrastaa.
Mutta hänelle tulikin koiranpentukatse ja hän näytti hieman epävarmalta.
Ap
No poislukien ap, mutta pääosa viesteistä on sitä, tälle föörumille tyypillistä, super-angstista JÄTÄ SE SIKA ajatuskuviota. Minun ihka ensimäinen rakastuminen oli tätä kylmä-kuuma juttua jos ymmärsin oikein. Enkä taatusti senikäisenä olisiu osanut hakea tuota kylmä-kuuma ajatusta. Veikaan, että se voi olla ihan normaalia miehen ajatus-kuvio ajatelua. Ja kyllä naisetkin tekee tota paitsi täysin lätkässä olevat naiset jotka tulevat täysillä päälle.
No mikä on salittua rakkauden pelissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suht tunteellinen, mutta usein myös etäinen, tuntuu että nämä tällaiset miehet juoksee perässä.
En todellakaan takerru keneenkään.
Viimeksi kun tapaaminen loppui, heitin vähän sellaisen töykeän vitsin, koska ajattelin että mies kestää sen, koska itsekin niitä harrastaa.
Mutta hänelle tulikin koiranpentukatse ja hän näytti hieman epävarmalta.Ap
No koiranpentukatse tarkoittaa kyllä koiraihmisenä minulle hyvin paljon tunteita erilaisissa muodoissa. Onko se jo rakastunut eikä vain ihastunut? Sinun tehtäväsi on ottaa selvää. Äläkä kysy asiaa täällä näiltä katkerikoilta. Rakastuneiden ihmisten suhdepeli on aina sottaista eikä varmastikkaan älykästä. Pahinta rakastuneena on se, kun ei muista mikä oli riidan syy kun se OIKEA syy on se toiseen ihastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen flashback deittiajoilta.
Unohda koko tyyppi. Jos ihmisestä tulee epämääråisellä tavalla outo olo, niin intuitiota kannattaa kuunnella.
Oletko ainoa ihminen TÄSSÄ maailmassa joka rakastuneena on loogisen älykäästi käytäytyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa it takes two to tango. Te olitte sopivat palikat yhteen, avain, joka sopii lukkoon. Saman janan eri päät. Sinä heräsit itseesi. Nainen ei vielä tuossa vaiheessa herännyt omaan läheisriippuvuuteensa tai siihen, että kaltaisesi sairaat ovat rikkoneet hänen rajansa. Hän on joutunut anomaan ja suorittamaan rakkautta omilta vanhemmiltaan.
Kauanko havahtumisestasi on ja oletko sinä saanut itseäsi kuntoon?
P.S: Kaikki naiset eivät ole noin epätoivoisia ja masokistisia, vain he, jotka on rikottu eivätkä ole vielä heränneet korjaamaan itseään.
Neanderthalensis kirjoitti:
No poislukien ap, mutta pääosa viesteistä on sitä, tälle föörumille tyypillistä, super-angstista JÄTÄ SE SIKA ajatuskuviota. Minun ihka ensimäinen rakastuminen oli tätä kylmä-kuuma juttua jos ymmärsin oikein. Enkä taatusti senikäisenä olisiu osanut hakea tuota kylmä-kuuma ajatusta. Veikaan, että se voi olla ihan normaalia miehen ajatus-kuvio ajatelua. Ja kyllä naisetkin tekee tota paitsi täysin lätkässä olevat naiset jotka tulevat täysillä päälle.
No mikä on salittua rakkauden pelissä?
Ei se ei ole normaalia neuronormaalin ja tasapainoisen ihmisen toimintaa. Sen sijaan se voi olla alitajuista ja luontaista toimintaa narsistille ja muille persoonallisuushäiriöisille ja iän myötä oppivat jalostamaan sitä vielä huippuunsa.