Kenen julkkiksen näköiseksi sinua on sanottu?
Kommentit (24)
Sophia Loren ja Victoria Principal, mutta tää oli kasarilla, jolloin he olivt vielä hyvännäköisiä ja minä nuori. En pane paljon painoa tuolle, koska sanojat olivat joko jonneja tai puliukkoja. Stadissa on paljon kohteliaita puleja. Yksi kiljui tuota Sophia Lorenia mulle metrossa satojen ihmisten nähden. Noloa oli, vaikka nauratti.
Nuorena kauniiden ja rohkeiden Brookeksi ja se kyllä pitikin melko lailla paikkansa.
Nykyään en enää häneltä näytä, valitettavasti.
Raimo Helmisen, sen jääkiekkoilijan näköiseksi. Mulla vissiin on samanlaiset hyvin erottuvat tummat kulmakarvat ja pitkän feminiiniset silmäripset kuin sillä!
Joskus parikymppisenä näytin kuulemma Charlie Hunnamilta (Jax, sons of anarchystä)
On sanottu useammankin eri missin ja näyttelijän näköiseksi. En jaksa alkaa luettelemaan.
Nuorena mua on sanottu (nuoren) Madonnan näköiseksi, omasta mielestäni olin enemmän Uma Thurmanin näköinen. No joo, en nyt tietenkään ollut yhtä kaunis kuin nuo tosiaankaan, heh.
Brooke Shields ja Ruotsin prinsessa Victoria.
En itse näe yhtäläisyyttä kummankaan kanssa.
Meryl Streepin. Ei mulla kyllä sellaista nenää ole.
Sandra Bullock. On meissä jotain samaa, mutta ei kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
On sanottu useammankin eri missin ja näyttelijän näköiseksi. En jaksa alkaa luettelemaan.
Päivi Uitto ja Seija Paakkola kenties?
Vierailija kirjoitti:
Ritva Oksasen 🙄
Hän on upea, onnittelut.
Yul Brunner