Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on perimmäinen syy puolison lasten inhoamiseen?

Vierailija
20.05.2023 |

Ehkä se on loppujen lopuksi ylipäätään lasten inhoaminen, omienkien jotka on tullut hankittua. Niistähän ei etenkään äitinä eroon pääse.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vieraista kakaroista mielestäsi pitäisi pitää?

Siis puolison lapsista, ei vieraista.

Puolison kakarat eivät ole sinun lapsiasi vaan vieraita sinulle. Miten sekaisin ihmisen pitää oikein olla?

Vierailija
22/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aikuinen voi kotonaan määrätä ihan millaiset säännöt haluaa niin sille lusmulle kumppanilleen kuin sen kakaroillekin. Jos ei kelpaa niin sopii häipyä ja viedä kakaraansa muualle.

Jus ei lapset kelpaa, sinä häivyt.

Minä en lähde kotoani yhtään mihinkään. Kotonani minä määrään miten asiat sujuu ja kakarat käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ne omiakaan lapsia silloin ole. Biologia taitaa hoitaa hommat siten, että ihminen pystyy kiintymään omiin lapsiinsa luonnostaan mutta toisten kakaroihin huonommin.

Tunnekyläm ei pysty kiintymään, mutta järkevä ja tahtova Aikuinen pystyy.

Älä sinä ainakaan perusta uusperhettä.

Vierailija
24/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen aikuinen voi kotonaan määrätä ihan millaiset säännöt haluaa niin sille lusmulle kumppanilleen kuin sen kakaroillekin. Jos ei kelpaa niin sopii häipyä ja viedä kakaraansa muualle.

Taitaa riippua siitä kenen se asunto on.

Vierailija
25/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähde kotoani yhtään mihinkään. Kotonani minä määrään miten asiat sujuu ja kakarat käyttäytyy.

Kummallinen oletus tuo, että yhteinen koti on etuoikeutetusti sun.

Vierailija
26/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. JOS siis kyseessä on vain sinun kotisi. Silloin varmaan kumppanisi tapaakin niitä lapsiaan ihan omassa kodissaan.

Vierailija
27/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että se häipyy toisten elämästä, joka haluaa muuttaa muita, eikä kestä kun muutosta EI tapahdu.

Vierailija
28/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison kakarat eivät ole sinun lapsiasi vaan vieraita sinulle. Miten sekaisin ihmisen pitää oikein olla?

Ei ne ole vieraita vaan samaa ruokakuntaa.

Vierailija
29/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että se häipyy toisten elämästä, joka haluaa muuttaa muita, eikä kestä kun muutosta EI tapahdu.

No sittenhän se olet sinä, jos kerran et siedä puolisosi tapaa kasvattaa lapsiaan, vaan haluat muuttaa häntä.

Vierailija
30/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai MUN kodistani. Älä idi00tti unta nää.

Vierailija
31/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vastaus biologiasta, ap.

Vierailija
32/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on hankala alaikäisten lasten takia. Mun lapsi on aikuinen. Kuka nyt inhoaa lapsia? Mä en.

Vierailija
33/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai MUN kodistani. Älä idi00tti unta nää.

Ottiko noin koville, että piti alkaa vieraan ihmisen kanssa tappeleen. Taidat olla hieman sekopää, kun yleensä tapaat ketään ihmisiä tuolla luonteenlaadulla.

Vierailija
34/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se olet sinä, jos kerran et siedä puolisosi tapaa kasvattaa lapsiaan, vaan haluat muuttaa häntä.

Mun puolison lapset on myös mun lapsia.

Vierailija
35/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma jaksaminen. Lapset tarvitsee paljon ja ei aikuinen voi jättää huomiotta lasta, vaikka väsyttää ja laiskottaa. Olen työuupunut ja lapsen huomioiminen on voimia vievää, vaikka yritän parhaani peittääkseni sen. Haluaisin lepoa ja hiljaisuutta.

Vierailija
36/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma jaksaminen. Lapset tarvitsee paljon ja ei aikuinen voi jättää huomiotta lasta, vaikka väsyttää ja laiskottaa. Olen työuupunut ja lapsen huomioiminen on voimia vievää, vaikka yritän parhaani peittääkseni sen. Haluaisin lepoa ja hiljaisuutta.

Jos olet työuupunut, sitten sinun täytyy järjestää lepoa ja hiljaisuutta itsellesi. Miksi yrität väkisin huomioida puolison lasta? Eihän se sinun vastuullasi ole. Miksi se lapsi tarvitsee niin paljon, onko kyseessä erityislapsi?

Vierailija
37/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa lapsia, mutten myöskään lapsettomana tahdo hoitaa toisen lapsia. Liian kipeä asia itselleni.

Vierailija
38/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihme ole jos puolison lapsista ei pidä. Ovat ylimääräisenä pyöränä suhteessa. Sitä se elämä on uusperheissä, ei aivan ongelmatonta.

Vierailija
39/41 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden puute. Tunneside omiin lapsiin on vahva, mutta ei vieraaseen lapseen. Niin julmaa kun onkin, mutta totta.

Tämä.

Vierailija
40/41 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla lapsella normaalit säännöt ja kasvatus. Tuli yllätyksenä kuinka toiset lapsensa kasvattavat tai antavat lasten pomottaa..

Puolison lapsi vapaan kasvatuksen tulos eikä häneltä vaadita mitään, 12 vuotias ei syö jos puolesta ei tehdä leipää, ei lähde kotoa jos ei pääse autolla, huudattaa puhelinta vaikka aikuiset yrittävät jutella esim olohuoneessa, metelöi yöllä, paiskoo ovia, kiroilee.

Lapsi ei yksinkertaisesti ajattele muita vaikka viikoittain käyty sama keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi