Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kevään juhlissa, että tennarit eivät ole juhlakenkiä, vaikka olisivatkin siistit!

Vierailija
20.05.2023 |

Ja niitä epäsiistejä tennareita en pitäisi siellä tenniskentälläkään!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippi/yo/valmistujaiskuvan voi rajata siten, ettei lapsukaisen kengät näy. Mielensäpahoittajamammoille ja -mummoille muistoksi sellainen kuva.

Vierailija
42/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin ainoa asia, mitä ajattelen kevään juhlissa. Että ei tule tuonkaan nuoren elämästä yhtään mitään, vaikka on keskiarvo 9,6 koska jalassa on siistit tennarit.

Olin juuri hautajaisissa, joissa yhdellä vanhemmalla surijalla oli lenkkarit. Ehkä ne olivat ainoat kengät, joissa hänen oli mukavaa tai edes mahdollista kävellä.

Nyt ap pää pois sieltä *erseestä.

Sepä. Isän hautajaisissa äidillä oli just ne jalkineet joita hän kykenee pitämään. Kotiinko pitää jäädä jos näiden nipojen mielestä vain etiketti ratkaisee? Luullaan että asetetuista rajoista poiketaan vaan siksi että on juntti tai köyhä. Ja ne omat ajatukset ovat ainoat oikeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laittaa omiin häihini tennarit :)

Vierailija
44/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit on vapaa-ajan asuste.

terv Tyylikonsultti

Konsulentin oikeinkirjoitustaidot ovat ruosteessa.

Vierailija
45/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy näitä kapinallisia, joiden mielestä juhlaetiketti ei koske juuri heitä!

Ja ne joiden mielestä ei ole olemassakaan mitään muuta kun se etiketti. Sillä ajetaan yli muusta kunhan se etiketti.

Vierailija
46/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukoille tiedoksi, jos et omista muita kuin intersportin sandaalit, pysy kotonasi

Pidä sinä huoli omista asioistasi. Minä olen aikuinen mies ja pukeudun tasan tarkkaan, miten minua itseäni huvittaa. Siihen ei kenelläkään ole nokan koputtamista, etenkään palstamammalla.

Vierailija
47/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on elämässä asiat jos eniten ahdistaa jonkun kengät. :D

Vierailija
48/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat (2 poikaa) on juhlittu puvut ja pukukengät päällä mutta muihin juhliin on käynyt siistit tennarit. (Ei ollut häitä eikä hautajaisia) Jotkut pukukengät näyttää hassuilta muiden kuin puvun kanssa eikä teinipojat suostuisi mitään miesmies kenkiä pistämään jalkaansakaan.

Koulun kevätjuhla meni esikoisella uusissa valkoisissa fred perryn tennareissa, tyköistuvissa farkuissa ja fred perryn valkoisessa pikeepaidassa.

Toisella nyt päättärit ja varmaan new yorkerista käydään katsomassa housut ja ostetaan uudet tennarit joilla sitten menee kesän ja syksyn.

Kyllä ne tennarit minun mielestäni on ihan ok pukeutumista parempaankin tilaisuuteen.

Tytöillekin on kaiken maailman glittertennareita satiininaruilla ja ne ovat oikein söpöt siihen tyyliin sopivan mekon tai muiden vaatteiden kanssa.

Vierailija
49/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit kuuluu vapaa-aikaan.

Juhlat sitten erikseen.

Vierailija
50/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit kuuluu vapaa-aikaan.

Juhlat sitten erikseen.

Tyttärelläni on lakkiaisiin yksivärinen fiftarityylinen kellomekko ja kokovalkoiset tennarit kimaltavilla nauhoilla. Hieno ja persoonallinen yhdistelmä, ja aivan varmasti sopiva juhla-asuksi. Hän ei pysty nilkkavamman vuoksi käyttämään korkeita korkoja, eikä halua "mummokorkkareita" tai ballerinoja.

Vierailija
51/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapas nyt sitten sekin, että liituraitapuku ei ole juhlapuku.

Vierailija
52/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat juhliin tennarit niin voit yhtä hyvin ylioppilaslakin sijaan työntää päähäsi Mighty Ducks -lippiksen

Vierailija
53/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuninen nyt vaan sattuu olemaan toisten ihmisten huomioimista ja juhlan pitäjän kunnioittamista.

Vierailija
54/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukoille tiedoksi, jos et omista muita kuin intersportin sandaalit, pysy kotonasi

Pidä sinä huoli omista asioistasi. Minä olen aikuinen mies ja pukeudun tasan tarkkaan, miten minua itseäni huvittaa. Siihen ei kenelläkään ole nokan koputtamista, etenkään palstamammalla.

Niin sinä juntti luulet,

mutta on olemassa paljon paikkoja joihin ei pääse missä tahansa asussa.

Vierailija
55/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuninen nyt vaan sattuu olemaan toisten ihmisten huomioimista ja juhlan pitäjän kunnioittamista.

Siksi yleisilmeen tuleekin olla siisti, mutta harkittu tyylirikko voi olla piristävä yksityiskohta. Riippuu juhlasta ja pukukoodista, kuinka paljon voi ottaa vapauksia.

Vierailija
56/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion laittaa omiin häihini tennarit :)

Häämarssina on epäilemättä joku Gettomasan biisi😆

Vierailija
57/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä millaisilla ulkona tallustelee kun jokaiseen taloon mennessä on otettava kengät pois ja käppäillä sukkasillaan. Omituinen etiketti on, kun juhlatamineet päällä ja jalassa sukat. Nyt iäkkäänä olen huomannut, kuinka pirskatin hyvä on kävellä kunnon lenkkareilla. Just kävin ostamassa kahdet, toiset arkeen ja toiset parempiin tilaisuuksiin oikein fiinejä ovat molemmat ja hyvää merkkiä. N73

Vierailija
58/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi yleisilmeen tuleekin olla siisti, mutta harkittu tyylirikko voi olla piristävä yksityiskohta. Riippuu juhlasta ja pukukoodista, kuinka paljon voi ottaa vapauksia.

Just joo. Palefacella oli ne tennarit Linnanjuhlissa.

Vierailija
59/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistattehan laulaa suvivirren.

Vierailija
60/100 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä millaisilla ulkona tallustelee kun jokaiseen taloon mennessä on otettava kengät pois ja käppäillä sukkasillaan. Omituinen etiketti on, kun juhlatamineet päällä ja jalassa sukat. Nyt iäkkäänä olen huomannut, kuinka pirskatin hyvä on kävellä kunnon lenkkareilla. Just kävin ostamassa kahdet, toiset arkeen ja toiset parempiin tilaisuuksiin oikein fiinejä ovat molemmat ja hyvää merkkiä. N73

Juhlissa ei todellakaan olla sisällä sukkasillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi