Olen valitettavasti hyvin herkkä
Elämä olisi paljon helpompaa jos olisin hieman kovempi. En millään onnistu kovettamaan itseäni vaikka tiedostan sen hyödyt. En vain kestä, olen monella tavalla hyvin tunteellinen. Vinkkejä luonteen kehittämiseen.?
Kommentit (25)
Hirmu herkkää. Onneksi ei sitä lajia mitä luulin, että olisi ollut reisille tulosta kyse. Se kuuluiskin seksiosioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taide on ainoita keinoja jonka avulla pystyn säätelemään sisäistä maailmaani. En kuitenkaan ole taide alalla koska en ehkä kestäisi sen muita vaatimuksia. Ukrainan sotaa on vaikea kestää, hävettää kun purskahdan heti itkuun missä vaan jos en tarkasti keskity hallitsemaan ajatuksiani tuon suhteen.
Kuulut suljetulle osastolle ja toivon TODELLA ette ole ainakaan työelämässä normaalien ihmisten riesana.
Sinä taidat olla vankimielisairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys ei pidä tarkoittaa sitä, että antaa kävellä itsensä yli ja pyyhkiä jalkojaan selkäänsä. Herkälläkin ihmisellä pitää olla itsetuntoa pitää omia puoliaan.
Tämä. Herkkyys on itse asiassa antanut minulle tiettyä jämäkkyyttä rajojen asettamiseen ja siihen, etten lähde mukaan mihin tahansa vain silkasta velvollisuudentunnosta tai vaille jäämisen pelosta. Jos en huolehtisi omista rajoistani, olisin aika hajalla ja sietämätöntä seuraa myös muille. Ylirasittunut ja liikaa itselle epäsopivassa seurassa pyörinyt herkkä ikään kuin kadottaa ne herkkyyden hyvät puolet ja vastaavasti ne huonot korostuvat suhteettoman paljon. Herkän voisi sanoa muuttuvan itsensä pilakuvaksi ollessaan epätasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys ei pidä tarkoittaa sitä, että antaa kävellä itsensä yli ja pyyhkiä jalkojaan selkäänsä. Herkälläkin ihmisellä pitää olla itsetuntoa pitää omia puoliaan.
Mitä jos sitä itsetuntoa ei yksinkertaisesti ole, koettujen asioiden takia?
Tämä on helpommin sanottu kuin tehty jos olet tosi herkkä.