Haaveilin vuosia syrjäisestä mökistä ja ostin sellaisen, nyt toista kesää
täällä korvessa yksin ja en viihdy! Minä introverteista introvertein ja kävelen pitkin seiniä. Jos ryhdyn erakoksi, se tapahtuu Helsingin itsemurhayksiössä jossa ulos menemällä saan tarvittavan määrän ihmiskontakteja. Kuka ostaisi multa mökin?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei aloittaja ole, ei myöskään ihmisiä karttava tai erakko. Hän on hankkinut mökin korvesta pelkän impulssin perusteella kuvitellen sen ratkaisevan hänen sosiaalisen ahdistuksensa ongelmat. Säälittävää oikeastaan. Heti kotiin kaupunkiin luuseri ja itsemurhayksiöön palveluiden lähelle, hophop.
Koeta nyt päättää mikä olen 😁
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haaveet eivät ole tarkoitettu toteutettaviksi.
Nyt tiedän että jatkossa vain tarvittaessa vuokramökki eikä tarvitse haaveilla muusta
Ai vitsit että tunnistan itseni tästä :D Sillä erotuksella että haluaisin mökin täysin skutsista ja en luopuisi kaupunkiasunnosta. Tsemppiä aloittajalle - virheiden tekeminen tarkoittaa että on uskaltanut elää! Joskus mielikuva ei vastaa todellisuutta. Sinulla on kaikki maailman mahdollisuudet todeta että ok, et ollutkaan niin introvertti kuin ajattelit ja muuttaa jonnekin keskemmälle.
Rakenna mökin pihan ympärille perinteinen aita.
Keksi jokin kiva pihaprojekti aidan rakentamisen lisäksi. Kasvimaa, maja, katos, grillipaikka jne.
Kyllä olisi ihanaa ja kohta mökille kyllä lähdenkin,mutta paikka missä ei muuta kuin metsän eläimet,olisi huippua.Oli myynnissä aivan huikea paikka,järvikin oli..ihmisten ilmoille oli pitkä matka eikä lähi naapureita kymmeniin kilsoihin .Susia,karhuja..Mutta paikka ihana..kummituskämppä tuli mieleen kun kuvaa katseli..Vaikka hieno oli sisältääkin..pimeällä mietin hui...
Valvoin aamuneljään asti koska metsästä kuului mylvintää 🥺. Mielikuvitus lähti laukalle ja en uskaltanut nukkua. Olen käynyt uimassa lähellä olevalla metsälammella, mutta nyt en uskalla kun kuvittelen, että metsässä vaanii murhaaja. Pelkään että hukuttaa minut sinne ja kukaan ei löydä minua. Mökin osto oli suuri virhe ja pahoin pelkään että joudun myymään tappiolla. Miettikää tarkoin mökin ostoa jos pelkäätte yksinoloa syrjäisessä paikassa 😑. Ei sovi heikkohermoisille,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei aloittaja ole, ei myöskään ihmisiä karttava tai erakko. Hän on hankkinut mökin korvesta pelkän impulssin perusteella kuvitellen sen ratkaisevan hänen sosiaalisen ahdistuksensa ongelmat. Säälittävää oikeastaan. Heti kotiin kaupunkiin luuseri ja itsemurhayksiöön palveluiden lähelle, hophop.
Ulla Taalasmaa 2.0
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin?
Haaveilen koiranpentuni kanssaN50
Tuo on niin totta, että lemmikin kanssa yksinäisessäkin paikassa viihtyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Valvoin aamuneljään asti koska metsästä kuului mylvintää 🥺. Mielikuvitus lähti laukalle ja en uskaltanut nukkua. Olen käynyt uimassa lähellä olevalla metsälammella, mutta nyt en uskalla kun kuvittelen, että metsässä vaanii murhaaja. Pelkään että hukuttaa minut sinne ja kukaan ei löydä minua. Mökin osto oli suuri virhe ja pahoin pelkään että joudun myymään tappiolla. Miettikää tarkoin mökin ostoa jos pelkäätte yksinoloa syrjäisessä paikassa 😑. Ei sovi heikkohermoisille,
Vaarallisempaa siellä kaupungissa on.
Olet siellä mökillä liian pitkiä aikoja, kokeile pari yötä viikonloppuisin, silloin se on mukavaa. Viikoksi kaupunkiin.
Aikamoista tyhmyyttä kun ei vuokramökillä ensin kokeillut.
Joskus haaveilen mökistä. Sitten muistan etten ole kestänyt tuttujen ja sukulaisten mökeillä paria päivää pidempään siinä hyttyshlvetissä mikä suurimmalla osalla mökkejä on kesällä. En tiedä olisko nuo syksyllä siedettävämpiä kun en ole kokeillut mutta kesä on silkkaa tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisempaa siellä kaupungissa on.
Olet siellä mökillä liian pitkiä aikoja, kokeile pari yötä viikonloppuisin, silloin se on mukavaa. Viikoksi kaupunkiin.
En tiedä missä beirutissa sinä asut mutta suomen kaupungeissa ei ole erityisen vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohesta totean, että sinulla itselläsi näyttää olevan vaikeaa päättää mitä haluat. Fiksu olisi vuokrannut mökin ja tutkaillut, että onkos tämä nyt sitä mitä oikeasti haluan.
Oletko niitä kädettömiä, jotka eivät osaa organisoida töitään? Silloin mikään ei huvita ja kaikesta tulee taakka.
Jos osaat yhtään ohjata omaa toimintaasi, tee suunnitelma paperille. Pihasuunnitelma, remppasuunnitelma, sisustussuunnitelma, budjetti.
Ja töpinäksi.
Tai sitten voit ajaa Alkoon ja alkaa harrastaa alkoholismia tekemättä mitään hyödyllistä. Moni valitsee tämän vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Mylvijä oli hirvieläin. Ne pitää järkyttävää ääntä. Ne on kasvissyöjiä, rauhoitu. Jatkossa tulpat korviin tai vastamölykuulokkeet, joita saa myös pehmeinä pantaversioina pään ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pieni talo lähellä jotain pientä kaupunkia? Miksi sinne korpeen piti mennä.
No kun se oli haave. Ihanaa omaa tilaa luonnon keskellä. On ikävä jopa naapurin juoruakkaa. Silloin on jo pohjalla kun niin tuntee :(
Ei tuossa ole mitään värää. Kaipaat vain rutiinejasi. Sinulle voisi sopia paremmin joku väljästi rakennettu maaseutukaupungin omakotitalokeskittymä missä on vanhoja puutarhatontteja isojen puiden katveessa. On vähän kuin naapureita, mutta niitä ei oikein näy eikä kuulukaan kun kellään ei ole enää pieniä lapsia. Järvi kannattaa olla lähellä. Älä luovu haaveestasi, mutta sitä voi hioa.
et ole ainoa, joka ei luonnossa pärjää. oma veikkaus on, että 99,9% ei siellä selviä. lohdutukseksi voin sanoa, ettei suomen metsistä löydy mitään ihmiselle vaarallista, paitsi toinen ihminen. vihainen sienimummo tai thaimaalaiset marjanpoimijat. mielikuvitus laantuu, kun viitsii itseään siedättää pelkoihinsa. onnea matkaan. t: erakkotäti