Haaveilin vuosia syrjäisestä mökistä ja ostin sellaisen, nyt toista kesää
täällä korvessa yksin ja en viihdy! Minä introverteista introvertein ja kävelen pitkin seiniä. Jos ryhdyn erakoksi, se tapahtuu Helsingin itsemurhayksiössä jossa ulos menemällä saan tarvittavan määrän ihmiskontakteja. Kuka ostaisi multa mökin?
Kommentit (48)
Tule pois sieltä ja laita mökki myyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Onko kalavesiä?
Ei sitäkään.
Missäpäin?
Haaveilen koiranpentuni kanssa
N50
Miten olisi pieni talo lähellä jotain pientä kaupunkia? Miksi sinne korpeen piti mennä.
Et ole oikea introvertti koska et viihdy yksin. Kuinka kauan siis vuodesta olet siellä?
Mä asun semmosessa ja vitsit mä nautin! Töissä saa sit kyllä ihan tarpeeks nähdä ihmisiä. Vapaalla ei jaksa. Parempi möllöttää koirien kanssa täällä metsässä.
Mutta hei, pistä mökki myyntiin, niin joku joka kaipaa sellasta voi ostaa sen sulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pieni talo lähellä jotain pientä kaupunkia? Miksi sinne korpeen piti mennä.
No kun se oli haave. Ihanaa omaa tilaa luonnon keskellä. On ikävä jopa naapurin juoruakkaa. Silloin on jo pohjalla kun niin tuntee :(
Vierailija kirjoitti:
Tule pois sieltä ja laita mökki myyntiin!
Jotenkin suloinen viesti 😊
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikea introvertti koska et viihdy yksin. Kuinka kauan siis vuodesta olet siellä?
Koko kesän.
Mitäs siitä jos et viihdy. Pakko siellä (mielikuvitus) mökillä on kumminkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siitä jos et viihdy. Pakko siellä (mielikuvitus) mökillä on kumminkin olla.
Täällä olen, ihan on seinät ja katto ja metsä ympärillä.
Kutsu sukulaiset kylään, moni valittaa kun sukulaiset änkeää mökille, mutta ehkä itse voisit nauttia siitä.
No, on tosiaan huonosti asiat, kun haluaisit puhella juoruajan kanssa. Jotain tarttis keksiä!
Minä en osaisi olla mökillä ilman järveä, se on elinehto minun syrjäiselle mökkeilylleni. Nuorena saatoin olla siellä pari viikkoakin yksin (koiran kanssa) ja nautin suuresti, koko kesä olisi kuitenkin ollut liikaa. Varsinkin niinä vuosina kun kulkupelinä oli vain polkupyörä.
Koti meillä puolestaan on metsän laidassa, lähellä pieni kaupunki ja Helsinki tunnin päässä. En enää koskaan tule muuttamaan kaupunkiin.
Riippuu kai onko se pystymetsässä korvessa hyttysten keskellä ja järvi mutarapakko VAI onko hieno maisema, aaltoja, tuulee vähän ja joku kontakti sivistykseen vai sivistymättömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei preerialla...
Kaikki haaveet eivät ole tarkoitettu toteutettaviksi.
Tee mökillä jotain mitä teet muutenkin, esim. kirjoitat, maalaat, chattailet, laitat kasvimaan, mitä ikinä tulee mieleen. Mä asun yksin lähes korvessa ja pursuan ideoita täällä. Aika ei meinaa millään riittää kaikkeen.. En halua mihinkään kaupunkiin. Mutta en viihtyisi missään umpimetsässä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kesän.
Oliko tämä aloittaja vai sivusta sarkastisesti huutelija, en tiedä, mutta jos rahkeet riittävät noin vähään, mökki myyntiin asap.
Onko kalavesiä?