Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä arvelette, kuinka millaisen kohtelun saamme kun pukeudumme ristiin

Vierailija
19.05.2023 |

Taustaksi. istuimme tänään lounaalla kumppanini kanssa. Katselimme yhdessä ohi kiitäviä ihmisä, jolloin tulin laukaisseeksi miehelle, että miksi miesten pukuetuminen aina niin tylsää. No hän myönsi sen johtuvan varmaan paljossa ainakin omalta kohdaltaan tavasta ja tottumuksesta eikä esimerkiksi rohkeuden puutteesta.

No ehdotin miehelle, että jos vaihatsimme rooleja niin, että minä pukisin päälleni sellaisen asukokoanaiuuden joka olsi mahdollisimman paljon hänen vaatekaapistaan ja vastaavasti hän minun vaateistani ja tämän jälkeen lähtisimme ulos baariin kun terssille meno taitaa vielä olla vähän viileää.

No miehen vaatekaapista olen ennenkin lainannut vaatteita, eikä nytkään tuttanut ongelmia. Sens sijaan miehelle meni hetki sopivien löytämiseen cropped neuleen, jonka helma jäi hänelle vyötärön yläpuolelle. - Mies meinasi laittaa tuon jalkeen päällensä omat farkkunsa mut muistutin et hänen täytyy laittaa mun vaatteista jotkut (itse laitoin lopulta häne kaapista löytyneet farkkusortsit.
Mies poimi lopulta vaatekaapista vanhat legginsii, jotka on muistuttamassa mua elämästä, jolloin olin joitain kiloja painavampi. - Sanoin, että kyllä sää ne voit laittaa päälesi. Mes katso epäuskoisena kunens laittoi päällensä. - Näytti sopivan. Nyt ollaan valmiita lähteen baariin. Mies sano hetki sitten, että legginsit vähän kiristää haarosita mut muuten trikoot on kuulemma hänestä yllättävänkin hyvät jalssa. vitsaili vain, että onneksi häne ei oo jalkapalloilijan reisiä.
Mitäs mieltä ootte meidämn outlookistamme? -Ai niin päätin laittaa omaksi yläosak simppelin valkoisen kauluspaidan (Minusta se sopii hyvin sinisten farkkusortisen kans).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla koko aloitus leggins-hullun miehen seksifantasia. Sen jolla jöpöttää jo kun ajatteleekin naisten legginsejä.

Niin tai näin minusta Ap;n avaus on joka tapauksessa siinä mielessä kiintoisa, että onhan se totta pukeutuminen ja erilaiset tyyli ja vaate kokeilut ovat hyväksyttävämpiä Suomessa enempi naisille kuin miehille. 

Saan oikein miettimällä miettiä, että millaiseen asuun tai vaatetuksen naisen sen pitäisi pukeutua, josta tuomio olisi, että ei niin saa tehdä koska se tai nuo vaatteet tai asusuteet kuuluisivat jotenkin vain mieheksi itsensö mieltäville. Kun taas se, että miehenä keksin useammankin vaattteet, jotka on sillä tavoin mielletty naisten omaisuudeksi, ettei minun tai ylseimmein miehen kannata niitä laittaa päällensä, jos ja kun haluaa säilyttää uskottavuutensa.

Tai ainakin hyvin tarkkaan ne paikat joissa niitä käyttää. Edelleen mies naiseksi pukeutuneena tai naisena esiintyvänä on huumoriohjelmien osa vakiintunutta ohjelmistoa. Mutta entäs tosinpäin. Saako nauraa tai tehdä huumoria niin, että nainen yrittää esiintyy miehenä?  

Naiseksi pukeutunut mies on huvittava, tietenkin sille saa nauraa. Useinhan se on siinä juuri se tarkoituskin, esim polttareissa. Mieheksi pukeutuneelle naisellekin saa nauraa, jos se naurattaa. Yleensä on niin tylsä ilmestys, ettei ketään kiinnosta.

Vierailija
22/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä ehkä n. 1 % ihmisistä kiinnittää huomiota toisen asuvalintaan niin, että kokisi tarvetta kommentoida. Olen pukeutunut pääsääntöisesti poikien vaatteisiin siitä lähtien, kun osasin ilmaista mielipiteeni (eli ennen kouluikää). Kukaan ei ole koskaan tullut uhkailemaan sen takia, vaikka olen toiminut niin jo yli 30 vuotta. 

Minua ei luulla mieheksi, koska en ole mies. 

Nykyaikaan tuntuu, että tämä "suvaitsevaisuus" on kääntynyt itseään vastaan. Jos näistä asioista ei tehtäisi numeroa, ketään ei kiinnostaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää risusavottaan niin loppuu tuollaisen tyhjänpäiväisen sonnan ajattelu.

Vierailija
24/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä ehkä n. 1 % ihmisistä kiinnittää huomiota toisen asuvalintaan niin, että kokisi tarvetta kommentoida. Olen pukeutunut pääsääntöisesti poikien vaatteisiin siitä lähtien, kun osasin ilmaista mielipiteeni (eli ennen kouluikää). Kukaan ei ole koskaan tullut uhkailemaan sen takia, vaikka olen toiminut niin jo yli 30 vuotta. 

Minua ei luulla mieheksi, koska en ole mies. 

Nykyaikaan tuntuu, että tämä "suvaitsevaisuus" on kääntynyt itseään vastaan. Jos näistä asioista ei tehtäisi numeroa, ketään ei kiinnostaisi. 

Mutta huomaatko sen, että naisten on (,ainakin  Suomessa / läsnimaissa) paljon hyväksyttävämpää pukuetua ja lainata miesten vaatteita kuin toisinpäin. - Sitä "numeron tekemistä" Ap tällä kirjoituksellaan lulltavasti teki. Ehkä teki miehensä kanssa oikeastikin tai sitten vain satuili mutta hyvä yritys, vaikka avaus olisi vaatinut kökömpien kirjoitusvirheiden korjaamsita, niin se olisi ollut mukavampi lukea.

Vierailija
25/25 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaatte tällaista paskan jauhantaa... Hyi..

Onko p:n jauhantaa se, että Ap::lla on kirjoituksissaan lukuisa joukko kirjoitusvirheitä. - Vai vain se, että joku vetää herneen nenäänsä siinä kohtaa kun mies pukeutuu naisen käyttämiin vaattesiin ilman erityistä syytä ja lähtee ne yllään viettämään iltaa naispuolisen kumppaninsa kanssa ?