Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jonathanin mitoitus?

04.12.2006 |

Kyselisin vähän näistä mitoituksista. yritin etsiä vanhaa ketjua, mutta en löytänyt.

Eli meillä on tyttö nyt noin 107cm pitkä ja Remu 110 on himpun reilu ja Lenne 104 himpun jämpti.

Ajattelin kokeilla Jonathania, mutta pitäisi ostattaa se muilla, tuota Cordura pukua ajattelin.

vastaavatko mitoitukset? Eli onko Remu 110 samaa kokoa kuin Jonathan 110?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin noin. Ainakin meidän baby mallinen jonathan on reilua mitoitusta. Tietysti jos lapsella on pitkä selkä niin se vaikuttaa. Ja onhan lapsen parempi liikkua sopivassa kuin isossa puvussa

Vierailija
2/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on 107cm niin 110cm puku jää kohta pieneksi.Sovittamalla se selviää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle ostin Jonathanin välikausihaalrin kokoa 110 cm silloin, kun hän oli noin 105 cm pitkä. Haalari oli pituussuunnassa hiukan iso, mutta ei menoa ole haitannut. Mutta haalari on kieltämättä aika leveää mallia, varsinkin, kun poikamme on hoikka.

Suosittelisin, että haalarin voisi vaikka vaihtaa oston ja kokeilun jälkeen, jos etukäteen ei mahiksia käydä sovittamassa.

Vierailija
4/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa haalari oli käytössä joskus kuukausi sitten. Sen jälkeen on käytetty taas välikausihaalaria. Mutta joka tapauksessa... Haalarissa on niska-haara-mitta aika sopiva, samoin hihat, mutta lahkeet on varmaan 15 cm liian pitkät. Luulen, että 104 ois pojalle parempi koko, mutta en tiedä, meniskö koko talvea. Tämä 110 saa kyllä luvan mennä vielä vuoden päästäkin (tähän asti ei ole mikään talvihaalari mennyt kahta talvea).

Vierailija
5/6 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse tuon kokoiselle ostaisin 110cm haalarin. Mielestäni jonathanit ovat enemmänkin vähän reilua kuin ainakaan naftia mitoitusta, mutta 104cm on varmasti jo niin nafti ettei kannata edes harkita, ja 116cm varmaan sit niin suuri että siihen hukkuu. Toki riippuu aina lapsen mitoistakin nämä koko asiat, toisilla pitkä selkä ja lyhyemmän jalat tai toisinpäin, mutta uskoisin tuon satakympin olevan passeli :)

Vierailija
6/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäkin kehotti ottamaan 128cm.Sinuna ottaisian ehdottomasti 116cm puvun.Jonathan ei ole erityisen reilua mitoitusta.