Ystäviä Vaasasta
Hei! Meidän perhe on muuttamassa Vaasaan vuoden vaihteessa. Lapsia kolme: eskarilainen tyttö, 3,5v poika ja 1,5v tyttö. Olisi kivaa saada lapsille kavereita ja äitille aikuista seuraa
Kommentit (9)
Täälläkin yksi äiti kotirannalta. Meidän tyttö on vasta neljän kuun, joten ihan leikkipuistoikäinen ei ole, mutta vaunulenkit onnistuis:)
Postia voi laittaa i80613@uwasa.fi
Äiti 27v ja tyttö 2,5v kaipaavat ystäviä. Asuttu vaasassa noin puoli vuotta. piksteri@suomi24.fi saa laittaa postia
Täälä äiti ja poika 6vk kaipailisivat myös kärryttely- ja kahvitteluseuraa.
Asumme pukinjärvellä ja auto on välillä päivisin käytössä.
maria.anielka@luukku.com
Olemme kolme henkinen perhe Vaasassa. Tyttö 4v.
Olen äitiyslomalla ja uusia ystäviä kaipaamme mekin. Meillä on kaksi tyttöä (3 kk ja 3v).
Jos haluat, voit kirjoitella osoitteeseeni: iines78@gmail.com
Ja toki muutkin Vaasan seudulta voivat ottaa yhteyttä!
Ja Iines78, missä te asutte? Meillä taitaa olla aika samanikäiset lapset, mulla poika 3v. ja tyttö vähän vajaa 3kk.
Minulla vaan ei ole autoa käytössä päivisin, joten olis kiva löytää seuraa jostain läheltä... Me asumme Gerbyssä.
ja pääsääntöisesti ei ole autoa käytössä päivisin. Laitatko marrastoive mulle meiliä niin sovitaan esim. leikkipuistotreffit tai jotain?
Äiti ja poika 1v1kk Kotirannasta kaipailevat myös uusia ystäviä. Meillä on auto käytössä päivisin, joten päästään muuallekin. Leikkipuistotreffit tms. kuulostaisi kivalta! :)
Laittakaahan sähköpostia osoitteeseen: m85587@uwasa.fi