Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi super ekstrovertit ihmiset eivät vietä aikaa keskenään?

Vierailija
19.05.2023 |

Miksi he pommittavat rauhaa rakastavia introverttejä? Eikö heillä ole yhtään ihmistuntemusta? Olen elämäni aikana tavannut useammankin tämän tyylisen ekstrovertin, joilla ei ole tilannetajua sen suhteen ketkä jaksavat heidän seuraansa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miksi muutin italiaan?

Vierailija
2/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät jaksa edes itsensä seuraa, niin miten jaksaisivat toisen hölöttäjän läsnäoloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät saa olla huomion keskipisteessä samalla tavalla, aina äänessä.

Vierailija
4/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He luulee, että introvertti on kiva kuunnella heitä, eivät tajua sen kuormittavan.

Mulle on jopa loukkauduttu, kun olen sanonut sen ääneen. Ekstrovertti on ajatellut antavansa minulle, kun on "jakanut minulle elämäänsä". Nuo sanat siis ekstrovertin suusta, mullehan se oli kuuntelua, josta en saanut mitään.

Vierailija
5/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miksi muutin italiaan?

Koska olet aivan hillitön hölisijä ja italialaiset on myös?

Vierailija
6/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ekstroverttien seurassa he eivät saa puhua niin paljon kuin haluaisivat, koska kaikki muutkin haluavat puhua koko ajan.

Vierailija
7/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska molemmat rakastavat omaa ääntään eikä kumpikaan halua kuunnella.

Vierailija
8/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kestä toisiaan, kun kummankin pitää saada olla enemmän esillä.

Vierailija
9/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin super ekstroverttiä oo ettenkö pysy mukana mutta osaan myös kuunnella ihmistä, tilanteentaju. 

Vierailija
10/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kutsu tällaisia ihmisiä kotiini, vaikka sosiaalinen olenkin. Sosiaalisuutta on myös vuorovaikutteinen kuunteleminen.

Vierailija
11/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He luulee, että introvertti on kiva kuunnella heitä, eivät tajua sen kuormittavan.

Mulle on jopa loukkauduttu, kun olen sanonut sen ääneen. Ekstrovertti on ajatellut antavansa minulle, kun on "jakanut minulle elämäänsä". Nuo sanat siis ekstrovertin suusta, mullehan se oli kuuntelua, josta en saanut mitään.

Et saanut mitään, vaan ekstrovertti imi sinusta energiaa.

Vierailija
12/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi kuormittavaa, kun joudut kuuntelemaan jonkun yksipuolista pajatusta jo kohellusta.

Vierailija
13/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kutsu tällaisia ihmisiä kotiini, vaikka sosiaalinen olenkin. Sosiaalisuutta on myös vuorovaikutteinen kuunteleminen.

Se on totta. Pahoja ovat juuri nuo, jotka eivät osaa kuunnella toisia.

Ap

Vierailija
14/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sanoa, jos seura ei kelpaa? "Pommitus" loppuu siihen. Ärsyttää just tuo introjen saamattomuus, etteivät ilmaise itseään/ajatuksiaan/tunteita, vaan kyräilevät ja kaunaantuvat. 

Vierailija
15/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super ekstrovertit ovat niin energiasyöppöjä, että uuvuttavat jopa toisensa. Introvertille taas parasta seuraa on toinen introvertti.

Vierailija
16/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät jaksa edes itsensä seuraa, niin miten jaksaisivat toisen hölöttäjän läsnäoloa?

Hahhaaa. Komppaan tätä. Molemmat haluavat olla keskipisteenä.

Vierailija
17/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla introvertillä on kuulemma tylsä elämä, jos en vastaile ekstrovertin puheluihin, jotka piristäis mun "tylsää" himahemmoilua. Just.

Vierailija
18/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa sanoa, jos seura ei kelpaa? "Pommitus" loppuu siihen. Ärsyttää just tuo introjen saamattomuus, etteivät ilmaise itseään/ajatuksiaan/tunteita, vaan kyräilevät ja kaunaantuvat. 

Kun toiselta tulee puhetta jatkuvana virtana, enkä kohteliaana ihmisenä halua keskeyttää. Kirjoitan kirjeen seuraavaksi, jos ehtisit lukea.

Vierailija
19/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sille ekstrovertille sanoo, niin se joko

a) ei ymmärrä ollenkaan, vaan jatkaa samaan malliin

tai

b) loukkaantuu, ärsyyntyy ja alkaa piikitellä

Minulla on valitettavasti kuntouttavan työtoiminnan ryhmässä "ilonani" jälkimmäinen tyyppi. Sen jälkeen, kun hän tajusi, että olen introvertti enkä jaksa kuunnella ainaista kälätystä, hän ei ole jättänyt käyttämättä yhtään tilaisuutta piikitellä minua siitä.

Vierailija
20/50 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kärpäsenä katossa näkemässä kun 5 extroverttia kokoontuu. Veikkaan että riita olisi ainakin ohjelmassa