Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisia?

Vierailija
19.05.2023 |

Jotka eivät ole ikinä saaneet orgasmia miehen kanssa? Ja jotka kehtaavat tämän myöntää.
Itse olen tästä "kärsinyt", omin sormin tai leluilla saan mutta en kenenkään miehen kanssa, seksikumppaneita ollut n.50 vuosien varrella.
N44

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä "ongelma" vähän toisinpäin, mieheni jaksaa edelleen ihmetellä miten saan niin nopeasti ja herkästi.

Itse tulen usein kolme tai neljäkin kertaa ennenkuin mieheni edes kerkiää saada yhden :)

Vierailija
22/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä "ongelma" vähän toisinpäin, mieheni jaksaa edelleen ihmetellä miten saan niin nopeasti ja herkästi.

Itse tulen usein kolme tai neljäkin kertaa ennenkuin mieheni edes kerkiää saada yhden :)

Kai sä idiootti tajuat että kulli vetää löysäksi kun on heittänyt kuivat. Sama homma seisokin saa pois kusemalla. Itse olen vuosikymmeniä puuhastellut ja nopein tupla kuivien heitto on tapahtunut n.15 min edellisen kuivien heiton jälkeen. Ja sekin vaatii työtä koska se kulli vaan vetää veltoks jonkun ajan päästä kun tyhjentää pussit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä idiootti tajuat että kulli vetää löysäksi kun on heittänyt kuivat. Sama homma seisokin saa pois kusemalla. Itse olen vuosikymmeniä puuhastellut ja nopein tupla kuivien heitto on tapahtunut n.15 min edellisen kuivien heiton jälkeen. Ja sekin vaatii työtä koska se kulli vaan vetää veltoks jonkun ajan päästä kun tyhjentää pussit

Ai kullin saa löysäksi kusemalla. No mä en pysty kusemaan, jos kulli seisoo.

Lisäksi mulla ei seisokki laske heti orkun jälkeen, mutta kalu on niin herkkänä, että toista panoa heti perään on turhaa odotella.

Joten ennen kuin alat haukkumaan muita idiooteiksi, niin tajua että kaikki ei ole niin kuin sinä. Hyviä runkkaushetkiä kuitenkin sinulle!

Vierailija
24/24 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...no mä puhuinkin itsestäni ja olen NAINEN! Eli sä voit sitä seisokkias laskee kusemalla ihan rauhassa tästä eteenpäinkin.

Mua kiinnostaa vaan mun miehen seisokit ja sitä sen ei tarvii saada pois kusemalla, meillä on ihan muut konstit siihen, "vink vink" vaan sullekin....