Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En millään jaksa laittaa ruokaa ja on huutava nälkä. Melkein syömättä jätän mielummin. Onko teillä näitä päiviä?

Vierailija
18.05.2023 |

Kävin kyllä kaupassa aikeissa tehdä jotain. En ole syönyt mitään vielä tänään.
On kuitenkin laiskottanut ja olen nukkunut päiväunetkin tänään. Tekisi mieli vain roskaruokaa mutta en viitsi sitäkään virhettä tehdä. Liian kallista ja epäterveellistä.

Makaan vain sängyssä ja mietin nälkääni jaksamatta tehdä liikettäkään asian korjaamiseksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näitä päiviä varten on einekset. Jotain on aina pakastimessa tämän varalle. Nyt 3 pussia pelmenejä, valmistuu kiehuvassa vedessä , ateria valmis alta 10min.

Vierailija
22/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en jaksa tehdä ruokaa, niin tilaan woltilla tai haen lähikaupasta esim. pakastepitsan. Niin paljon ei ole vielä laiskottanut, että olisin nälkää nähnyt sen takia.

Ei kannata nääntyä, koska sillon ei jaksa tehä mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kamala olo kun julkaisin tämän aloituksen ja sitten huomasin ketjun jossa etusivulla, että jollakin ei ole edes varaa ruokaan ja minä nillitän tässä turhasta. Jos voisin niin pyytäisin tuon henkilön luokseni syömään.

No mutta. Turha keskustelu. On vain niin mitäänsaamaton olo ja haluaa vain levätä.

Ap

Jokaisella saa olla omat huolensa, kunhan ei vähättele toisten huolia, ja sitähän sinä et tehnyt. 

Minäkään en usein jaksa laittaa ruokaa. Yritän pitää varalla jotain helposti lämmitettävää, siis lähinnä valmisaterioita, mutta joskus en jaksa niitäkään avata. 

Vierailija
24/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään syönyt. Ei vain oikein jaksa pähkäillä mitä söisi tai tosiaankaan eväänsä liikuttaa hellan tai edes mikron ääreen.

On kai ollut liian kiireiset viikot ja nyt kun on vapaapäivä niin ihan ihme laiskotus. Ei varmaan olisi pitänyt ottaa päiväunia.

Täytyy nyt katsoa jos vaikka kuitenkin tilaan jotain edullista. Ei kyllä tee enää mielikään mitään.

Ap

Vierailija
25/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia päiviä. Sitä varten on sitten pakastin ja siellä jotain mitä vain lämmittää mikrossa. Tai syö vaikka nuudelia ja leipää.

Vierailija
26/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta eines. Ne ovat nykyisin hyviä.

Vierailija
27/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään syönyt. Ei vain oikein jaksa pähkäillä mitä söisi tai tosiaankaan eväänsä liikuttaa hellan tai edes mikron ääreen.

On kai ollut liian kiireiset viikot ja nyt kun on vapaapäivä niin ihan ihme laiskotus. Ei varmaan olisi pitänyt ottaa päiväunia.

Täytyy nyt katsoa jos vaikka kuitenkin tilaan jotain edullista. Ei kyllä tee enää mielikään mitään.

Ap

Joskus jos nälkä ehtii mennä ohi niin ei tee mieli enää syödä mitään. Tulee sellainen hyvä olo, eikä ole edes voimat poissa vaan on yllättävän virkeä ja letkeä fiilis. En tiedä onko se syöminen silloin niin pakollista varsinkaan jos ei kuluta oikeen mitään vaan lepäilee.

Vierailija
28/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein sellaista että nälkä mutten jaksa tehdä mitään, olen oppinut laittamaan isoja määriä esim riisiä jääkaappiin, voi syödä hillon kanssa tai pistää viereen oliiveja tms. Vastaava on quinoa ym. Varmaan makaronikin jos jollekin sopii, itse en voi syödä. Sitten hedelmää, puolikas paprika, pähkinöitä. Mitä näitä nyt on. Minulla on sairauden vuoksi väsymystä melkein jatkuvasti.

Vierailija
29/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää hernekeittoa en suoraan tölkistä söisi, luinko oikein? Kylmät nakit ja perunasalaatti menisi helposti, siihen vielä ruisleipää ja voita, lasi appelsiinimehua.

Vierailija
30/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen. Olen unohtanut käydä apteekista ostamassa tyroksiinia kilpirauhaseen.

Olen varmaan viikon ollut lääkkeettä.

Huomenna pitää hakea. Saattaa vaikuttaa vetelään oloon ja paleluun.

Ap

Vierailija
31/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakki ja leipä mikroon. Ketsuppia päälle vähäsen ja ääntä kohti. Ruuanlaitto on joskus tosi puuduttavaa varsinkin jos ei ole mitään mielessä.

Vierailija
32/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mulla on just tommosia päiviä, kun lapset lentää pesästä ja elelen itsekseni. Laitan varmaan max kerran viikossa ruokaa, muutoin rääpin jotain leipää tai jotain.

Vierailija
33/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kamala olo kun julkaisin tämän aloituksen ja sitten huomasin ketjun jossa etusivulla, että jollakin ei ole edes varaa ruokaan ja minä nillitän tässä turhasta. Jos voisin niin pyytäisin tuon henkilön luokseni syömään.

No mutta. Turha keskustelu. On vain niin mitäänsaamaton olo ja haluaa vain levätä.

Ap

Soita vanhalle äidillesi ja mene hänen luokseen syömään. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa!

Vierailija
34/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakki ja leipä mikroon. Ketsuppia päälle vähäsen ja ääntä kohti. Ruuanlaitto on joskus tosi puuduttavaa varsinkin jos ei ole mitään mielessä.

Laita pakastepizza uuniin tai tee pakastetut ranskalaiset perunat kebablastujen kera tai avaa hernekeittopurkki ja lämmitä se kattilassa. Tai tee riisipuuroa, jota pitää keittää noin 40 minuuttia.

Vierailija
35/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmää hernekeittoa en suoraan tölkistä söisi, luinko oikein? Kylmät nakit ja perunasalaatti menisi helposti, siihen vielä ruisleipää ja voita, lasi appelsiinimehua.

Olikohan se Jalostajan mikä oli tosi hyvää silleen. Tuo oli toki extreme vinkki jollekin hurjapäälle.

Vierailija
36/36 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakas olisi nopea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme