Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuo huutonet sitten on MAHTAVA keksintö!!

Vierailija
04.12.2006 |

Kiitokset vaan sen alkuunpanijalle!! Saa kaikki turhat tavarat nurkista pois. Vaatteet kierrätettyä heti kun ovat jääneet muksuille pieniksi. ja nykyään ei harmitakaan jos tekee kaupasta jonkun ns. virhehankinnan. Huutonetissä siitä pääsee aivan varmasti eroon...

Kaapissa on nykyään paljon tyhjää tilaa saatikka sitten kellarissa. Ennen hyvä kun ovet sai sullottua kiinni ja verkkokellari oli kattoa myöten täynnä pussia ja nyssäkkää. Vapauttavaa ja mieltä rauhoittavaa hankkiutua kaikesta turhasta eroon!

Ajatteleeko kukaan samoin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko siellä menee kaupaksi?

Vierailija
2/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi saa kivasti vähän lisää rahaa. Kerrankin oli yksi iso lasku tulossa, joten laitoin vaatteita myyntiin ja sillä rahalla sain melkein laskun maksettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta pääsee eroon ja joskus vielä tosi hyvään hintaan.

Kannattaa tutustua jos ei ole tuttu juttu.

Vierailija
4/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä myynyt että ostanut, ja ihan kuin joku sanoi, joskus ison menoerän tullessa laittanut tietoisesti myyntiin kamaa ja saanut mukavasti lisätuloja, parhaimmillaan tais olla joku 80 tuotetta ja sain 350 e. Eikä ollut mitään huippukamaa, monet itsekin ostanut kirpparilta alun perin mutta vielä ok kunnossa.

Vierailija
5/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään sieltä sellaisia hain, muttei ollut kivoja.

Vierailija
6/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan en millään jaksaisi laittaa jotain 20-osaisia vaatepaketteja joista saa 20 euroa. hirveä kuvaaminen ja naputtelu, ei vaivan väärti. mun aikani on vähän arvokkaampaa.

Vierailija
7/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainakin lastenvaatteita jotka taatusti menevät kaupaksi ja hyvin hinnoin (ei ihan vauvakoot)

t: Myyjätär huutonetistä

Vierailija
8/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt myynnissä tietokone alkaen 5 eur ei hintavarausta.

Kerran joku laittoi viestiä ettei voi olla toimiva kun noin halvalla myyt (kysynnän ja tarjonnan laki kuulemma), mutta jos jostain haluaa eroon niin halavalla lähtee.

Vierailija
9/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt myynnissä tietokone alkaen 5 eur ei hintavarausta.

Kerran joku laittoi viestiä ettei voi olla toimiva kun noin halvalla myyt (kysynnän ja tarjonnan laki kuulemma), mutta jos jostain haluaa eroon niin halavalla lähtee.

Vierailija
10/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on pari pikku pakettia lähdössä eteisen pöydällä ja parista isommasta odottelen rahat ja sit postiin... kivasti saa joulurahaa!

Vierailija
11/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama mieltä ja vakio käyttäjä. Olen saanut myytty kaikenlaista ja samalla säästänyt satoja euroja ostamalla lasten vaatteet, lelut ym.

Vierailija
12/12 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noita merkkivaatteita lapsille, kuten Lego ja Bamse. Ja kun hyvin pitää vaatteet niin voihan niistä vielä sitten saada muutaman lantin kun poistuu omasta käytöstä.

Ja huonekaluja kannattaa sieltä katella. Lundiaan ollaan ostettu sieltä lisäosia ja keittiön ruokailuryhmäkin hankittiin sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi