Nainen, peukuta: Minkä asian ilmaiseminen nettideittiprofiilissa on sinulle turn-off, vaikkei itse asia siis olisikaan?
Eli kuvittelen miehenä, että miehen "paljastuminen" tapailun myötä huomattavan hyvätuloiseksi ei ole turn-off ja johda suhteen viilenemiseen, mutta jos mies nettideittiprofiilissa ilmoittaa olevansa huomattavan hyvätuloinen, niin se saattaa vähentää kiinnostusta?
Eli ei puhuta siitä onko pituus turn-off vai turn-on, vaan siitä onko se turn-off, jos mies "markkinoi" sillä itseään.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isojen tulojen ilmaiseminen numeroilla: esim.: "Tienaan yli 100 kE käteen vuodessa."
En tiedä mitä kE tarkoittaa
Älä vaivaa päätäsi tällaisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sinne profiiliin sitten pitäisi laittaa? Jos esim ulkoiset mitat ja luonteenpiirteistä kertominen nähdään huonona asiana. Mielenkiinnon kohteetkin vähän niin ja näin, ettei profiilin lukijalle tule oloa, ettei profiilin omistajalla ole aikaa toiselle ihmiselle. Ammattikaan ei ole hyvä asia ilmoittaa noin niinkuin välttämättä. Tai jos kertoo edes mitä hakee niin sekin nähdään helposti jonkinlaisena vaatimuksena. Nyt menee off topiciksi, mutta kertokaa pliis, että mitä sinne profiiliin olisi hyvä sitten laittaa? Monet sitten kokevat tyhjänkin profiilin turnoffina. Tämä on ihan mahdotona :D. Ja ei, en ole tekemäss itse profiilia, mutta akateeminen mielenkiinto heräsi itsellänikin.
Minäkin haluaisin tähän vastauksen (koska oma profiilini ei houkuta ketään).
Onko turn off jos miehellä paljastuu mielenterveys diagnoosi? Mutta sairaus kuitenkin hyvin hallinnassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun mies kertoo mitä mieltä hänestä pitää olla. Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen. No et ole, jos olisit niin olisit parisuhteessa pitämässä huolta läheisistäsi. Olet pelkkää puhetta. Anna sen toisen päättää mikä olet.
"Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen"
Hämmästyttävän moni nainen muuten kuvailee itseään Tinderissä juuri noilla sanoilla (paitsi siis tuo sana "komea") 😀
No minä laitoin ne vasemmalle, olivat tylsiä :)
N
Olen panomies. Niin junttia vaikka tiedänkin monta äö80 blondia, jotka tällaisesta suorasukaisuudesta innostuvat
Vierailija kirjoitti:
Lukuisten urheilulajien listaaminen teksteinä, emojeina ja kuvina. Mikä idea? Onko tarkoitus antaa kuva, 'sinulle minulla ei ole aikaa'??
Ei niitä kaikkia jaksa kirjoittaa. Emojit ovat lisäksi hauskoja, tosin ehkä ei keski-ikäisten keskuudessa tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Se kun mies kertoo mitä mieltä hänestä pitää olla. Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen. No et ole, jos olisit niin olisit parisuhteessa pitämässä huolta läheisistäsi. Olet pelkkää puhetta. Anna sen toisen päättää mikä olet.
👀
Ai?
No, mitä sinne sitten saa kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvarustettu 🍆
Mutta retkeilijä- sen saa kirjoittaa, siis hyvin varusteltu.
Aapee astu nyt monttuun.
Sie taijja saaavvvva kirjjjoitraaaa yhtään mittään, jos sie oikei tejet.
Kaikki kiltteyden yms. Kehumiset. En koskaan lyö naisia. Jos ne pitää sanoa, niin mies ei ole sellainen. En ikinä varastaisi. Itsestään selvyyksiä, jos niitä pitää sanoa, ihmisellä on joku ongelma sellaisen kanssa.
Aloitus oli liian monimutkainen. Keskustelu muuttui melkein heti tavalliseksi turn off-luetteloksi.
Hm... riippuu varmaan persoonasta miten asian ilmaisee. Mut noin yleisesti turn-offit; kalun koko, liiallinen flirtti profiilissa, iso määrä kirjoitusvirheitä ja liian pikkutarkasti ilmaistu naisihanne.
Suurin osa täällä ei näköjään ole ymmärtänyt taaskaan mitä kysytään. Itse asiaan: plussia joita ei pidä kirjoittaa profiiliin: korkea tulo- ja varallisuustaso ja myös niiden epäsuora esittely kuvissa. Iso meisseli / seksuaalisesti kokenut / hyvä sängyssä. Kaikenlaiset sinänsä hyväksyttävät vaatimukset naisen "tasosta". Ei niitä sinne profiiliin tarvitse kirjoittaa kun näkee sen vaivan että itse katsoo edes vähän ketä swaippailee oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli liian monimutkainen. Keskustelu muuttui melkein heti tavalliseksi turn off-luetteloksi.
Uskon sen kertovan enemmän keskustelijoiden älyllisestä kapasiteetista. Aloitus sinänsä oli riittävän selkeä peukutusohjetta lukuun ottamatta.
Profiiliin voi laittaa:
- vapaa-ajallani harrastan...
- minua kiinnostaa nämä...
- haaveilen elämässäni vielä näistä...
Kuvaileva profiili, mistä saa jotakin irti persoonasta on kiinnostava. Ominaisuuksiensa luettelu ja tai omaisuudellaan kehuskelu on ihan vaan - tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Profiiliin voi laittaa:
- vapaa-ajallani harrastan...
- minua kiinnostaa nämä...
- haaveilen elämässäni vielä näistä...
Kuvaileva profiili, mistä saa jotakin irti persoonasta on kiinnostava. Ominaisuuksiensa luettelu ja tai omaisuudellaan kehuskelu on ihan vaan - tylsää.
Vastauksesi ei liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👀
Ai?No, mitä sinne sitten saa kirjoittaa?
Saa kirjoittaa mitä haluaa, mutta tää on vähän kuin työhakemuksessa. Kaikki kirjoittaa olevansa kilttejä ja mukavia ja hauskoka, se ei kerro mitään (paitsi että olet mielikuvitukseton ja tylsä). Kerro ennemmin esimerkkejä missä tämä elämässäsi näkyy. Ei "olen huumorintajuinen" vaan "viimeksi nauroin katketakseni kun.." ja niin edelleen.
Lokkeilevia miehiä:
https://blogit-ss-multimedia.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/0…
Lokkeilevia naisia:
https://i.media.fi/incoming/img2271110/yrh6c4/alternates/FREE_1440/6284…