Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, peukuta: Minkä asian ilmaiseminen nettideittiprofiilissa on sinulle turn-off, vaikkei itse asia siis olisikaan?

Vierailija
18.05.2023 |

Eli kuvittelen miehenä, että miehen "paljastuminen" tapailun myötä huomattavan hyvätuloiseksi ei ole turn-off ja johda suhteen viilenemiseen, mutta jos mies nettideittiprofiilissa ilmoittaa olevansa huomattavan hyvätuloinen, niin se saattaa vähentää kiinnostusta?
Eli ei puhuta siitä onko pituus turn-off vai turn-on, vaan siitä onko se turn-off, jos mies "markkinoi" sillä itseään.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan: 

Varallisuuden ilmaiseminen summittaisesti, esim. : "Hyvin toimeentuleva"

Vierailija
2/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen tulojen ilmaiseminen numeroilla: esim.: "Tienaan yli 100 kE käteen vuodessa." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animet, mangat, videopelit ja kaikki poikien harrastukset. Suomalaiset miehet ovat paskaa! PASKAA! Ei esim. britit tuhlaa aikaansa tuollaisiin.

Suominainen omassa elementissään; haukkumassa miehiä.

Vierailija
4/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies kertoo mitä mieltä hänestä pitää olla. Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen. No et ole, jos olisit niin olisit parisuhteessa pitämässä huolta läheisistäsi. Olet pelkkää puhetta. Anna sen toisen päättää mikä olet.

Vierailija
5/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on miespuolinen kaveri, jonka nettideittiprofiiilissa luki aikoinaan tulojen kohdalla, hyvätuloinen toimitusjohtaja.

Totta oli se, että hän oli toimitusjohtaja, mutta se oli sellainen takapihafirma, joka teki vuosittain tappiota, ei lainkaan tuloja herra toimitusjohtajalle. hän sitten päivisin niissä oikeissa töissä oli matalapalkka-alalla ja kaikki rahat meni sen tappiollisen firman pystyssä pitämiseen ja pleikkaan sekä muihin peleihin.

hän sitten ihmetteli miksi ihmiset pitävät häntä valehtelijana eikä pääse treffeillä koskaan jatkotreffeille....

(parisuhteessa tärkeintä on luottamus. Itse hyvävaraisena ymmärrän, jos joku hyvävarainen ei kerro tottuutta varallisuudestaan deitilleen. Niin paljon on lokkeja hyvävaraisten ympärillä. Toisinpäin yhtälö ei toimi eikä se johdu siitä, että  naiset  haluaisivat vain hyvävaraisen miehen. Tottaki heitäkin on, mutta niin on lokkeilevia miehiäkin)

Vierailija
6/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies kertoo mitä mieltä hänestä pitää olla. Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen. No et ole, jos olisit niin olisit parisuhteessa pitämässä huolta läheisistäsi. Olet pelkkää puhetta. Anna sen toisen päättää mikä olet.

Just nämä.

Vierailija
7/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmilla tyypeillä on ollut kuva pankkitilin saldosta. Lisäksi kaiken maailman mökki-, talo-, palju- ja Tesla- yms. kuvat ei varsinaisesti sytytä.

Vierailija
8/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, siis peukutusohje:  Yläpeukku= asia on turn-off ja alapeukku asia ei ole turn-off.

Vierailija
9/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on samat asiat, jotka on turn off oikeassa elämässä turn offeja myös profiilissa. Mutta hyvä jos lukevat jo siellä, niin ei tarvii tuhlata aikaa.

Vierailija
10/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Miesvihaketju on taas laitettu pystyyn. Palstanainen larppaa miestä, jotta ketjua ei poistettaisiin. Too bad.

Ilmiannettu miesvihasta. :)

Miesvihahullu löysi paikalle. Tää poikaparka on selvästi langoilla ihan koko ajan.

Vierailija
11/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi kukaan ilmoittaa tulojaan deittiprofiilissa. Ammatin ilmoittamisen ymmärrän kyllä. Mua kiinnostaa paljon enemmän se mitä joku tekee ja mistä se on kiinnostunut kuin mitä se tienaa. Jos joku ilmoittaa tulonsa, oletan, että häntä kiinnostaa vain ja ainoastaan raha.

Vierailija
12/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Miesvihaketju on taas laitettu pystyyn. Palstanainen larppaa miestä, jotta ketjua ei poistettaisiin. Too bad.

Ilmiannettu miesvihasta. :)

Olen Ap ja mies, minua kiinnostaa mitkä ovat naisten mielestä hyviä asioita mainittavaksi profiilissa ja tapoja tuoda niitä esille. Kiinnostukseni on akateemista, olen vakaassa suhteessa, enkä aio laittaa ilmoituksia.

Huomiotani on kiinnittänyt se, miten yleisen elämänkokemuksen perusteella miestä parisuhdemarkkinoilla edesauttavat asiat ovat monen mielestä turn-off "markkinointikeinona". Mitä sinne sitten laitetaan. "Olen ihminen"??

Vierailija
13/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen huumorintajuinen, komea,älykäs, kiltti huolehtivainen"

Hämmästyttävän moni nainen muuten kuvailee itseään Tinderissä juuri noilla sanoilla (paitsi siis tuo sana "komea") 😀

Vierailija
14/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, siis peukutusohje:  Yläpeukku= asia on turn-off ja alapeukku asia ei ole turn-off.

Nyt on vähän sekavaa. Eikö sen pitänyt mennä niin että itse asia ei ole turn off vaan sen mainitseminen.

Vierailija
15/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus

Vierailija
16/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisen välineen mitat

Vierailija
17/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vähän sekavaa. Eikö sen pitänyt mennä niin että itse asia ei ole turn off vaan sen mainitseminen.

Juuri näin, kiitos täsmennyksestä.

Vierailija
18/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain itsestäänselvyyttä pitää korostaa niin epäilyshän siinä tulee. "En lyö naisia", joo niin varmaan kun se pitää erikseen sanoa!

Vierailija
19/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisten urheilulajien listaaminen teksteinä, emojeina ja kuvina. Mikä idea? Onko tarkoitus antaa kuva, 'sinulle minulla ei ole aikaa'??

Vierailija
20/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viittaukset korkeaan tulotasoon ja varallisuuteen. Mua myös yleensä lähinnä vituttaa jos ihminen mainostaa heti kärkeen olevansa lääkäri, koska siinä on tulojen lesotuksen lisäksi vähän sellainen sankaripisteiden kalastelun löyhkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän