Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, peukuta: Minkä asian ilmaiseminen nettideittiprofiilissa on sinulle turn-off, vaikkei itse asia siis olisikaan?

Vierailija
18.05.2023 |

Eli kuvittelen miehenä, että miehen "paljastuminen" tapailun myötä huomattavan hyvätuloiseksi ei ole turn-off ja johda suhteen viilenemiseen, mutta jos mies nettideittiprofiilissa ilmoittaa olevansa huomattavan hyvätuloinen, niin se saattaa vähentää kiinnostusta?
Eli ei puhuta siitä onko pituus turn-off vai turn-on, vaan siitä onko se turn-off, jos mies "markkinoi" sillä itseään.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se, että mies kertoo, että hänellä on (alaikäisiä) lapsia.

Tupakointi (itse en tupakoi, enkä voi sietää tupakointia).

Taisit ymmärtää ap:n kysymyksen väärin. Kyse ei ole siitä, mikä on turn-off, vaan siitä mikä ei muuten olisi turn-off paitsi jos sen mainitsee.

Vierailija
42/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suorasanaisesti vaatii, että naisensa pitää olla hoikka / blondi / kiltti tms.

Se, jos minä satun olemaan, ja siten satun olemaan miehen mieleen, ei tietenkään haittaa. Mutta ei minua kiinnostaisi ottaa yhteyttä tuollaiseen. Tuntisin itseni palikaksi, jonka täytyy sopia täydelliseen muottiin. Mieluummin yllättyisin positiivisesti - ai, hän pitää minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Mangavihaajat ovat löytäneet ketjun.

Vierailija
44/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En viehäty ylipainoisista naisista, joten olethan hoikka tai normaalipainoinen"

Olen itse normaalipainoinen, mutta en siedä näitä tiettyä painoa julkisesti vaativia miehiä. Ymmärrän, että moni pitää hoikista/normaalipainoisista ja asia on minusta ok, mutta asian vaatiminen julkisesti on ikävää. Noista kommenteista tulee aina myös olo, että mies kyttäisi minun painoani, mistä en perustaisi ollenkaan. Minusta myös kertoo paljon, jos mies kokee painosta mainitsemisen niin tärkeäksi, että jättää oikeasti tärkeät toiveet luettelematta.

Vierailija
45/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suorasanaisesti vaatii, että naisensa pitää olla hoikka / blondi / kiltti tms.

Se, jos minä satun olemaan, ja siten satun olemaan miehen mieleen, ei tietenkään haittaa. Mutta ei minua kiinnostaisi ottaa yhteyttä tuollaiseen. Tuntisin itseni palikaksi, jonka täytyy sopia täydelliseen muottiin. Mieluummin yllättyisin positiivisesti - ai, hän pitää minusta.

Miksi teillä naisilla on sitten pituusvaatimukset miehille profiileissanne?

Vierailija
46/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Mangavihaajat ovat löytäneet ketjun.

Oletko mangafanipelle, kun noin itseesi otit, vaikkei täällä kukaan sitä edes vihaa? Menehän nyt tumputtamaan piirroskuville.

Vierailija
47/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaisia juurikaan nähnyt. Taidat vaan kiinnittää huomiota pelkästään niihin, ns. vahvistusharha.

Vierailija
48/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä joku vänkäyskeskustelu?

Vierailija
49/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuuden tai köyhyyden esilletuominen.

Vierailija
50/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla sitten ole profiilissasi mitään toiveita esim miehen luonteen suhteen?

Ohis

Vierailija
51/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat vapaasti vetää itsellesi epämiellyttävät profiilit vasuriin. Niin me naisetkin tehdään

Vierailija
52/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuva miehestä tuoppi edessä baarissa tai terassilla.

Ei siis oikeassa elämässä haittaa jos mies haluaa välillä käydä baareissa, mutta koska on laittanut kuvan siitä niin tulee välitön fiilis alkoholistista tai tyypistä jonka kaikki viikonloput kuluu viihteellä.

Vierailija
53/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti kiltteyden ja rehellisyyden markkinoiminen luo mielikuvat ettei henkilö kykene itsereflektioon.  Tottakai kaikki haluavat kiltin ja rehellisen miehen, mutta hälytyskellot alkavat soida jos joku kuvailee itseään sellaiseksi omatoimisesti.

Käytännössä monesti ilmennyt, että rehelliseksi itseään kuvaava katsoo oikeudekseen möläytellä aika lailla mitä sylki suuhun tuo ja olla kaiken (paitsi itsensä) suhteen hyvin kriittinen ja tuoda kritiikki julki. Kiltteys taas, no, hekin ovat kovia arvostelemaan muita ja katsovat olevansa muita parempia ihmisiä. 

Vierailija
54/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viittaukset korkeaan tulotasoon ja varallisuuteen. Mua myös yleensä lähinnä vituttaa jos ihminen mainostaa heti kärkeen olevansa lääkäri, koska siinä on tulojen lesotuksen lisäksi vähän sellainen sankaripisteiden kalastelun löyhkä.

Tuleeko sama reaktio jos ilmoittaa ammatikseen sairaanhoitajan tai ensihoitajan? Tämä on siinä mielessä nimittäin mielenkiintoinen ilmiö, että oman ammattinsa ilmoittaminen profiilissa nähdään neutraalina asiana, PAITSI jos se ammatti sattuu olemaan sellainen jossa tienaa hyvin ja joka nähdään yhteiskunnallisesti arvostusta herättävänä. Silloin sen ilmoittaminen on automaattisesti leuhkintaa ja "pisteiden kalastelua". Eli pitäisikö lääkäreiden siis deittimarkkinoilla piilotella ammattiaan, etteivät vaan vaikuttaisi leuhkoilta?

Kyllähän se ammatti kertoo paljon arvomaailmasta ja mielenkiinnon kohteista, joten siinä mielessä sillä on mielestäni suurikin merkitys, että onko ihminen lääkäri vai esimerkiksi pörssifirman toimitusjohtaja, vaikka tulotasot olisivat samat.

Vierailija
55/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, siis peukutusohje:  Yläpeukku= asia on turn-off ja alapeukku asia ei ole turn-off.

Eikö ton pitäisi olla juuri toisin päin?

Vierailija
56/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki viittaukset korkeaan tulotasoon ja varallisuuteen. Mua myös yleensä lähinnä vituttaa jos ihminen mainostaa heti kärkeen olevansa lääkäri, koska siinä on tulojen lesotuksen lisäksi vähän sellainen sankaripisteiden kalastelun löyhkä.

Tuleeko sama reaktio jos ilmoittaa ammatikseen sairaanhoitajan tai ensihoitajan? Tämä on siinä mielessä nimittäin mielenkiintoinen ilmiö, että oman ammattinsa ilmoittaminen profiilissa nähdään neutraalina asiana, PAITSI jos se ammatti sattuu olemaan sellainen jossa tienaa hyvin ja joka nähdään yhteiskunnallisesti arvostusta herättävänä. Silloin sen ilmoittaminen on automaattisesti leuhkintaa ja "pisteiden kalastelua". Eli pitäisikö lääkäreiden siis deittimarkkinoilla piilotella ammattiaan, etteivät vaan vaikuttaisi leuhkoilta?

Kyllähän se ammatti kertoo paljon arvomaailmasta ja mielenkiinnon kohteista, joten siinä mielessä sillä on mielestäni suurikin merkitys, että onko ihminen lääkäri vai esimerkiksi pörssifirman toimitusjohtaja, vaikka tulotasot olisivat samat.

Olen eri, mutta en näe ylipäätään mitään syytä ilmoittaa ammattiaan profiilissa. Alan voi kyllä kertoa ja koulutustasostaan yleisesti, ne kertovat ihmisestä jo paljon. Tarkemmat tiedot kuten juurikin ammatin ehtii sitten kertoa myöhemmin kahden keskisessä viestittelyssä.

Vierailija
57/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, siis peukutusohje:  Yläpeukku= asia on turn-off ja alapeukku asia ei ole turn-off.

Eikö ton pitäisi olla juuri toisin päin?

Sekava ketju tosiaan...

Minäkin käsitin noin ja olen sen mukaan toiminut. Koska tässähän nimenomaan haluttiin peukutusäänestyksellä vastaus onko off (alas) vai on (ylös).

Ehkä kertoo ap:sta, ettei edes toimivab aloituksen aikaansaaminen onnistu 😂.

Vierailija
58/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lääkärit eivät saa olla ylpeitä ammatistaan. Samaan kategoriaan menee oletettavasti myös lentäjät, sijoitusalan ihmiset ja juristit. Onko vielä muita? Lennonjohtajatkin voisi olla? Mites koodarit?

Vierailija
59/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sinne profiiliin sitten pitäisi laittaa? Jos esim ulkoiset mitat ja luonteenpiirteistä kertominen nähdään huonona asiana. Mielenkiinnon kohteetkin vähän niin ja näin, ettei profiilin lukijalle tule oloa, ettei profiilin omistajalla ole aikaa toiselle ihmiselle. Ammattikaan ei ole hyvä asia ilmoittaa noin niinkuin välttämättä. Tai jos kertoo edes mitä hakee niin sekin nähdään helposti jonkinlaisena vaatimuksena. Nyt menee off topiciksi, mutta kertokaa pliis, että mitä sinne profiiliin olisi hyvä sitten laittaa? Monet sitten kokevat tyhjänkin profiilin turnoffina. Tämä on ihan mahdotona :D. Ja ei, en ole tekemäss itse profiilia, mutta akateeminen mielenkiinto heräsi itsellänikin.

Vierailija
60/118 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat rikkaan miehen mutta eivät kuitenkaan halua mitään merkkejä etukäteen siitä että mies on rikas.

Asia pitää tulla yllätyksenä kuten lelu kindermunasta, jolloin nainen herahtaa märäksi välittömästi tajutessaan, että lupsakka ja komea rentunoloinen mies onkin monimiljonääri mutta ei tee siitä mitään numeroa.

Voi kun sä joku päivä lopettaisit ton jatkuvan itkemisen tästä aiheesta, se on todella kyllästyttävää. Sulle on selvästi ihan turha kertoa, että parinvalinnassa ratkaisevia asioita ovat lopulta pitkälti muut seikat kuin tilin saldo, olet niin rakastunut tuohon tarinaasi. Ehkä siksi kun tuolla verukkeella voit selittää että naisettomuutesi on pinnallisen naisten vika eikä suoraa seurausta siitä että olet vastenmielinen ihminen.

Sellaiset psykoosit sitten sieltä. Muista, että vain otettu lääke auttaa!

Söpöä kun kissakin näkee että tuo sama fraasi on sanottu sinulle täällä useasti ja olet opetellut sen ulkoa niitä tilanteita varten kun pitää uhitella. Voi sinua höpönassua. Eikö äiti taas yhtään tarkista, mitä teet koneella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän