Onko mahdollista armeijaan päästä jos on persoonallisuushäiriö
Mulla tuli pari päivää sitten kutsunnat ja
mulla psykiatri todennut tunnehäiriön ja kertonut myös että täytän antisosiaalisen kriteerit. Mutta diagnoosii ei ole voinut mun iän takia antaa niin onko silti mahdollista päästä armeijaan?
Ja ikää mulla siis 17
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan armeijaa ei voinut laistaa millään muulla kuin uskonnolla oli terve tai sairas
Periaate oli, että kaikki sen kävi tavalla tai toisella. Kuka normaalissa palveluksessa, kuka rättivarastolla ja kuka missäkin. Pääasia, että kävi.
Nykyään armeijan käy ne, jotka kannattaa kouluttaa sotilaiksi. Venkoilijoita ja pipipäitä ei siellä
pitkään katsella.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä28194 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä? Sodassa empatia ei ole erityisen tärkeää, mutta tiimissä pitää osata pelata jossain määrin. Armeijaan kyllä lähtökohtaisesti pääsee, mikäli ei erityisesti tee töitä välttääkseen sen tai ole syyllistynyt kovaan väkivaltaan tai huumeisiin.
No itellä kyllä tullut jo tuomiota huumeista ja muista hommista mutta kyllä silti haluaisin armeijan käydä enkä haluais että nuo ovat esteenä
Narkkarina armeijassa...?
Meinaatko pyöriä siellä kamapäissäsi ja ammuskella seinän läpi aaveita heti kun pyssyn saat?
Hakkaavatko alkoholia juovatkin ihmisiä armeijassa?
Ja olen saanut tuomion huumeiden myynnistä en käytöstä👍🏽
Jos olet selväpäisen oloinen, etkä itse vetoa epädiagnoosiisi, pääset kyllä. Se lääkärintarkastus on vaan liuta monivalintoja ja perus verenpainemittailut sun muut.
Eri asia kestääkö kupolisi alokasaikaa, joka on tahallaan pottumainen just heikkopäisten suodattamiseksi.
Osaatko ottaa käskyjä vastaan ja toimia niiden mukaan johdonmukaisesti koko tiimin etu mielessä?
Tunnekylmyys lienee vain eduksi rintamalla, impulsiivinen ja arvaamaton käytös ei.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko ottaa käskyjä vastaan ja toimia niiden mukaan johdonmukaisesti koko tiimin etu mielessä?
Tunnekylmyys lienee vain eduksi rintamalla, impulsiivinen ja arvaamaton käytös ei.
No käskyjen vastaan ottaminen muilta ihmisiltä ei kyl onnistu kauhean hyvin
Ennen ei ainakaan pääsääntoisesti ollut.
Siksi mm. nykyinen eduskunta on täynnä sivareita heidän luonnolliseen määrään suhteutettuna kansaan.
Käyttäjä28194 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käskyjen vastaan ottaminen muilta ihmisiltä ei kyl onnistu kauhean hyvin
Näin vähän ajattelinkin, että se saattaa olla haastavaa. Jos armeija on sinulle tärkeä, saatko motivoitua itsesi kestämään käskyt ja muut mahdolliset epämieluisat asiat? Pointti on siinä, että sotatilanteessa pitää pystyä toimimaan suunnitelman mukaisesti, eikä sooloilla ja mahdollisesti vaarantaa muut. Tietysti, jos tarpeeksi pitkään armeijassa viihtyy, on lopulta itse siinä käskevässä asemassa.
Kuulostat ihan fiksulta tyypiltä ja nuori olet vielä. Mahdollisuudet on vielä vaikka mihin ja toivottavasti löydät elämässäsi suunnan, jolla et vahingoita itseäsi ja muita (eli jotain muuta kuin ammattirikollisen ura). Sori, pääsi kukkahattutäti valloilleen...
Narkkarina armeijassa...?
Meinaatko pyöriä siellä kamapäissäsi ja ammuskella seinän läpi aaveita heti kun pyssyn saat?