Vaimo haluaa vain takaapäin.
Mikähän on kun vaimoni haluaa vaan takaapäin. Sängyssä, keittiössä, saunassa, ulkona. Vinkuu, ulisee kun horkassa, saaden useita orgasmeja joka kerta naidessa. Ottaessani asian puheeksi, sanoi että tuntuu vaan niin mielettömän hyvältä kun pannaan takaa. Itse olen todella tyytyväinen vaikka, hän haluaa vain takaa ja melkeen päivittän, joskus jopa 2-3 kertaa päivässä. Lanteista kiinni ja läiskyttää menemään, mikäs mukavempaa.
Kommentit (31)
Seksikkäämpi takaapäin on ottaa kuin lähäri.
Just paras asento. Mies saa toteuttaa itseään ja minä saan kerrankin vain nauttia kyydistä. Jotain eläimellistä siinä on.
Kai saat nussia välillä kakkoseen?
Meillä vähän sama juttu,paljon takaa ja muija nauttii.
Takaapäinhän se paras on.varsinkin jos nainen vielä käsin levittää persposkiaan
Pieni muna ei oikein muuten tunnu...
Parasta mitä on niin panna takaa. Näät kaiken, muijan revan ja muodot, siitä vaan tukasta kiinni ja eläimellinen tahti päälle.
Takaa päin on aivan ilmeisesti myös ihmisrodun se alkuperäinen astumissuunta. Eli ei kai ole mitenkään ihmeellistä että se edelleen maistuu ylikaiken monille ja lopuille on hyvää vaihtelua muiten tapojen lisäksi.
En ole montaa kertaa saanut eläissäni naida doggyna takaa. Vaimon pilluun ei mahdu kokonaan sattumatta. Ainut mitä saanut, on vaimo mahallaan jalat yhdessä ja tyyny lantion alla. Silloin ei mene liian syvälle. Hyvältä sekin tuntuu, kun vaimoilla on aina ollut leveä kalun levyinen reisivako, joten pilluun on takaa vapaa pääsy.
ei uskottava. ei tuollaista kukan ole ikinä kuullut: täyttä lööperii sanoo monikyllä tollasesta.. näi on!
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna ei oikein muuten tunnu...
Sinähän sen tiedät...
Olen tavannut kaksi naista, toinen on nykyinen avovaimo, jotka ovat aivan hulluna takaapäin naintiin. Ilmeisesti se on jotenkin kiihottavaa heistä kun pyllistävät siinä avuttomina.
Lisäksi kuulemma kalu osuu tuossa asennossa G pisteeseen paremmin.
En valita onhan se minustakin kiihottava asento.
Sehän juuri on se kaikkein paras, kiimaisin ja juurikin naimisen läiskettä korostava asento ;)
Vaimoni on hulluna metsäseksiin. Pyytää pysäyttämään auton levähdyspaikalle. Kävellään 50 metsään nostaa hameen ylös ja nojaa puuhun. Siinä sitten panen häntä takaapäin kun vaimoni nojaa puuhun. Tampere Turku matkalla on ennätys 3 pysähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Hevosen naamat on aina kontillaan. Ja lisäksi ne, jotka häpeilevät tissejään.
Jep. Niitä ei saa millään ratsastamaan naama miestä kohti.
Vaimo sen keksi, tai uskalsi ehdottaa hönöpäin. Minulla iso terska ja vaimo siitä muutenkin tykkää.
Antoi sängyssä kyljellään takaapäin työntää kalu kunnolla sisään, sitten puristi jalat yhteen ja tiukkasi myös pillunsa kireäksi. Siinä sitä oltiin melkein kuin nalkissa ja vaimo selvästi nautti kullin puristelusta.
Mikäs sen mukavampaa kun muija perse pystyssä ja ulisee kun saaa munaa. Olisin tyytyväinen jos ois tollanen muija.
Melkoinen orkkukone sun muijasi! Saako hän myös roiskuorgasmeja kun nussit hänen pillua?