Ärsyttää että olen ryhtynyt kolmelle kummiksi
En pidä kyseisistä lapsista mitenkään erityisesti, eikä minulla ole aikaa eikä energiaa viettää heidän kanssaan aikaa niin että voisin tutustua paremmin ja ehkä alkaa välittää heistä.
Miten eroon kummiudesta siis?
Kommentit (7)
erota. Oletko provo. Se olisi törkeää.
Olen kahden kummi, mutta toivon etten olisi.
Avioliitostakin voi erota, miksei kummiudesta
kun mitään ei vastaukseksi kuulunut, olen jättänyt yhteydenpidon kokonaan. Molemmat lapset nyt 14v jo ja alunperin olin ajatellutkin, että rippilahja on vika lahja.
Hän on mieheni veljen ex-vaimo joka lupautui kummiksi vaikka oli jo löytänyt uuden miehen ja erosi 2kk ristiäisten jälkeen. En vielkään tajua miksi tämä nainen edes suostui lapsemme kummiksi???
Onks kummit merkitty johonkin kirkonkirjoihin? Jos niin pystyykö sieltä sit poistamaankin?
Mutta lisää kummeja voi ottaa, jos tuntuu kummivalinta väärältä. Jättää vaan huomiotta ne vanhat sieltä alta. Jos haluaa eroon kummiudestaan, voisi ihan rehellisesti kertoa vanhemmille. Ne voisi valita uudet kummit ja unohtaa teidänlaiset idiootit, jotka ei ymmärrä miten tärkeä osa teillä voisi olla lasten elämässä. Ei aina tarvitse heti vastata että joo, tuun kummiksi, voisi vähän miettiä!
Ei olisi omiakaan pitänyt kastaa, kun nyt olen tavallaan sen velkaa heidän kummeilleen